Magic sunset with bff

02:06

I ta fabulozna matura je prošla i sada su ostale samo pripreme,a za desetak dana i prijemni.Matura mi je bila u četvrtak i bilo je zaista fenomenalno,pisaću o tome u nekom narednom postu.Posle priče sa porodicom sledi ona sa najboljim drugaricama u kojoj se iznose svi detalji tog dogadjaja.
Dok smo tako puštale drugi film jer se prvi ugasio i nije hteo da se pusti,shvatile smo da je bolje da radimo nešto drugo.Izašle smo na terasu i tu je sve počelo.


Oduvek sam volela zalaske Sunca.Taj deo dana je za mene uvek bio magičan upravo iz razloga kraja jednog dana i odlaska u noć.Sedele smo i grickale čokoladu uz glasni smeh.To je to - Sunce se sve više krije,a nebo dobija hiljadu boja.Moram ovo da slikam.Onda u sliku ulaze i njih dve.Objašnjavam im kako da stanu.Smeju se glasno.Slikam ih tako.Sve je perfektno.Ostavljamo aparate i razmenjujemo neke ideje za leto.Ako nas pitate sve je uveliko osmišljeno samo čeka svetlost dana.


 I tako smo mi samo uz malo smeha i jedne terase napravile da nam ovo popodne bude nezaboravno.I sigurno ću još dugo pamtiti lica ljudi koji su nas posmatrali odozdole.Prosto zaboravile smo na sve i upustile se u avanture.
Svi mi imamo drage osobe sa kojima volimo da provodimo  vreme.Ne moramo sve raditi na isti način svaki put kada se vidite.Napravite da vam svaki trenutak zajedno bude kao bajka,ispunjen smehom i ljubavi <3!
Ii,nadam se da vam se post dopao.Za 8 dana je blogorodjendan,a za 4 moj pa kako kažu stay tuned!!!


 I da bonus savet-Ako do sada niste,od sada uvek sa sobom nosite aparat ili telefon,jer verujte mi iz iskustva najlepše slike nastanu na spontan način.

1.Da li Vi volite zalaske?
2.Neke lude stvari koje ste radili zajedno sa najboljim prijateljima?

 
                                                            Anđela ❤️
 

You Might Also Like

32 коментара

  1. Divan post Anđela! Ja sam uživala praveći ove fotke sa vama, stvarno je bilo prelepo! Tekst je divno napisan kao i uvek, oduševljena sam!❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi draga i ja sam moracemo to cesce da radimo <3 :***!

      Избриши
  2. Pedivno napisano draga! Sličice su predivne, baš mi je drago što ste uživale. Ja obožavam zalaske sunca, mogla bih ih gledati stalno. Jedva čekam rođendane! ♥♥ :*

    ОдговориИзбриши
  3. Divno napisano i jako lepe slike. :)
    Novi post je na mom blogu----> http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2016/06/we-heart-it-inspiration.html

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno!!! <3
    Volim zalaske ali draži su mi izlasci sunca jer me mnogo podsjećaju na 2.dan ekskurzije prošle godine kada sam sa nekoliko predragih ljudi provela divnu večer dočekavši i izlazak sunca zajedno. :)

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,i ja imam par divnim uspomena sa izlascima <3!

      Избриши
  5. Predivne fotografije! :)
    Blog ti je fantastičan, učlanila sam se. :)
    https://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. I visit your blog and I see, tumblry pictures. Can't be better. ☺

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se blog,baš je lep :D
    http://writtingguy.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj, poslednja slika me je bukvalno oborila sa nogu, oduševljena sa! :) Ja takođe obožavam zalaske sunca jer su oni nekako prosto obliveni tom pozitivnom energijom i lepotom prirode. Zaista je malo reći da sam uživala čitajući post. :) <33

    marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti preepuno draga moja Marso na divnom komentaru <3!

      Избриши
  9. Divan post, morala sam odmah da se uclanim. ^^ Slazem se da najbolje slike se dese spontano i da su zalasci sunca nesto najmagicnije. c:

    novi post je tu:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Diiivan post! Mnogo mi se sviđa!

    http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/moje-iskustvo-sa-izlivanjem-noktiju.html
    Bilo bi mi drago da posetiš moj blog!

    ОдговориИзбриши
  11. Predobrlre su slike! Ja sam sa svojom drugaricom jedno letnje vece lajala na zvezde, haha... :D
    Probaj, odlican je osecaj! ♡

    ОдговориИзбриши
  12. Divne fotke! Obožavam da gledam zalazak sunca, pogotovo kada je društvo dobro!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicne slike.Nadam se da si se lijepo provela na maturi.

    posjeti moj blog i uclani se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post!Slike su fantasticne!Zanimljiva tema,a jos zanimljiviji tekst. :)

    ОдговориИзбриши