1st BLOG BIRTHDAY ❤️

06:40


Dada,došao je i taj dan koji sam iščekivala od osnivanja bloga - BLOGORODJENDAN ❤️!Dugo vremena unazad razmišljala sam o ovom postu.Sve treba da bude posebno,da bude savršeno...Trudila sam se da slike budu takve,zaista.A tekst,eh to je malo teže...



 Sve je počelo i mnogo ranije nego što sam mislila.Iskrena da budem nisam oduvek volela knjige,ali kada sam ih zavolela to je bilo toliko da sam za jednu nedelju umela da pozajmim deset knjiga iz biblioteke.Onda su krenuli i sastavi i to je imalo dosta uticaja,a i prosto volela sam da pišem.Da svojim tekstovima odem dalje od realnosti,u neke zemlje ili da budem skroz na zemlji i iskazujem svoj stav.
Pošto je moja drugarica otvorila blog,u meni se javila ista želja,želja da i drugi mogu da vide moj rad i ja njihov takodje.Gledala sam njen blog i divila se svakom postu.Kada sam slavila rodjendan,a ona je naravno bila pozvana,pomogla mi je i otvorila sam blog.Od tada sve znate.


I eto to je bilo pre godinu dana.Pre godinu dana sela sam za ovaj isti kompjuter i iskucala prvi post.Onda i drugi,treći...a sada i šezdeset drugi.I dalje se sećam koliko sam skakala kada sam na trećem postu imala dvanaest komentara,a onda i malo po malo sve više ljudi je čitalo moje tekstove.
I stigli smo do ovde.Hvala Vam puno,jer ste vi ti koji su mi pružali ogromnu podršku i bili moja snaga i inspiracija!Hvala Vam na svakom divnom komentaru i pročitanom postu.Hvala Vam na svemu!!!Nadam se da ćemo se još duuugo družiti!!!Volim Vasss!!! ❤️ A sada pesma,koju sam posebno smislila za Vas:

U ovo vreme godine prošle,
razne ideje na pamet su mi došle.
Prvi post gde sam se predstavila 
i sve vam objasnila.

Sada posle godinu dana,
isto je sve,
iako vreme prošlo je.
Postove pišem skoro svakog dana,
vaša ljubav mi je velika hrana.

Ima dosta reči
koje su u glavi,
ali samo je jedna prava,
a to je veliko 
HVALA!

Hvala za svaku stvar lepu,
za strpljenje kada sam u problemu,
hvala za preglede i reči hvale,
hvala za sve dragi moji 
srećnija osoba od mene danas ne postoji!


Mislim da sam ovim sve rekla,vidimo se uskoro :)!

                                                                                      
                                                                                                      Anđela ❤️
   

You Might Also Like

42 коментара

  1. Srećan blogorođendan! Slike su divne, tekst je prelep. Jako mi se dopada pesma koju si napisala. Nadam se da ćemo se još dugo družiti i da ćeš nas još dugo usrećivati sa svojim postovima❤

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan blogorođendan. Divna pesma. ❤ :)
    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan blogorođendan! Želim ti što više rođendana ali i članova😉

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Srecan BLOGORODJENDAN!!!Zelim ti da ga proslavljas jos dugo godina!<3Slike su predivne kao i tekst.Pesma se veoma lepa i bas mi se svidja :)!

    ОдговориИзбриши
  5. Sretan ti blogorođendan želim, da ih doživiš još puno!
    Slikice su odlične!

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sretan blogorođendan!!! Nadam se da će ih biti još mnogo mnogooo jer ti blogovanje stvarno super ide <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Srecan blogorodjendaaan !!
    Zelim ovom blogu jos puno,punoo uspeha i lepih stvari.Slike su duvnee kao i pesmicaa :D

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Prvo i prvo- SREĆAN BLOGOROĐENDAN! Zaista je malo reći kako vreme brzo prolazi kada nam nešto prija, baš kao što je bilo sa mnom i tvojim blogom. I da, moram još da kažem da su slike vrh i da me je pesmica oborila sa nogu. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Marso na divnom komentaru,jako mi je drago <333 :)!

      Избриши
  9. Srecan blogorodjedan,nadam se da ces jos puno proslaviti.Pesmica je divna,a slike jos divnije.

    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan BLOGORODJENDAN, želim ti još puno uspeha!!
    Slike su predobre, kao i pesmica <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Srecan rodjendan bloga, nadam se da ce ih biti jos. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Srecan rodjendan bloga, draga. Jedva cekam drugi blogorodjendan, sigurna sam da ce ga biti. :)
    A pesmica je preslatka, kao i slike. ♡

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Srecan rodjendan blog! :) Jako mi se dopada pesmica!Slike su prelepe ;)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Srećan ti blogorođendan, stvarno si se potrudila oko ovog posta i predivan je! Želim ti da i sledeće i svake naredne godine proslavljaš rođendan svog bloga <3

    ОдговориИзбриши
  15. Sretan ti blogorođendan, želim ti još punooo blogorođendana :* ♥
    Na mom blogu se održava malo darivanje pa ako želiš pogledaj i učestvuj --> http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/2016/06/u-lala-jewerlry-darivanje.htm

    ОдговориИзбриши
  16. Srećan blogorođendan! Pesmica je predivna! ❤☺

    Pogledaj, molim te, moj novi post treba mi za saradnju.
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Post je preeedivan, pesmica je preslatka, i Srećan BLOGOROĐENDAN....Ako želiš pogledaj moj blog <3

    smile132.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post!Želim ti svu srefcu u daljnjem pisanju

    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Ovo je tako lep post. Sredjan blogorodjendan, pesmica he preslatka! :D
    Volim tvoj blog i zelim mu sve najbolje u budicim godinama! :D
    Vidi se da si se potrudila oko slika, ispale su divno!! Teen Queen

    ОдговориИзбриши