#GRFSWM - bts haul :)

03:58


Helou maj dirs!!!Juče sam išla u Tempo i kupila sav pribor.Ne mogu da vam opišem koliko sam srećna.Nije sada da sam fanatik škole,ali pribora..Hm,pa to već jesam.U nastavku ćete videti šta sam ja to sve kupila. :)
Sav pribor sam ko i svake godine kupila u Tempu i zaista svima preporučujem da tamo nađu svoj,jer je izbor zaista prevelik i cene su jako pristupačne a proizvodi kvalitetni.


Prvo što sam kupila jesu dve obične male sveske(9 dinara) i jednu veliku.Nisam mogla da odolim a da ne uzmem ove preeslatke sticky notes koje će mi poslužiti kada krene škola.


Kupila sam i pakovanje od 24 flomastera marke Primo i Junior drvene bojice.Ono što mi se jako dopada kod ovih bojica je to što se u pakovanju dobijaju i zlatna i srebrna,pored još 10 boja,a cena je svega 99 dinara.Pored toga bojice su jako kvalitetne i boje su postojane.
Uzela sam još i šestar(nekim čudom nemam sreće sa šestarima koji večito puknu ili se jednostavno pokvare),mine za patentaru,lepak u stiku,korektor i Junior markere.



Da ne bih detaljnije objašnjavala na slikama vidite.Tu su notna sveska,dva bloka broj 2,fascikla i vežbanke za pismene zadatke.Na prvoj slici se vide dve A4 sveske,natpisi na njima su mi se jako dopali.


Ko je čitao prošlogodišnji haul post,zna da su se u mojoj korpi našle iste ove gumice i selotejp traka.Pored toga sada imam i pakovanje lenjira,ali ovog puta malo,jer mi veliko svaki put pukne.Pošsto su mi se sve olovke od prošle godine potrošile kupila sam ove lepe raznobojne.
A sada sveske(sve je ovo A4 format):



*inače ova sveska sa devojkom je sveska bojanka(boje se korice,a ima i sa unutrašnje strane)*

Pored malih sveski uzela sam i jedan lepak.


Iii,to je to!Nadam se da vam se ovaj post dopao i da ste uživali koliko i ja dok sam ga pisala i dok sam birala sve ove stvari.Ako je neko napisao neki bts post ili haul,neka napiše u komentarima mnogo volim postove takvog tipa.

*sve stvarčice*

1.Kako Vam se dopadaju stvari?
2.Da li ste nabavili neki deo svog pribora?

                                          Anđela  :)

You Might Also Like

46 коментара

  1. Divne stvari! Mnogo mi se dopadaju sveske i sticky notes. Takođe bojice izgledaju jako kvalitetno, a cena im je i više nego povoljna. Nisam nabavila mnogo stvari, imam dve-tri sveske, par markera i to je otprilike to. Nadam se da ću uskoro svratiti da pokupujem ostale stvari. Divne slike❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno draga moja,nadam se da ces i ti sto pre otici <33 :)!

      Избриши
  2. Preslatke su ove stvari. Jesi li i ove sticky notes uzela u Tempu? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Teodora,dada samo ako budes isla gledaj malo bolje zavucene su svake godine ;) <3!

      Избриши
  3. Sveske su prelijepe *o* a i fotografije su ti odlične

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve stvarčice su stvarno predivne! Slike su super! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam se baš vratia iz bts šopinga, takođe sam bila u Tempu, ali i u još nekim radnjama.☺ Izgleda da imamo vrlo sličan ukus, pošto smo slično birale, haha. :D Slike su divne!♥♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i stvarčice. Veruj mi da imamo iste probleme sa šestarom i lenjirima. Ja još uvek nisam kupila ništa od pribora, najverovatnije ću u nedelju. I iskreno, nisam mogla da verujem da u objektima poput Tempa, Ideje, Rode imaju ovako lepe stvari!

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti imenjakinjo,imaju ja kupujem tamo svake godinee,pogotovo u Tempu jer je najveci <33 :)!

      Избриши
  7. Stvarčice su fenomenalne, jedva čekam da i sama odem u lov na školski pribor jer mi je to definitivno najbolji deo ove takozvane 'bts' sezone. Sticky notes su preeeslatki, moram i ja obnoviti svoju ovogodišnju kolekciju. :) <33 Divno, Ađi! <33 :)

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sveske su odlične!Ne mogu verovati koliko su jeftinije kod tebe nego kod mene a puno su kreativnije nego one jednostavne koje ja kupujem :) odliičan post ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divne stvarčice siii kupila <3 <3 Sveske su super, ovakvih nažalost nema u mom gradu, sve su dosadne i nimalo slatke :( Nadam se da ćeš objaviti još puno BTS postova <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  10. Joj, divne stvarčice! Sve je tako preslatko i šareno! Meni mama kaže da ću na faksu izgledati kao devojka iz filma 'Pravna plavuša', sa gomilom šarenih svezaka, olovaka i markera :D Definitivno ću morati da kupim manje stvarčica nego što sam kupovala za školu, ali neću ih se odreći :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga,hahaha pa to ce verovatno biti i moja sudbina <33 :)!

      Избриши
  11. Prekul stvarčice! Posebno mi se dopadaju ove svesčice, uvijek se zadržim oko njih kada kupujem jer nikada ne mogu izabrati najljepšu! Hm, polako kupujem pribor, bit će i koji post nadam se! :D
    Coat and cupcake.

    ОдговориИзбриши
  12. Super mi je izgledaju bilježnice! Ja još nisam išla u kupovinu, ali je spisak već spreman tako da će se to uskoro i dogoditi. Također su ti i slike odlične! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Sveske su prelepe. U mom gradu nema Tempa, ja pribor uglavnom kupujem u Univerexportu, a ne mogu da ih baš pohvalim. Uhvatiš se za jednu svesku-prazna, uhvatiš se za drugu-na uske i široke linije.. Kao da svi idu u prvi razred i omiljeni čas im je muzičko, jer se te sveske koriste samo tada... A i nisu nekog dizajna...

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,bas mi je zao <33!U svakom slucaju mozes sama da ih ukrasis ako je normalna unutrasnjost <33 :)!

      Избриши
  14. Moja kupovina se svela na sveske, lepak, korektor i busac za papire (da, i to mi treba haah). Aki ja sam toliko zadovoljna izborom svezaka. Olovke i mminice i ostalo sto ide u oernicu imam, ali treba jos neke stvarcice da prikupujem, ne toliko za skolu koluko za planer koji oravim. U svakom slucajum stavicu par slika u naredne postove, oa ces videti :D
    Meni je tvoj hauk bas cool i mnogo mi sesvidja sto si kuoovala raznobojno, i nisi se odrekla bohica i flomastera. <3
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga Ana,meni je deka poklonio busac za papir ali i on je jedno vreme bio i na mojoj listi,tako da te potpuno razumem <33 :)!

      Избриши
  15. Sve stvari su preslatke! Ja još nisam otiša u BTS kupovinu, iskreno odlažem je stalno jer ne mogu da se pomirim sa činjenicom da raspust prolazi... ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi q&a.
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican haul,odusevljena sam tvojim skolskim priborom.Ja jos uvek nisam nista kupila xD,uskoro idem u soping.
    P.S. Fotografije su ti predobre,jako kvalitetne. ♥

    ОдговориИзбриши
  17. Ulazim u tvoj blog i vidim istu temu posta kao i moja, znaci ne mogu da verujem da smo istog dana objavile post sa istom temom :D Sve stvari su savrsenstvo, sigurno si uzivala u kupovini. Slike su zadivljijuce, bas sam se nekako izgubila u toj gomili predivnih, sarenih svezaka i ostalog pribora koje si kupila :) Uz njih ce ti skolska godina biti mnogo interesantija i veselija (barem se nadam) <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno draga moja Nera,haha pogledacu tvoj post <33 :)!

      Избриши
  18. Stvarcice su preslatke. A pogotovo kada sam videla svesku i love Hip Hop... ja tek treba da kupujem pribor... :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Aa sve je tako šareno i divno, super stvari si kupila. Najviše mi se sviđaju ove šarene olovke i sticky notes♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  20. Odlican post, draga. Mnogo mi se dopada pribor. Sto se sestara tice, iste muke sam imala. :)

    Na mom blogu imas post o organizaciji: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Sveske su predivne, pogotovo ova 'catch your dreams', i'm in love with it! :-)

    ОдговориИзбриши
  22. Stvarcice su predivne,imas bas lep ukus.Slike su divne💖💖💖💖💖

    ОдговориИзбриши