Dok pišem,osećam... (collab post)

01:30

Helo!Kako ste dragi moji?Ne mogu Vam opisati koliko mi je laknulo kada je pala kiša juče.Skroz me je osvežila,ona sparina je dosadila. :) Danas radim collab post sa jednom divnom blogerkom.U pitanju je draga Ana sa bloga Teen Queen ,tako da obavezno pogledajte i njen post.Devojka zaista fenomenalno piše :).
Dok pišem,osećam...Šta to?Mislim da je najbolje krenuti od samog početka.
Mama.To je bila moja prva reč.A to je bilo pre dobrih trinaest godina.Lagala bih Vas da kažem da se toga sećam.


Proleće.Kao da je juče bilo,sećam se,kada sam pisala svoju prvu pesmu.Govorila je upravo o pomenutom godišnjem dobu.Sutradan sam trebala da idem do zubarke,pa sam joj pisala pesmu.Kada me je pohvalila osetila sam se ponosno i presrećno.Od tada sam svaki dan pisala po neku pesmu.velika većina je bila kratka i veoma besmislena,ali eto to me je činilo srećnom.To je jedino bilo bitno :).

Škola,prvi sastav.Ne mogu da ne priznam da sam se pooodosta namučila.Nije mi bilo lako.A ni mojoj mami.Tada sam bila jako ljuta i samo sam htela da se igram.Nisam ni slutila da će mi to biti  najdraži hobi.Polako sam bila sve bolja i bolja.Moji sastavi su čitani pred celim odeljenjem i nagradjivani velikim aplauzima.


Medju stvarima koje volim da radim je sigurno i čitanje starih dnevnika.Sve te ispisane stranice,zaista bude lepa,a i ona manje lepa sećanja.Prvi put sam dnevnik napisala u drugom razredu,jer je učiteljica tako zahtevela.A onda sam polako sama za sebe počela da pišem.I dan danas ga vodim.Jeste da nisam tako redovna,ali trudim se zaista.
Kako sam rasla,tako sam sve više volela pisanje.Imam i par svojih priča.Eno ih tamo na raznoraznim papirima po fiokama.


Iii,evo me sada ovde sve ovo delim sa Vama.Pisanje je nešto što je u meni oduvek budilo sreću,pozitivnost i slobodu da iskažem svoja mišljenja i stavove.Dok pišem osećam se ispunjeno.Osećam da mogu sve.Nekada mi ono dobro dodje i da izbacim i ono loše iz sebe,a kada to uradim osetim se i po par kilograma lakše.Ono me je upravo i povezalo sa vama dragi moji!!!Ono mi je pomoglo da steknem 164 onlajn prijatelja!Dok pišem ja sam ispunjena i srećna!!!


Nadam se da Vam se dopada ovaj post.Iskrena da budem uživala sam dok sam ga pisala i dok sam se osvrtala na prošlost i uspomene :),Obavezno pogledajte Anin post i blog OVDEE,a mi se čitamo uskoro... :)
                                                                                                     
                                                                                               Anđela ❤️
                                                                    
                                                      1.Da li pisanje budi posebna osećanja u vama?
                                                           2. Šta Vas ispunjava i usrećuje?

You Might Also Like

32 коментара

  1. Vidi se da si iskrena. Svaki tvoj post me oduševljava, svaki zrači dozom pozitivnošću i lepotom tvojoj divnog slika. Jako mi je drago što si i ti počela da bloguješ, jer si za ovo stvorena. Divan post, slike su vrh!❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja na ovako divnom komentaru <33 :)!

      Избриши
  2. Preprepredivan post! Uživala sam čitajući! Za mene pisanje predstavlja uglavnom ono što predstavlja tebi - to me ispunjava, čini srećnom, pomaže u izvacivanju negativnih misli... Još jednom, svaka čast! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se sa Janom da si stvorena za pisanje. Uzivala sam u svakom tvom procitanom postu i uzivacu. Ovaj post je bio prelep. To sam znala i po naslovu. Slike su takodje divne. Jedva cekam da citam tvoje postove za koju godinu. ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Volim ovaj citat "Čitanje me udaljava od problema, pisanje me suočava s njima" jer je jako realan. Ja isto volim isto pisati, mislim većina blogera voli pisati jer ne bismo bili tu gdje jesmo. Danas sam napisala post o svome starom dnevniku, ako te zanima pogledaj♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,jako zanimljiv citat <333!Slazem se :)!

      Избриши
  5. Divan post, mila! :)
    Zaista imaš dar za pisanje i samo tako nastavi! ♥
    Da li sam jedina koja bi volela da pročita neku tvoju priču ili sastav? :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,sigurno cu ubaciti to u buducnosti <333 :)!

      Избриши
  6. Divan je odjećaj pisati o stvarima koje voliš, u svemu se definitivno slažem, predivno si napisala sve. ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Predivno si sve napisala i u potpunosti se slažem sa tobom. Treba raditi i uživati u onome što voliš. Imaš dara za pisanje i želim ti svu sreću u budućnosti! Što kaže Katarina, mogla bi nam postaviti nekad neki tvoj sastav/priču? ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pa ovo je stvarno magicno! :) Pisanje je definitivno jedna velika sloboda koja otvara tako puno vrata u svim smerovima, zato mi je jako drago da u njemu i uzivas. Sto Kaca rece, bilo bi divno kada bi sa nama podelila neki od svojih radova. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Zaista predivno napisano Anđela.Pisanje jeste neka magija koji ostavlja vidne tragove na papiru, ali većina te magije se prenosi na onog ko to piše, a i čita... Sjajan post draga! ♥♥♥

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! Koja radost kad vidim cist beli papir. Ta belina papira za mene znaci bezgranicnost slobode koju treba ispuniti. I to po sopstvenim pravilima.

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno neverovatan post. ❤❤
    Moja prva reč je takodje bila mama, i prva pesma mi je bila o preleću, samo sam nju napisala tek pri kraju prvog razreda. :D ❤ Pisanje je nešto predivno, nešto što se ne zaboravlja i nešto što te tera da poleiš i nemaš granice ni kraj. Tema je prosto savršena. ❤
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworlview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  12. Andjela, opsrosti sto tek sad komentarisem. :) Procitala sam post, ali nisam bila u mogucnosti bas da i prokomemtarisem. No, post je prelep. Imale smo istu temu, a iznele smo je na dva totalno druhacija nacina, i mislim da smo obe odradile odlican posao! :D
    Drago mi ke sto smo saradjivale, nadam se da cemo bar jos jednom ovog leta... ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post!!!Slike su fantasticne,kao i sam tekst.Uzivala sam citajuci ga...Bas imas talenta💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post draga, bas sam uzivala citajuci :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU !
    POGLEDAJTE I UCLANITE SE, RADO CU UZVRATITI :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/lets-go-to-beach-mallorca.html

    ОдговориИзбриши
  15. Preeedivan post draga! Ti zaista imaš daar za pisanje. :*♥

    ОдговориИзбриши
  16. Koliko si ovo zadivljujuce napisala, ocarana sam *___* Za slike mogu reci da su mi ulepsale i upotpunile dan i da sam se totalno zaljubila u njih haha :D Pisanje i u meni bude jako predivna osecanja, a pretpostavljam da je ista situacija kod svih nas blogera :)

    ОдговориИзбриши