My Little Diary :)

11:28


Hejj,dragi moji kako ste?Meni raspust divno protiče,svaki dan mi bukvalno proleti.Vratila sam se od sestre i sada su mu došli prijatelji iz inostranstva i prelepo mi je sa njima :)!Kako Vama prolaze dani?


Moram priznati da sam nakon što je aparat konačno došao u moje ruke,slikala sam po ceo dan.Znam,ali razumite me bila sam presrećna(i sada sam).Kada smo kod toga,moram da Vam se zahvalim na divnim komentarima za slike iz prethodnog posta,sve to mi zaista prepuno znači :)!!!
Tokom letnjeg raspusta skoro svi prate neke serije,pa sam i ja to sasvim slučajno počela da radim.Dok sam sa sestrom prebacivala kanale po TV-u,naišla sam na krajnje zanimljivu i od tada je gledam svaki dan.Zarazila sam i dve tri drugarice...Hehe.U pitanju je serija Hotel Grand koja se prikazuje na RTS1 svakog dana u 12:45.Sastoji se od 39 epizoda i 3 sezone.Glumci su prelepi i predobro glume.Sutra je 28 epizoda pa ako želite da je gledate bolje je da to radite preko interneta.
 Verujte mi nećete se razočarati.


Imam u planu skoro sve postove za BTS seriju i planirala sam da je krenem ranije ove godine zbog raznoraznih ideja koje mi se vrte po glavi,a videćemo možda bude i neki collab post ;).
To bi bilo to za ovaj post,ispod ću ubaciti neke slike :)!






                                                                                   Anđela ❤️

1.Kako Vam se dopadaju slike?
2.Kako prolazi leto,ide li sve po planu?

You Might Also Like

50 коментара

  1. Sjajan post. Drago mi je zbog fotoaparata. Sto se serije tice, nju sam vidjala na TV-u, ali nikada se nisam zainteresovala za nju. Koji je zanr? I da li je tinejdzerska ili i za odrasle?
    Fotografije su PREDIVNE. ^^

    btw, post o miru i mrznji na mom blogu, pogledaj ako zelis: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja to je misteriozna serija,svasta se desava po tom hotelu u svakom slucaju jako je zanimljiva <33!

      Избриши
  2. Sličice su sjajne i mnogo mi se dopadaju. Jao i ja sam pre godinu dana odgledala SVE epizode Hotel Granda i bukvalno se zaljubila u tu seriju.

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post draga! Slike su P R E D I V N E, jako mi se sviđaju *-* Imaš prelijep blog <3

    kreativanblog.blogspot.com ⚓❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Fotke su vrh! Serija je odlična, volela bih da poslednju epizodu odgledamo zajedno hehe :D ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Divne su fotografije, bas mi se dopadaju :-)
    Hvala na predlogu za seriju, upravo trazim nesto za gledanje <3 :-*

    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE, RADO CU UZVRATITI :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/indian-style-sunset-shisha-bar.html

    ОдговориИзбриши
  6. Divann postt!!!Slike su fantasticne,pogotovo one sa cvetovima....💖💖💖💖💖Seriju redovno pratim i malo je reci da je divna,ona je prrreedivna!!!Drago mi je zbog aparata,slike su stvarno lepe
    💖

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su odlične, pas ti je presladak!

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su super! Serija mi deluje zanimljivo, stavljam je na listu gledanja. :)

    jasminadimitri.blogspot.rs | YT

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su odlične! O kojem je aparatu riječ? :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno <33!U pitanju je Nikon Coolpix S3700 :)!

      Избриши
  10. Vokim misteriozne serihe, mada trenutno pratim PLL i odusevljena sam skroz! :D
    Inace, jedva cekan BTS seriju, veruhen da ima puno ideja! :D
    I da, slike su definitivno fenomenalne! :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno Ana,ja nikako da pocnem da gledam PLL <33 :)!

      Избриши
    2. Pocni! Veruj mi, neces se ni mrviu pokajati,haha :D ♡♡

      Избриши
  11. Slike su predivne, baš si uložila dosta truda, sviđa mi se!

    Ljeto standardno uživanje, ne mogu se požaliti. ☺

    http://ivafdiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Fotke su FENOMENALNE! Zaista mi je dragobda je fotoaperat upao u ruke jedne kvako talentovane devojke jer vec mogu da zamislim kako ce sve to dalje teci :)

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ono kad jedna od tvojih omiljenih bloggerki izbaci post na tvoj rodjendan, a ti stignes tek da ga komentarises sutradan. Fotkice su SAVRSENSTVO SAVRSENOGA! Mnogo mi se dopadaju. Sto se tice leta, u poslednje vreme se smenjuju dva godisnja doba, prolece i leto, tako da i nisam bas zadovoljna u poslednje vreme, ali nadam se da ce ostatak raspusta biti sasvim okej. Diiiiivan post draga! <333

    Novi post kod mene- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,drago mi je da je ispalo bas za tvoj rodjendan pa neka ti je srecan sa malim zakasnjenjem <33 :)!

      Избриши
  14. Fotke su preljepe *-*

    Moj blog:
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Slike su sjajne, svaka čast! Kod mene ljeto i nije baš predivno, voljela bih da je malo drugačije. Potrudiću se da ga makar sada do kraja napravim zanimljivim i lijepim. ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Slike su ti preedivne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-haul.html

    ОдговориИзбриши
  17. Beautiful photo! There was a time when I kept a diary))
    What about follow for follow? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  18. Prepreprepreprepreprepredivan ti je pas!! Zaista je presladak i post ti je super, naravno! :)
    Slike su mi super. :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,nazalost on je kod moje bake ne zivi sa mnom <333!!!

      Избриши
  19. Kakoo sladak pas,i ja sam baš danas slikala na +30 haha ☺
    Nisam gledala ovu seriju,ali preporučujem ti da gledaš 'Devious Maids' serija je znači najjj ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,pogledacu tu seriju pa dobro ako si bila inspirisana :) <33!

      Избриши
  20. Slike su predivne, posebno zadnje 3. Definitivno savrsene! Inace koji aparat imas? Odlican post.

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  21. Divno je sto na prelep nacin provodis svoj raspust i sakupljas baterije za septembar :) I ja jako lepo provodim svoje vreme na raspustu. Za slike iz ovog posta mogu samo da kazem da su WOW i zaista zadivljujuce <333 Nemoj se odvajati od tvog novog aparata, vi ste neverovatna kombinacija :D Jedva cekam BTS postove, zato sto su mi oni jedni od omiljenih kako za citanje, tako i za pisanje <3 Ona slika sa narandzastim cvetom je ostavila toliko jak utisak na mene da si me stvarno ostavila bez reci :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti preeepuno draga moja Nera,odusevis me svakim svojim komenatrom <33 :)!

      Избриши
  22. Pre svega, slike su presavršene. ❤❤ Ova zadnja je toliko predivna, i ova sa kucom , mada sve su toliko divne. ❤❤ Ostatak juls ću provesti na odmoru pa bi se moglo reći da takođe uživam u preostalom letu. Serija deluje sjajno, sigurno ću pogledati. :) ❤

    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Draga, slike su preprepredivne!! Pa, meni leto baš brzo prolazi, tako da idem spontano.☺♥♥♥

    ОдговориИзбриши