Book of the month :)

08:14


Krenuo je letnji raspust,a tako i moje redovno čitanje novih knjiga i ponovno iščitavanja nekih koje mi nikad ne dosade,iako ih znam napamet.Nije li ovo vreme danas dosadno?


Nisam mogla da propustim "Noć knjige",a neke od knjiga koje sam kupila su:
-"Ana i francuski poljubac"(knjiga je PREELEPAAA ja nemam reči,jer sam je pročitala već dan posle)
-"Vidimo se u Kapkejk kafeu"
-"Šetnja za pamćenje"
Sve tri knjige su me jako privukle i ovako na prvi pogled mi se jako dopadaju :).Više o tome u nekom narednom postu,a danas je zvezda ove rubrike knjiga "Izvini,ali ti si moja ljubav" Federika Moće.


 Knjigu sam kao knjigu pročitala za manje od nedelju dana,ali mi je trebalo nekoliko meseci da se nakaknim da je čitam.Stalno bi se ispostavilo da je nešto preče ili jednostavno nisam htela nju.Ali zato sada kada sam je konačno završila mogu slobodno da kažem da me je očarala.


Tok radnje:
Niki zaista postoji.Federiko ju je slučajno ugledao jednog dana u Ulici Del Korso dok je gluvarila sa svojim drugaricama.Tog dana Niki je iz farmerki izvukla mobilni telefon i skoro sat vremena raspravljala sa svojom majkom.Federiko se često vraćao u Ulicu Del Korso,ali nikada je više je nikada nije sreo.
Pisac je obišao više od dvadeset pet svetionika duž italijanske obale.Poslednjim snagama,kad je već izgubio svaku nadu,popeo se na trajekt za Ostrvo ljiljana.Na njemu je našao svetionik ove ljubavne priče...


 Možda Vam ovako zvuči zbunjujuće ali nije.Pored lepih opisa ova knjiga je puna izreka.Jedna od onih koje su ostavile najveći utisak je:
Sreća nije tačka u koju ćeš stići,već stil života.

1.Da li ste nekadač čitali knjige Federika Moćeć?
2.Simbolika svetionika za Vas?

                                        
                                                                            Anđela ❤️

You Might Also Like

32 коментара

  1. Knjiga deluje zanimljivo. Jedva cekam da procitam utiske drugih knjiga. :)
    Um, nikada nisam citala njegove knjige. Simbolika svetionika? Ne znam, ali me podseca na nesto sto nam osvetljuje put u zivotu, bodri nas... idk. xd

    novi post, knjige koje preporucujem: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nikad nisam citala knjige tog pisca, ali cu ga sigurno potraziti u biblioteci! Simbolika svetionika....hmm, mozda kao spas. Ne znam stvarno zasto, ali mi je to prvo palo na pamet. Odlican post draga! ♥

    Najnoviji post na mom blogu- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Knjiga se čini zanimljivom. Zaista želim da je pročitam. Ako želiš moje preporuke, onda pročitaj ,,Krive su zvezde'', ,,Onlajn devojku na turneji'' i ,,Gradovi na papiru'' ukoliko već nisi. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,zaista i jeste zanimljiva <33!Procitala sam sve knjige koje si navela :)!

      Избриши
  4. I ja sam bila na Noci knjiga i kupila sam bas dosta knjiga, ali nijednu od tih. Cim budem u prilici, kupicu 'Vidimo se u Kapkejt kafeu' :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Procitala sam knjige krive su zvezde i setnja za pamcenje i jako su dobre. Preporucujem da ih procitate. Poseti, komentarisi i uclani se u moj blog.


    http://modernaitalijanka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Nikada nisam čitala njegove knjige ali vrijeme je da malo upotpunim zbirku pa se nadam da ću pronaći baš ovu :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Knjiga deluje veoma zanimljivo. ☺ ❤
    Prvom prilikom ću je nabaviti i pročitati, ne sumnjam da je sjajna. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Nisam čitala ovu knjigu, ali si me mnogo zainteresovala. Čitala sam "Želim te", što ti preporučuješ. Hm, za mene svetionik predstavlja neku svetlost u tami, mesto oko kojeg je tama, ali opet zrači nekom energijom i uliva nadu❤

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam nikada čitala knjige ovog pisca, ali si me baš zainteresovala sada.Odlican post. ❤

    http://saskinkutak.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post! 💗 Slike su božanstvne, posebno ova poslednja! Knjigu nisam pročitala, ali sam čula za nju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno Ana,nadam se da ces je uskoro procitati <33 :)!

      Избриши
  11. Ana i francuski poljubac mi se čini kao savršena knjiga! Ako nisi pročitala, pročitaj ''Vetreljače Bogova - Sidni šeldon'', ja sam je počela čitati i jako mi se svidja. :)

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Knjiga deluje veoma zanimljivo i volela bih da je pročitam.Već sam je jednom videla u knjižari i odmah sam se zainteresovala.Super post!

    http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/osvezavajuce-letnje-picerefreshing.html

    ОдговориИзбриши
  13. Malo je reći da si me privukla da pročitam ovu knjigu! Možeš li samo da mi kažeš ko je izdavač? :) Sajne fotkice. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  14. Nisam je citala, ali sam se na primeru druge dve knjige uverila u majstorstvo obog pisca. Tebi svaka casy na recenziji. :D :* ♡

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam čitala knjigu ''Šetnja za pamćenje'', ali sam gledala film i predobar je, onako tinejdžerski i romantični, ma jednom riječju super

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam nikada ništa čitala njegovo ali čini se zanimljivo,za knjigu Šetnja za pamćenje sam negdje čula i voljela bih pročitati sve ove knjige!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши