Summer Memory Box ;) (diy)

08:49


Hejjj!Iii-DIY POST!Ne mogu da Vam objasnim koliko sam duugo smišljala sve ovo.Inspiracija za pravljenje bila je ravna nuli.No,da Vas ne gušim glupostima krenimo :)!
Tokom letnjeg raspusta je prirodno da se svi više krećemo.Ne znam za Vas,ali ja prosto obožavam da
čuvam papire,račune,karte...Sve mi se to izgubi po sobi,ili jednostavno ne može da stane u već prepunu Memory Jar,danas Vam pokazujem kako da napravite(ukrasite)kutiju za sve letnje uspomene :).


Potrebno:
-makaze
-lepak
-kutija
-magazini(sa puno slika)
Iz magazina isecite slike koje vas inspirišu i iscepajte stranice gde je samo tekst,da bi to u daljem radu zalepili kao podlogu.



Kada sve to zalepite po kutiji,uzmite slike koje ste isekli i rasporedite ih po poklopcu kako Vi
želite i savetujem Vam da isprobate više drugih rasporeda da ne bi morali sve da kvarite i ponovo radite ako dorektno zalepite.


Onda kada ste sigurni sve zalepite ii voala dobili ste kutijicu sa letnje uspomene.Ja sam uzela ovu manju,a vi svakako to uradite po vašoj potrebi.



Ja sam prezadovoljna kako je moja ispala.Nadam se da sam Vam inspirisala i dala Vam ideju kako da smanjite dosadu i uradite nešto što je i korisno i lepo. :)

1.Da li volite da skupljate papire,kesice...?
2.Da li Vam se dopada diy?

 
                                                                                 Anđela ❤️

You Might Also Like

44 коментара

  1. I ja takodje obozavam da cuvam sve te racune, kartice i ostale stvarcice zato sto me podsecaju na predivne dogadjaje i uspomene :) Diy je savrsen, zaista sam odusevljena <333 Sigurna sam da ce se uskoro naci i u mojoj sobi <333 Trud se primecuje i oko slika, i oko postupka i oko samog diy projekta. Sve pohvale za tebe draga :)

    Na mom blogu je najava za Q&A, pa ako zelis pogledaj <3
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti preeepuno draga moja Nera,komentar koji si ostavila mi pun znaci :) <33333!

      Избриши
  2. KONACNOOO!!! Mnogo mi se dopada ideja, i vec sutra se bacam na posao. Inace i ja volim da skupljam nepoterbne stvari, a posebno racune i te gluposti. Racuni mi se uvek nalaze po dzepovima od raznih jaknica, ili dukseva. Dvna ideja! ♥♥♥

    Novi post-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/2016/06/6-nacina-kako-da-provedete-letnji-dan.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,ja sam u poslednje vreme pocela to da radim <333 :)!!!

      Избриши
  3. Odlična ideja!Trudim se da skupljam ali uglavnom odustanem jer ih ostavljam na raznim mestima pa ih onda gubim hahah.

    http://saskinkutak.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Sve ovo izgleda tako predivno! Moraću da napravim neku ovakvu kutijicu s obzirom na to da sam među prvima u redu onih koji skupljaju račune, čepove, papiriće od bombona, ma sve ono što bi drugi odmah bacili. :) predivne fotografije! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja,ja sam vec popunila jednu veliku kutiju i teglu sa uspomenama,prosto ne mogu da odolim <333 :)!

      Избриши
  5. Ja isto čuvam svakakve stvarčice koje si naveĺa tako ds ovo moram napraviti.Tvoja kutijica je odlično ispala.

    ОдговориИзбриши
  6. Predivna kutija, ideja ti je prosto odlicna! Volim da skupljam sve sto ima veze sa uspomenama. ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. :) Mnogo mi se dopada ideja, ja već imam svoju kutiju :) Slike su divne. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divne fotke draga. ♥ Moram napraviti nešto ovako, samo još da nađem novine koje nisu HEJ!... :)

    misseslandy.blogspot.com ---- Novi post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,mozes koristiti i Hej! ima prelepe slike <3 :)!

      Избриши
  9. Predobro ti je ispalo :)
    Bas mi se svida
    Uclanit cu se na tvoj blog jer mi se cinis super i kreativna :)
    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Kutija mi se toliko svidja da ne mogu da ti objasnim. Stvarno jee predivna.♥♥ Svaka cast!

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :) I ako mozes uclani se.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Divno izgleda, samo sto sam ja pravila teglicu uspomena, ali ni ova kutija nije losa :D
    Super ideja, bravo <3

    ОдговориИзбриши
  12. Ideja je odlična!
    Ja već imam planer u kome čuvam neke papiriće, sitnice, pa neću da pravim kutiju ove godine, ali obavezno sledeće! ♡

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Vodim dnevnik i u njumu pisem i stavljam razne stvari. Obozavam sitnice koje me podsecaju na lepe trenutke.

    Novi post na >> mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Meni ti racuni prepunili novcanik!Super ti je ideja .Pravim!♥

    Moj blog ,zaprati me -> http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je PRESAVRŠENO! Trebala bi češće da praviš DIY postove. Svaka čast! Oduševila si me! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    ОдговориИзбриши
  16. DIY je fenomenalan, mnogo mi se dopada
    ☺❤ Tvoja kutija je prelepo isplala. ❤ Pokušaću da je napravim prvom prilikom. ☺❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  17. Preeedivna ideja! Ja takođe obožavam da skupljam papiriće, račune, karte i razne druge sitnice, tako da će ovo biti odlična stvar.☺ Fotografije su divne♥♥ :*

    ОдговориИзбриши
  18. Joj,predivna je kutijica!♥Definitivno moram napraviti nesto tako!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Baš mi je trebalo ovakvo nešto! Prvom prilikom ću ovo napraviti, jer obožavam uspomene i sve čuvam, a taman mi treba neka lijepa kutija poput ove. :) Super post!

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  20. Dugo nisi objavljibala nikakav diy post, ali ovaj je perfektan! :D
    Inace,ja bukvalno sve cuvam, evo isla sam u bioskop danas i karta je odmah savrsila u mojoj fioci, a ne u kanti ili kontejneru. :D
    Moji size od mene svaki put kad im nesto takvi zabranim da bace haha

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,haha isto tako samo sto i ja i sestra sve cuvamo <33 :)!

      Избриши