OUTFIT POST | summer girl

11:58


Hejjj!Kako ste?Ne mogu da se setim kad sam poslednji put post počela post ovim pozdravom.Drugi outfit post na mom blogu...Ne mogu da verujem,jer nikad nisam pomislila da bih ovako nešto ja radila na blogu.Kada sam prvi put pisala ovo,svidelo vam se pa se nadam da će tako biti i ovaj put. :)

Dok sam se slikala i
šetala sve je bilo savršeno,ali se ovom outfitu prava katastrofa desila kada sam se vraćala kući ,svaka stvar je promenila boju zbog pljuska i grada koji su me zadesili.I da bonus savet --->NEMOJTE NIKADA UZIMATI TERMINE ZA BAZEN I SILAZITI PAR STANICA RANIJE KAD VIDITE DA SE SPREMA NEVREME.Eto toliko.Ovo u stvari nije trebao da bude outfit i to je jedan od razloga što slika ima manje,ali mi se one toooliko dopadaju da sam morala da ih podelim sa vama!U komentarima mi recite da li Vam se kombinacija dopada,i šta vi nosite u ovim promenljivim letnjim danima :)!









patike--->adidas superstar
majica--->C&A
croptop--->C&A
pantalone--->poklon
naočare--->C&A
gumica za kosu--->Lily
prstenje--->poklon

Hvala mojoj drugarici za predivno napravljene slike :)!

                                                                     Anđela ❤️

You Might Also Like

30 коментара

  1. Slike su pre divne, outfit odličan! Inače,pokisla sam kao nikad do sad, ali bilo je prepredivno❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,nisam ni ja bolje prosla zbog nasih suuper autobusa <3 :)!I meni je bilo nezaboravno!

      Избриши
  2. Predobra kombinacija, oduševljena sam slikama! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je božanstven, kao i pozadina! Prosto je sve prelepoo! Moram da te pitam gde ste se slikale, ako se ne varam videla sam da i Zorana ima neke slike sa ovakvom pozadinom, ali ja nemam pojma koji je ovo deo grada, hehe. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja <3!U pravu si i Zorana se slikala ovde,ali ja sam to shvatila tek kada sam se vratila kuci <3!Ovo ti je Savanova :).

      Избриши
  4. Pozadina je vrhunska! Super kombinacija. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post!Predivnaa kombinacija kao i pozadina!<3Zanimljiv i duhvit tekst,nemam reci,odusevljena sam!!! <33333

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoj, preslatka si, kao i ceo autfit :) Posebno moram da pohvalim pozadinu, savrsena je :) Super si nam savet dala, poslusacu ga :D Tvoje slike su sve bolje i bolje, ja stvarno nemam reci. Bas mi je zao sto si pokisla, ali tacno znam kakav je to osecaj posto se i meni dogodila ista stvar pre nekoliko dana (baksuz sam nevidjeni haha). :D Naocare su savrsene, obozavam takav oblik :) Boja farmerki je super, a majica je mnooogo slatka. Pun pogodak, zaista sam odusevljena <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno draga moja Nera na diivnom komentaru i komplimentimaa <33!

      Избриши
  7. Prelep outgit,kao i tii! Bas si zgodnica! :*
    I mene zanima gde si nasla ovu pozadinu, jer sam i ja iz Beograda. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii <3!Mesto je Savanova i ide se malo dalje ceo stub mosta je ofarban(Zeleznickog mosta),ne mozes da promasis :)!Hvala ti za ovo zgodnica hjahaha :)!

      Избриши
  8. Outfit je predivaaaaan!! A ti si preslatka! Super post, jako mi se dopada tvoj stil oblačenja :* <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  9. Outfit je predivan!
    Molim te poseti moj blog! <3 http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan autfit, pravi letnji, sa puno boje! Fotografije su predivne, a i ti kao model. :* Pročitala sam i post tvoje drugarice, izgleda da ste imale fenomenalan dan.☺♥

    ОдговориИзбриши
  11. Baš si lepa *o* Outfit je preleep

    Poseti moj blog: writtingguy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan outfit *-*

    Ako hoćeš, učlani se u moj blog i komentiraj novi post --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Yoooou are so pretteeeh♥
    Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post! Učlanila sam se u tvoj blog. :)

    ОдговориИзбриши
  15. znaci preslatka si ♥

    uzvrati follow ako zelis
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/06/5-najcescih-stvari-koje-djevojke-vole.html

    ОдговориИзбриши