Pobednik giveawaya :)

03:09



Hejj!Kako provodite raspust?Meni je prelepo,svaki dan radim nešto novo. :)
Nisam pisala nedelju dana,ali ne brinite sve ću nadoknaditi.Ja ne mogu da vam opišem koliko sam happy,jer sam dobila fotoaparat!!!!Daaa,i to se desiloo :)!U pitanju je Nikon Coolpix S3700 u crnoj boji.Sada će slike biti većeg kvaliteta,ali samo malo sačekajte da sve malo proučim.No,da predjemo na suštinu posta.Pa proglasimo pobednikaa....



Iii pobednica je...Believe!!!Javi mi se na mejl(adjithequeen01@gmail.com)u roku od 24h ili biram novu pobednicu.
Hvala svima koji su se prijavili ja sam bila preeoduševljena kada sam videla koliki je broj prijavljenih!Hvala Vam mnooogo svima stvarno,uskoro novi post(ovaj je ionako prekratak):)!

                                           Anđela ❤️

You Might Also Like

32 коментара

  1. Baš lepo što je poklon dobila devojka koja je tako jako želela teglu. Čestitam. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Okej, bukvalno vristim... Mnogo si me rasplakala mila! Sigurna sam da cu sve stvari slatko koristiti! ♥♥♥♥♥ Inace cestitam na novom aparatu, jedva cekam da vidim nove fotkice sa tom kamerom! ♥
    P.S. Javila sam ti se na mail!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Inace, meni je 21. 07. rodjendan, tako da eto jedan razlog vise zasto treba da se radujem zbog ovog! ♥♥♥

      Избриши
    2. Jaaako mi je drago što si se tako obradovala 😊!Eto to ti je poklon za rodjendan od mene ☺❤!

      Избриши
  3. Cestitam pobednici, drago mi je zbog nje! :)
    I zbog tebe mi je drago, jer super provodis raspust i jer si dobila fotoaparat. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam pobednici, i drago mi je što si dobila fotoaparat! :) <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam pobjednici !
    Drago mi je zbog tebe :)
    Meni raspust pocinje sutra, sutra imam zadnji usmeni za sada :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam pobjednici! Baš je lijepo od tebe što si uradila giveaway! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam pobednici! 😊 Uživaj u poklonima. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  8. Pokloni su predivni, jako mi je žao što nisam osvojila, ali čestitam pobjednici. :)

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  9. Divni poklončići! Kasno sam videla da je bio giveaway :( Čestitam pobednici svakako :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Jako je lepo usrećiti druge ljude, a ti si svakako to učinila tako što si devojci koja prati tvoj rad i koja je toliko želela da pobedi, to omogućila :)
    Bravo za tvoje veliko srce i čestitke pobednici :)
    Jedva čekam da vidim fotografije koje ćeš uslikati sa novim fotoaparatom, ali Nikon je vrhunska marka, tako da ne sumnjam da će to biti odlično :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuno draga na ovako divnom komentaru <33 :)!

      Избриши
  11. Cestitam pobjednici ^-^ pokloni su bas lijepi, zao mi je sto nisam prije saznala za giveaway...

    kreativanblog.blogspot.com ♡♡

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam pobjednici :)
    Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)
    Blog: maya is back

    ОдговориИзбриши
  13. Drago mi je da je neko dobio ono što je već duže vreme želeo.☺ I mnoooogo mi je drago zbog fotoaparata! JEdva čekam nove fotkice i informacije o njemu.♥

    ОдговориИзбриши