GIVEAWAY #2

13:11


Iiiii ja mislim da se iz aviona vidi da sam Vam za danas spremila jedan giveaway.Prikupljala sam ove stvari neko vreme kako bi sve bilo savršeno onako kako sam zamislila.Paa,pogledajmo poklone!!! :)


Prvo što sam vam kupila je Malena lak za nokte u plavoj nijansi(ne zamerite opsednuta sam plavom) i labelo Peach Shine i kupila sam ga ovakvog u prodavnici da znate,pošto je bez kartona i pakovanja.



I nešto zbog čega sam preeesrećna,a to je TEGLA!Imam istu ovakvu,tačnije sličnu jer moja ima zeleno staklo.Uz nju vam poklanjam i ovaj podmetač koji sam sama ukrasila. 



I poslednje,ali ne i najmanje bitno su ovaj blokčić sa tufnicama koje me asocira na leto i sve lepo i hemijska u plavoj boji.
A sada pravila:


1.Morate biti član mog bloga
(pritisnite plavo dugme na kom piše pridružute se sajtu)
2.Zapratite me na instagramu(ukoliko ga imate naravno) --->
_perfecthigh_
3.Komentarišite pot i napišite e-mail adresu :)
Giveaway NIJE internacionalan!(nadam se da će biti jednog dana)
 

Pobednika biram preko sajta random.org za dve nedelje(7.7)!Srećno svima!


                                                                                     Anđela ❤️

You Might Also Like

71 коментара

  1. Oduševljena sam poklonima! Baš si se potrudila, i ovaj giveaway je skroz u letnje fazonu! Slike kao i uvek savršene, ja sam sve uradila, a moja e-mail je:
    jana.02.m@gmail.com
    Srećno svima❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga,drago mi je da ti se sve dopada <333!Ti si broj 2! :)

      Избриши
  2. Super giveaway.Letnji!♥
    aleksandrascorner.blogspot.com
    rakicaca020@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Uradila. Fb:Teodora Djordjevic IG: lolin svet
    Srecno svima! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Instagram nema. Tvoj sam clan odavno! :D
    Pokloni su savrseni! Pogotovo tegla, bar se meni ona najvise dopada! :D
    Inace, imam ovo labelo, prekrasnog je mirisa, jel da? :)
    Inace, e-mail adresa mi je aduracovic@gmail.com
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Btw, SVAKA CAST kako si ukrasila podmetac. *_*

      Избриши
    2. Hvala ti PUNO za ovako divan komentar <333!Ti si broj 5 draga <333!

      Избриши
  5. Jaoo, pokloni su preslatki, tegla mi se posebno dopada! Ispunila sam sve uslove. <3
    ukletaholandjanka@gmail.com

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divno nagradjivanje. bas si se potrudila :D

    jelenabre1997@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Pokloni su predivni!Sve je uradjeno :)
    naca3012@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja obicno ne ucestvujem u giveaway, ali mi ovaj deluje bas zanimljivo, tako da cu ga ipak ucestvovati :) Svi pokloni su fenomenalni! Nemam instagram, pa te nazalost ne mogu zapratiti :(

    misicnera@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda mi je posebno znacajno sto si se prijavila draga moja <333!Hvala ti puuno,ti si broj 9 <3 :)!

      Избриши
  9. Pokloni su divni. Tegla me je posebno oduševila. :)
    IPratim tvoj blog, a instagram sam izbrisala pre dva meseca, ali ću te svakako zapratiti ako ga ponovo otvorim.
    mail: milenaleksic95@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Pokloni su odličani. Učestvujem! ❤
    Email: milicaraca333@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pokloničići savršenii. Srećno svimaa!!💜💜
    E-mail:anabundalo3@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Predivni pokloni! ❤
    E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. zbilja imas predivne poklone, nisam iz srb pa ne mogu sudjelovati ali sretno svima koji ste se prijavili ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii na divnom komentaru,zao mi je <3 :(!Mozda cu jednom napraviti i internacionalan giveaway,ko zna <333!

      Избриши
  14. Pokloni su super, al ja ne mogu sudjelovati, no nema veze :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  15. Predivni su pokloni, i oduševljena sam kako si ukrasila podmetač, predoba je *-*
    Svi uslovi ispunjeni!
    Email: andrijanaslife@gmail.com

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepo je sve, uradila sam <333
    Puno srece svima :*

    tijanacvetanovic100@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Pokloni su prelepi.Uradila sam sve. Email:tijanaterzic63@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Najvise mi se dopada tegla i lak za nokte :D

    email: sashkapetkovic@gmail.com

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Ono kad godinu dana trazis istu takvu teglu, i kad vidis da je jedna od tvojih omiljenih bloggerki poklanja. Inace, podmetac je 'WOW', obozavam rucne radove! I da, nemoj se brinuti, i ja sam opsednuta plavom bojom!♥♥♥
    Moj instagram- _zeljanap_
    Moj mail- preradoviczeljanap@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bukvalno si me rasplakala komentarom <333!Ti si broj 19 :)!

      Избриши
  20. Pokloni su divni!Knjiga je prelepa.♥♥
    ksenija.kekica@gmail.com
    @zelenookica24


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  21. Sve sam već odavno uradila. Stvarčice su predivne, vidi se da si ih birala sa pažnjom. <3

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Instagram: @kreativnavila

    ОдговориИзбриши
  22. Preeeeeedivne nagrade,sve mi se dopada naročito podmetač koji si napravila.Nažalost ja NE mogu učestvovati,jer živim u Austriji.Ustvari i mogu,pa ako pobedim da mi pošalješ na adresu u Srbiji ako nije problem. :) ♥

    Instagram:mali_jednorog04
    E-mail:elenajovic2004@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vazii,poslacu ti na adresu Srbiji,ako pobedis naravno <33!Ti si broj 22 :)!

      Избриши
  23. Sve sam odavno uradila.Sve stvari su predivne. ♥
    Instagram: miljanamima
    E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Blokčić je savršen, najviše mi se on dopao od svih poklona.
    mail: jovanamarkovic699@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Pokloni su savršeni na žalost ne mogu sudjelovati ali bit će nadam se još prilika <3
    Sretno svima koji su se prijavili :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/10-dobrih-stvari-kod-ljeta.html

    ОдговориИзбриши
  26. Uradih sve. Najviše mi se sviđa ovaj podmetač, to se beše zove doodle art, je l' tako? Preeedivno je. Ja sam to pokušavala u školskim sveskama al' nešto nije išloo hahah :D

    Girly world
    Novi post na mom blogu☺

    ОдговориИзбриши
  27. Pokloni su divni, no nažalost ja ne mogu sudjelovati pošto nisam iz Srbije.
    Učlanila sam se. Nadam se da ćeš uzvratiti.

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  28. Bas mi je krivo sto nisam iz Srbije i ne mogu ucestvovati a pokloni su predivni. :)
    Zanima me gdje si kupila ovu teglicu?

    ОдговориИзбриши
  29. Zaista divni pokloni. Jako bih volela učestvovati,ali nažalost ne mogu :( No,nije bitno. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  30. Joooj, ova teglica je preslatka! Najviše mi se dopada podmetač, preslatko si ga ukrasila.☺♥

    compliment.my.brain@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Pokloni su divni. Sve mi se jako svidja.

    selenator.forever651@gmail.com

    ОдговориИзбриши