My Little Diary-summer plans,raspust,matura... :)

12:02


Ne znam za Vas,ali je kod mene trenutno tako tmurno vreme.Kao da za par dana ne dolazi svima najdraže doba godine-LETO.
Nisam dugo pisala postove za ovu rubriku iz prostog razloga što se dosta toga naredjalo...Ispraćaj,matura,pripreme,prijemni,a sada uskoro i upis.Iskrena da budem i dalje se dvoumim izmedju gimnazija.Znam da upisujem gimnaziju,ali problem je koju.
Prijemni sam dobro uradila.Srpski imam 10/10,matematiku 4,25/10(ne pitajte bilo je veooma teško) i kombinovani 8,20/10.Zadovoljna sam ukupnim rezultatom.Kako ste vi(mislim na male maturante) uradili testove?

*ispraćaj*

I nema puno toga da se priča.Sliku mog izgleda za maturu stavila sam vam u prethodni post i još jednom moram da vam se zahvalim na divnim komplimentima.
Kao što sam i na samom početku rekla uskoro dolazi leto,a velika većina nas je već na duugo očekivanom raspustu.Imam dosta planova što se bloga tiče i potrudiću se da pišem bar dva puta nedeljno.I da,smislila sam dosta iznenadjenja. :)


Nisam gubila vreme i već sam dosta stvari sa liste štiklirala.Ova slika je nastala prošli ponedeljak dok sam sa mamom obilazila Beograd i ponovo se divila njegovim lepotama.Uživajte u svakom danu,jer je svaki tren nezamenjiv i poseban :)!

                                            Anđela ❤️

You Might Also Like

18 коментара

  1. Slika je divna! Pff, kod mene je Sunce kao da je pocetak avgusta a ne pocetak leta.

    Misseslandy.blogspot.com --->> Q&A

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna slika i svaka čast za broj poena, pogotovo za srpski 10/10 :D

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Slike kidaju! Bravo za dobro uradjeni prijemni. I za koju gimnaziju si se na kraju odlucila? :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,verovala ili ne jos se nisam odlucila <3 :(!

      Избриши
  4. Baš lepo. Čestitam na dobro urađenom prijemnom i nema veze za matematiku! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka cast za prijemni!! :D Slikice su divne!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Uh, vidi se da si se super provela na ispraćaju malih maturanata. :) Mi čak nismo smeli ni da se prskamo, hehe. meni je prijemni prošao odlično- srpski 10/10, matematika 8,25/10 i kombinovani 10/10. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka čast za prijemni, draga. Metematka je stvarno bila teška, ali ja sam uspela nekako da se iskobeljam sa njom. Što se tiče rezultata iz srpskog imam 10/10, matematike 8.25/10 i kombinovanog 10/10, tako da sam baš zadovoljna sa svojih 98.25 poena. :) <33 Slike su vrhunske! :)


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve tebi čast,čestitam ti na fenomenalnom rezultatu ☺❤❤!

      Избриши
  8. Jaoj, i u mom gradu je tmurno, tako da te potpuno razumem. Medjutim, temperatura je previsoka bez obzira na tmurno nebo :D Ja sam takodje fino prosla na prijemnom, iz srpskog imam 9,5/10, iz matematike 7,75/10 i iz kombinovanog 9/10. Mnogo mi je zao sto nisam videla ranije tvoja dva prethodna posta, ali moram ti reci da si bila savrsena i prelepa na maloj maturi, stvarno si me ocarala <333 I takodje, moram da ti kazem da sam mnooogo srecna sto si proslavila 1. blogorodjendan, zato sto si to stvarno zasluzila :) Nadam se da mi ne zameras sto sam iskoristila ovaj post da prokomentarisem i ona dva prethodna posta, ali prosto sam morala to da ucinim haha :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno draga moja Nera <333!Naravno da ti e zameram,hvala ti na komplimentima <333!

      Избриши