10 facts about me 😊

05:21



Hejj!Kako provodite raspust?Trenutno sedim u dvorištu,a oko mene lete pčele i leptiri.Bajno,zar ne?Ne žalim se jer uživam.Danas vam donosim 10 činjenica o meni.

1.Imam po dve rupice na oba uveta

2.Veliki sam perfekcionista

3.Travel and photography maniac

4.Odlično kuvam kafu,ali ne volim da je pijem

5.Obožavam plavu,sivu i srebrnu boju

6.Jako sam uredna i ne podnosim nered

7.Mnogo volim da čitam i kada se baš uhvatim toga,mogu da pročitam i po pet knjiga za nedelju dana

8.Pričam prebrzo(oni koji me poznaju razumeće)

9.--srećan broj

10.Pevam i slušam muziku 24/7

Iii,to je toza ovaj post.Znam da je kratak ali nisam kod kuće pa razumite :)!Uskoro novi post ;)!

                     Anđela ❤️

You Might Also Like

46 коментара

  1. Super post, i ja volim da čitam. Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš i ti na moj. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,imamo neke iste činjenice hahah. Na primer i ja volim da sve uvek bude sređeno i ponekad u toku raspusta znam da pročitam 6-7 knjiga za nedelju dana hahah. :)

    http://saskinkutak.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Takoder obzaam slusati glazbu po cijeli dan. Ja bas ne volim broj devet haha :)
    Super si :*

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post ☺

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Prvo,cetvrto i sesto nam jedino nije isto,sve ostalo se slaze :)
    Svidja mi se ovakav post i TMI Tag jer ostali mnogo saznaju o nekome.AKo zelis pogledaj moj novi post o horoskopu :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. 8 i 9 cinjenica vazi i za mene. Toliko brzo pricam da moram sagovorniku ponoviti 5 puta, i ako ne razume ni 5 put odustanem.. A o muzici necu da pricam, sa njom se budim, sa njom lezem.. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Znala sam šta ćeš staviti pod broj 9 hehehe:D Slike su vrh❤

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post!❤Slika je divna i mnogo mi se svidja!I ja volim da citam,putujem i isto kao i kod tebe music=life.💙💙💙

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, i ja sam perfekcionista kao i travel and photography maniac xD

    Novi post: writtingguy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, jako smo slične po nekim stvarima. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. Imamo par zajednickih cinjenica :D


    Novi post kod mene na blogu. Ako zelis, mozes postaviti pitanja za Q & A. :)


    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  12. Činjenice pod brojem 2, 3 i 4 su iste kao i kod mene, samo što ja itekako podnosim nered, ali npr., dok crtam nešto ili radim DIY-eve to mi se mora 100% sviđati ili sve bacam u smeće...

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  13. Awe!Slatke cinjenice haha! :)Imamo neceg zajednickog!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Jako originalan i zanimljiv post. ☺❤
    I meni je jedan od omiljenih brojeva 9, takođe obožavam fotografiju (blago rečeno), i veoma sam uredna. ☺❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  15. I moj srecan broj je 9 :) Izabrala si jako zanimljive cinjenice <333 Slika je predivna, bas onako letnja i vesela. U mnogim cinjenicama sam se pronasla i bas mi je drago zbog toga. Nastavi ovako <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post :) Interesantne činjenice :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. odlicno kuvas kafu ali ne volis da je pijes :D
    sjajne stvari si otkrila o sebi :)
    check out my new post:
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/always-ultra-sensitive.html

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post! 3,6 i 7 stavka je ista i za mene. I obozavam kada vidim da neko ima po dve izbusene rupice na uvetu. Zelela bih i ja to da uradim.

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Obozavam da citam cinjenice o nekome, haha! :D
    Inace, prva fotografija je tako dobra! :D
    Ja sam isto dosta pedantna i ne volim nered oko sebe, pogotovo u svojoj sobi.. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши