Travel Essentials

15:12


   Iii,eto mene i novog posta.Nisam pisala skoro devet dana,ali bila sam na putu kod sestre i htela sam što više vremena da provedem sa njom,jer se vidjamo samo dvaput godišnje.Nadam se da razumete. :) Koliko god da sam se lepo provela,moram priznati da sam se uželela mog kutka i ovog kuckanja po tastaturi.Kako se vi provodite?Danas radim post o stvarima koje smatram neophodnim tokom puta(naravno podrazumeva se da nosite kofere i nesesere,ja sam navodila neke sitnice).Let's start :)!


Nije ovo Sunce ono što je nekada bilo.Mnogo ljudi verovali ili ne imaju problema sa opekotinama upravo po temenu glave,i to je jedan od razloga što je prvi na listi kačket ili bilo koja kapa.Koliko god zvuči čudno mnogoo je bolje tako pogotovo ako Vam je kosa tamnija ko moja.Ponekad imam osećaj da mogu da kuvam na glavi koliko je topla.Pored toga naravno idu i naočare za Sunce koje su nezaobilazne. ;)


Labelo je jako bitna stavka takodje.Nemojte da Vam bude teško da ga spakujete,jer staje svugde a dosta pomaže.
Stvarno slušam svakave vrste muzike,ali mi i nije prijatno kada vozač odvrne neke izvorne pesme.Tada su mi glavna pomoć slušalice za uši.Mislim da ste me shvatili :).


Svi već znate da mnogo volim knjige,pa bez njih ne može da prodje ni putovanje.To je prosto must have.Počela sam da čitam knjigu "Vidimo se u Kapkejk kafeu"pa vam javljam utiske kad bude finito.A ako želite da se skroz opustite i časopisi dolaze u obzir.Moje preporuke su Cosmopolitan,Hej!,Lisa,Lepota i zdravlje,Joy...Ima i dosta korisnih saveta. :)
Znate onaj osećaj kad ste skrooz smireni i srećni i odjednom osetite nalet inspiracije.Iz tog razloga uvek sa sobom nosim pernicu sa osnovnim stvarima(hemijska,olovka,gumica,po koji marker...) i blok,a to i Vama preporučujem.

Pored ovoga tu su naravno i aparat bez koga je sve nezamislivo(naravno u to se ubraja i telefon ukoliko nemate fotoaparat) :),maramice,voda i grickalice...To je to za ovaj post imam par njih u planu u skorije vreme.LY!

                                     Anđela ❤️

1.Slike su slikane fotoaparatom,pa kako Vam se dopadaju?
2.Da li bi dodali još nešto?
 :)

You Might Also Like

42 коментара

  1. Odličan post! Slike su fantastične, navela si sve stvari koje ja prvo pakujem hehe❤

    ОдговориИзбриши
  2. Slike mi se sviđaju.Ja bi još dodala laptop i filmove za ubit dosadu prije spavanja. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja na putovanjima ne mogu bez knjige, slušalice i telefona. Bez ostalih stvari i mogu da preživim. :D Super post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su mnogo vise kvalitetne i mnogo mi se dopadaju. Sve sto si navela je i meni itekako potrebno, i nista specijalno ne bih dodavala. Divan post ♥♥♥

    Unboxing tvog paketa kod mene- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,sve stvari koje se nalaze u ovom postu i ja nosim na svoja putovanja. ♥
    Novi post ---> Summer morning routine

    ОдговориИзбриши
  6. Fotke su predivne. Sve je lijepo napisano. Sjajan post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Vidi se da su fotografije boljeg kvaliteta, a i ti si napredovala kada je fotografisanje u pitanju, bravo :)
    Stvarčice koje si navela obično i ja nosim sa sobom, nekako su neizbežne :)
    Nadam se da si se lepo provela kod sestre :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja,jesam bilo je bozanstveno <33 :)!

      Избриши
  8. Odlicni saveti! Nikad na suncanje bez sesira!

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! Daješ odlične savete! Fotke su divne, bravo! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post!!!💖💖💖Slike su prelepee!I meni su potrebne slicne stvari na putovanjima!!!💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  11. Super post. Naveka si ono najbitnije, a ja cu reci da suslusalice, kacket/sesir, knjiga i pernica ibeleznica bukvalno neizostavni! :D
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Bravo, sve najbitnije je tu, mislim da ne bih nista oduzela, a niti dodala :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Fotkice su savršene, fotoaparat je očigledno sjajan. ☺ Bez knjiga, labella, slušalica i svega što si navela ne putujem. A sada ću po ovoj preporuci nositi i hemijsku i blok, desi mi se na raznim mestima da dobijem ideje i posle ne napišem post jer ih zaboravim. :D ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja,drago mi je da se slazemo i da sam ti pomogla <3333 :)!!

      Избриши
  14. Nadam se da si se lepo provela sa sestrom i da ste uživale!♥ Nosimo uglavnom sve iste stvari, samo što bih ja dodala i turpiju za nokte koja mi je uvek pri ruci, pošto imam duge nokte i kada se jedan zacepi nastaje prava noćna mora... Fotografije su divne, vidim da novi fotoaparat lepo služi.☺♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja,u pravu si uvek mi zatreba kad ne se najmanje nadam <33 :)!Jesam,bilo je divno <3!

      Избриши
  15. Malo je reci da su slike savrsenstvo savrsenstva, stvarno su predivne <333 Vidi se da si ulozila puuuno truda i oko slika i oko posta :) Naravno da nema veze sto nisi pisala post 9 dana, ne treba da ti blog bude obaveza, a svi te mi razumemo i uopste ti ne zameramo <3 Knjige i slusalice su zaista totalno neophodne za svako putovnje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno draga moja,uvek me obradujes svojim novim komentarom <33 :)!

      Избриши
  16. Sjajan postvdraga, a fotkice su ocaravajuce :) Navela si upravo sve ono sto ja stalno pakujem :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post,sve najbitnije stvarcioce su tu..♥☻
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  18. Predobar post! Dok putujem, ne mogu da prezivim bez dobre knjige i muzike. :D Fotografije su divnee, vidi se da si se dosta potrudila oko toga! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post!!! Svaki puta kada utujem, tj. kada idem bilo gdje obvezno moram imati mobitel pun pjesama I slušalice!
    Predivne fotkice ♥♥♥♥♥♥

    kreativanblog.blogspot.com

    xx

    ОдговориИзбриши