Get Ready For School With Me

05:50


Nisam pisala tri dana,a osećam se kao da nisam pisala nedelju dana.Pravo da Vam kažem uživam u raspustu i koristim ga što bolje mogu.Kao i što se vidi po naslovu,ovo je najava za bts seriju koju od danas počinjem na blogu.Odmah želim da Vam kažem da planiram dosta postova i puuno diy projekata.Ovo će biti slika za bts seriju ove godine,nadam se da Vam se dopada.To bi bilo to za ovaj post,jako uskoro novi i još zanimljiviji :)!!!

                                                       Anđela ❤️

You Might Also Like

28 коментара

  1. Sigurna sam da će serija postova koju si najavila biti jako zanimljiva. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva čekam da vidim šta ćeš nam sve lepo spremiti <3... a slika za bts seriju je zaista divna ^_^


    https://modernastreberka.blogspot.rs/ - Novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je sto uzivas na raspustu. Jedva cekam te postove. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva čekam postove :*
    Ako imaš vremena bilo bi mi drago da komentiraš moj zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajna slika, Adji! :) Ne mogu da docekam postove! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je što uživaš u raspustu!♥ Slika ti je divna! ♥ Jedva čekam postove!♥ Sigurno si nešto zanimljivo spremila! ♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥
    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  7. Slika je predobra.Slike su ti mnogo kvalitetnije,kao i postovi,od kada si kupila fotoaparat. ♥ Svaka cast! :)
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Lepa ti he slika! :D
    Dopada mu se sto si originalnija od uobicahenig naslova koji glasi Back To School. :D Svaka cast! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Joj, mojoj sreci nema kraja, ne mogu ti opisati koliko se radujem predstojecim postovima :) Bas si me zainteresovala, jedva cekam sledece postove <33333

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, cekamo sta je sledece :-) :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sličica je divna. ❤❤ Jedva čekam BTS i DIY postove, ne sumnjam da će biti stvarno sjajni. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши