Book of the month;DIY bookmarks :)

05:02

Za ovaj post iz rubrike napravila sam male izmene.Ovaj put Vam neću predstavljati knjigu,nego diy vezan za knjige :).
Kada je leto dosta čitam(mada to nije svaki dan,ali uglavnom često)pa mi je zbog viška sobodnog vremena palo napamet da obnovim svoju kolekciju obeleživača za knjige.Ako postoji stvar koju volim da pravim to je sigurno ovo,jer je jaako prosto a prelepo.Sitnice čine sve lepšim,zar ne?
Nisam stavila sliku na koju ste navikli iz razloga  što želim da slikam novu,bolju :).


Potrebno je da imate:
-karton
- tempere(razblažite ih sa vodom) ili vodene boje
-marker
-četkica
-voda
-lenjir,makaze,olovka,gumica

Prvo uzmite karton i izmerite veličinu koju želite(proizvoljno je),zatim to isecite.



Kada ste sve isekli,uzmite vodene boje(tempere) i obojite kartone.Ne morate bojiti cele,nego samo ovlaš predjite.

                                                  *ova slika mi se preemnogo dopada,a Vama?*

Kada ste obojili,sačekajte da se sve lepo osuši,pa markerom napišite tekst po vašoj volji. :)



Evo kako je to ispalo na kraju.Vidite koliko je diy jednostavan,a odličan za tmurnije letnje popodne.Nadam se da ste uživali u postu,uskoro novi :).

1.Volite li da pravite bookmarks?
2.Knjiga koja je u Vama probudila inspiraciju?

                                        Anđela ❤️

You Might Also Like

48 коментара

  1. Odličan post! Jako mi se dopada diy! Knjige koje su me inspirisale jesu "Daću ti sunce", "Onlajn devojka" i "Soulmates". Super slike❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične ideje i odlično si napravila ove bookmarks, sigurno si puno truda uložila, ali se definitvno isplatilo, jer izgledaju predivno. Jednom sam pokušala da napravim bookmarks, ali mi i nije baš uspjelo :/

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične ideje, definitivno planiram da rekreiram ovaj Diy projekat u skorije vreme. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko je ovo presavrseno.... Nemam reci. Definitivno cu ovoo napraviti, i nece mi koristiti samo za knjige, vec i za skolu! Zaista divno! ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Kako je ovo divno! Ovaj plavi gdje piše Fell Asleep Here mi je najdraži♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim lepe bookmark-ove, ali do sada ih nisam sama pravila. Moram priznati da ovi tvoji jako lepo izgledaju. Moraću i ja da napravim sebi neki.
    Što se tiče poslednje knjige koja me je inspirisala, to je "Gordost i predrasuda" od Džejn Ostin. Pisala sam svoje utiske o njoj u pretposlednjem postu na blogu, pa možete pogledati. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Aaa, predivni su! Kao što je i Petra Lalala prije mene napisala, najljepši je Fell Asleep Here! :)♥ Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepi su! Obožavam obeleživače, ali ih do sada nikada nisam pravila. Uvek dobijem neki ili ga kupim. Definitivno ću napraviti neki sličan, sa tekstom koji se meni dopada! ♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Dosad se nisam iskušala u pravljenju bookmarka, a pošto nemamo nijedan u kući uskoro ću uz tvoje savjete zasukati rukave i pokušati napraviti. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,pokušaj kako je i veoma zanimljivo ☺❤❤❤!

      Избриши
  10. Ja jako često pravim bookmarkere jer sam opsednuta njima, a ova ideja mi se jako dopada, sigurno ću je iskoristiti. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Fenomenalna ideja! Najverovatnije cu i ja napraviti slican. Do sad nisam pravila nikad bookmarkere, jer su u mojoj biblioteci do nedavno bili besplatni. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Jao kako divan post! Obeleživači su pretumblr i definitivno ću probati ovo da napravim! *---*


    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ovi obeleživači su predivni! Baš si lepo postigla ombre efekat ♥
    Ako opet budeš pravila giveaway, obaezno ubaci bar jedan ovakav, ručno napravljen.
    :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Kako je foraaa, bas mi se svidaju, pogotovo natpisi na njima :)
    Predobro :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post!Slike su fantasticne,mnogo mi se dopadaju!Diy je preeelep,a krajinje jednostavan za pravljenje💖💖💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  16. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  17. Odlična ideja, nemam reči. Uvek imam problema sa bukmarkerima, ili su skupi, ili smatram da je previše teško da ih sama napravim! Predivna ideja, ovo ću sigurno isprobati!

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  18. Obelezivaci su genijalni, nemam sta drigo da kazem :) Predivno, draga! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post!Bookmarks izgledaju prelijepo,moram napraviti ovaj DIY!!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Jako je lepa ideja sto si nam donela malo iznenadjenje, te je ova rubrika postala jos zanimljivija uz ovako sladak DIY :) Ja mnooogo volim da pravim DIY projekte, a posebno bookmarks <3 Prosle godine sam napravila oko 10 bookmarks u jednom danu i jos uvek ih koristim (znam, znam, ja sam luda osoba haha) :D Tvoji mi deluju predivno i moracu da napravim neki slicni bookmark <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga,i ja znam nekad toliko da ih napravim <33 :)!

      Избриши
  21. Odlican post! Mnogo mi se svidjaju bookmarkeri i definitivno cu i ja neki napraviti. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Jako lijepo i kreativno! Super post :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  23. Jednostavan i koristan DIY-super si!<3
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши