WeHeartIt Inspiration :)

13:27

Svakome od nas nekad nedostaje inspiracija.Lagala bih Vas kad bih Vam rekla da mi WeHeartIt nije najposećnija aplikacija na telefonu.Znate kada dodjem umorna i bezvoljna kući i listam slike po njoj nekako se izgubim u maštanju pa zaboravim na sve.Imam dosta lajkovanih slika,a ovo su mi samo neke od omiljenih... 
Možete me potražiti---> OVDE










Nadam se da ste dobili inspiraciju i da ste se opustili pred kraj godine  i odahnuli od obaveza :)!
                                                                     
                                                                   1.Volite li vi WeHeartIt?
                                                                2.Da li Vas opušta gledanje slika?

                                                                                                         Anđela ❤️

You Might Also Like

33 коментара

  1. Divan post Anđela! Jako mi se dopadaju slike koje si nam predstavila, većinu sam već videla ranije :) Definitivno me fotografije opuste kada dođem iz škole, daju mi inspiraciju! <3

    ОдговориИзбриши
  2. lovely inspirations thanks for sharing
    simplylovebeingme.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,mnogo je inspirativan! Sve slike su prelepe!

    Moj najnoviji post je: http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/05/mafini-sa-cokoladom-recept-cookwithnadja.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jako volim We Heart It i Tumblr i imam baš puno slika sa tih sajtova. Tvoja selekcija je odlična! Predivna inspiracija...

    Novi post ------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divne slike. :) I ja sam veeeliki ljubitelj We Heart It-a. :)
    blog: Fashion, Beauty and Style
    facebook: Fashion, Beauty and Style
    instagram: _fashion_beauty_and_style_

    ОдговориИзбриши
  6. Volim WeHeartIt ali mi je Tumblr draži. Također, veoma volim gledati slike :) Odličan post <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, draga! :) Zaljubljena sam u sve fotografije i definitivno si me naterela da neke od njih rekonstruišem. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  8. Divne fotografije i ja mnogooo vremena provodim na njemu, predobra aplikacija za ubijanje vremena haha
    Odlican post!

    http://dzannica.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Malo je reci da ja obozavam We heart it. To je najbolji sajt ikada smisljen :D Ja obozavam da gledam fotografije, kao i da sama fotografisem tako da me gledanje slika zaista opusta. Odabrala si predivne slike i unela u meni inspiraciju, tako da ti svaka cast na tome <3

    ОдговориИзбриши
  10. Divne fotografije. Bude inspiraciju na prvi pogled. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Great blog dear ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, polako se opustam i spremam za leto. Obozavam we heart it i gledanje slika na njemu, ali takodje volim i pinterest. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. opusta me gledanje slika naravno!
    super post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post,zaista.Cesto,kada nemam inspiracije za post,samo udjem na WHI i u mojoj glavi stvori se dosta ideja.Divan izbor slika.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post! Kada ces pisati kako si napravila planer jer bas zelim da napravim pa bih volela da vidim kako si ti to uradila?:)

    ОдговориИзбриши
  16. Super post!Slike su predivne!Hvala ti na komentaru! <3
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Baš lijepe slikee,osobito posljednja :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши