Book of the month :)

02:29


Helouuu!Danas sam posebno vesela,jer mi je sutra rodjendan pa sam odlučila da napišem post iz ove rubrike.
Kada sam kupila i završila prvu Zoelinu knjigu,jedva sam čekala izlazak drugog dela iste.Ne znam koji mi se od ta dva više dopada jer sam uz oba dobila preeviše inspiracije.Ipak,pošto je drugi deo skoro izašao a ja sam ga isti dan kupila i pročitala danas vam govorim o njemu.


Knjiga je puna avantura,a po mom mišljenju radnja je još neizvesnija nego u prvom delu.Knjiga govori o:

"Noa je pozvao Peni da mu se pridruži na muzičkoj turneji po Evropi i ona jedva čeka da provodi vreme sa svojim rokersko-bogovski-fantastičnim dečkom.Ali zbog Noinog gustog rasporeda,drugova iz benda koji nisu baš prijateljski nastrojeni i pretećih poruka ljubomornih obožavateljki,Peni se pita da li je zaista stvorena za život na turneji.Ipak joj nedostaju porodica,najbolji prijatelj Eliot...i njen blog.
Može li Peni naučiti da uskladi život i ljubav na putu ili će sve izgubiti u potrazi za savršenim letnjim raspustom?"

Moram da napomenem da je i dizajn korica fenomenalan što ovu knjigu čini još privlačnijom.


Stvarno je svima od srca preporučujem.Može se nabaviti u Laguni po ceni od 700 dinara ja mislim. :)
I to je to za ovaj post,a mi se vidimo uskoro.

OBAVEŠTENJE:Ovim putem i kroz ovu rubriku sam htela da vas podsetim da se 17.juna u Laguni od 17-24h održava manifestacija "Noć knjige"u kojoj ćete po neverovatno sniženim cenama moći da nabavite razne naslove.Popusti se kreću ovako:
1 knjiga 25%
2 knjige 30%
3 knjige 35%
4 i više 40%
Na stara izdanja 20%,kao i na naslove domaćih izdavača a na gift program 10%.

                                                              
                                                                                           Anđela ❤️

You Might Also Like

26 коментара

  1. Slike su fenomenalne, kao i uvek. Jedva čekam da pročitam drugi deo, moraću da je pozajmim :D Hvala ti što si nas obavestila za "Noć Lagune". Post je vrh :D

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma dugo želim da pročitam obe knjige ali nikako da dođu na red.
    Inače, Noć knjiga se ne propušta... Jedva čekam!

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pročitala ni 1. ni 2. deo, ali deluje zanimljivo :)
    Jako lepe slike i hvala ti što si podelila sa nama ovo za "Noć knjige", nisam to znala :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva čekam da ih nabavim!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Nekako, kada god odem u lčagunu s namerom da kupim i prvi i drugi deo Onlajn devojke, ja završim sa bar četiri druge knjige. ipak, ovog raspusta ću definitivno morati da pročitam i prvi i drugi deo pošto to do sada nisam učinila. Predivne fotkice. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam procitala ni 1. ni 2. deo ,ali se nadam da cu uskoro!
    My opinion

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro,sad imamo letnji raspust pa ces imati vremena <3 :)!

      Избриши
  7. Divan post, zaista! Ja sam pročitala i prvi i drugi dio Onlajn Devojke i moram priznati da su mi to dvije omiljene knjige! Oduševljena sam. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam jos citaka drugi deo, ali svakako planiram u skorije vreme. Prvi deo je na mene ostavio utiska i jako mi se dopao, pa se nadam da ce i drugi. :D
    Super posy! :DTeen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post!Oba dela sam procitala i utisci su mi veoma pozitivni,tako da ne mogu da se odlucim koji je lepsi :)!,,Noc knjige" odlicno zvuci,hvala na obavestenju! <3

    ОдговориИзбриши


  10. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  11. Još nisam čitala drugi deo, ali prvi je predobar :D

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Blagoo tebi!Citala sam prvi deo,a sada planiram grugi!Nadam se da je isto tako dobar kao i prvi!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Nadam se da ti je lepo prosao rodjendan draga moja :) Post je prezanimljiv, ja nisam procitala ovu knjigu, ali sam definitivno resila da je kupim cim naidjem na nju u nekoj knjizari u mom gradu. Jako si lepo napisala post, svaka cast <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши