#GRFSWM : DIYS FOR MEMO BOARD

09:13


Kada sam juče pisala post,rekla sam da sledeći ide vrlo uskoro.Nisam ni sama znala da sam pod tim mislila na danas,ali sam posle svih Vaših divnih komentara(HVALA VAM!!!) rešila da već danas napišem prvi diy post za bts seriju ove godine.Mislim da je najbolje da počnem.


Kako ste i po naslovu sigurno videli danas ukrašavamo tablu od plute :).Odmah na početku želim da kažem da  vam za oba diy projekta treba dosta šarenih papira,inspirativnih slikica i strepljenja.To zaista nije ništa teško,ali totalno promeni utisak i izgled vašeg radnog stola.

#1 To Do/Doing/Done lista 


 Ova lista mi je pala na pamet pre oko nedelju dana i znala sam da se ona mora naći u mom diy postu.Trebaće Vam:
jači karton
olovka
lepak
makaze
papiri
lenjir
markeri

Ono što prvo treba da uradite je da uzmete karton koji ste izabrali(plavi u mom slučaju) i da uz pomoć table izmerite veličinu otprilike.Kada ste obeležili blago olovkom to isecite.

 
Ja sam isekla krivudavim makazama(ako se tako zovu) sa gornje i donje strane da bi bilo zanimljivije.Onda pošto lista treba da ima tri dela uzmite lenjir i ravnomerno je podelite.Kada ste i to uradili podebljajte "granice".Onda da bi se raylikovalo koji je deo za šta uzmite neki papir(ja sam koristila sticky note) i na njima napišite TO DO,DOING,DONE.I eto to je to.Imate svoju listu ya organizaciju.



#Raspored časova


Prethodnih godina sam nekako stalo koristila rasporede koje dobijem u prodavnicama tokom kupovina ili na ulici uz reklame,ali ove godine sam rešila to da promenim.Ovo je nešto prelako,a potrebno je
papir
makaze
olovka
hemijska(penkalo)
lenjir

Sve što treba da uradite je da ponovo po veličini table izmerite koliki vam raspored odgovara i da to isečete.Sada je na vama da odlučite da li ćete samo napisati brojeve i dane ili crtati tabelu kao što je to u mom slučaju.


Iii,kada sve ispišete zakačite to na tablu.

Evo kako je to na kraju ispalo:



Iii,to je to za ovaj post,nadam se da Vam se dopadaju moje ideje.Ako imate još neke predloge pišite u komentarima,a ako neko od vas ovo napravi volela bih to da vidim(mejl adjithequeen01@gmail.com).Do sledećeg posta,

                                            Vaša Anđela ❤️

You Might Also Like

48 коментара

  1. Divan post! Super ideja! Ja treba da dodam još par stvari na tablu, pored one koje ste mi ti i Ana napravile i biće gotova, hehe!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam ovakve postove i ovakve memo table. Preslatke su. Super je post, kao i fotografije

    smoothieglam.blogspot.com Počela sam da blogujem svakoga dana, značilo bi mi da pogledaš :)

    ОдговориИзбриши
  3. Vau, super ti je ovo ispalo. Ja kad god pokušam da napravim memo board nikad ne bude onako kako sam zamislila, pa odustanem. Lepo je, super!

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,ne odsutaj ja znam po par sati da je namestam dok ne bude savrsena :) <3!

      Избриши
  4. Divaaan post! Ja jako volim diy za školu, ovaj mi se mnogo dopada! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam diy projekte. Baš mi se sviđa kako si sve uradila. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo stvarno. Odlicne ideje. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajne ideje i tabla ti stvarno izgleda predivno! :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Divan diy! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post,bilo mi drago da se učlanite u moj blog da do rođendana bloga sakupim 20 čitalaca. <3

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja za post! Preslatko mi je na kraju ispalo.. :D

    ОдговориИзбриши
  10. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je prelepo i prekreativno, oduševljena sam ♥ Inače, i ja imam u planu da ukrasim svoju plutanu tablu (koja je dosta veća), pa kad prikupim sve ideje i završim sigurno ću napisati post :D ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Koliko ja obozavam tvoje DIY postove, to prosto nije normalno! :) Zaista sam odusevljena draga, jedva cekam jos DIY-eva. :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predobar post *.* baš me će mi biti korisne ove diy ideje za povratak u školu. Svaka čast

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Mnogo mi se dopada post! Diy ideje su prelepe! Mnogo je slatko!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  15. Sjećam se da smo sestra i ja prije imale takvu ploču koju zovemo pano i na nju smo stavljale sve i svašta, slike, pohvalnice, papiriće... Sad si moram kupiti takvu jednu i sigurno ću napraviti to do liste i svašta staviti na nju! Hvala ti, odličan post, taman mi treba DIY projekata za BTS sezonu, samo nastavi tako. ♥

    GIVEAWAY -> http://pinkismysoul.blogspot.hr/2016/08/summer-surprise-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  16. Zanimljiva ideja,jako mi se sviđa :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  17. Kako je tebi ovo lepo ispaloo,meni je bukvalno ispala kao kineska tabla i bacila sam je na kraju. Odlicne fotke draga,kao i ceo post.Obozavam tvoje diy postove. ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Kako je prelepo ispalo, ja nemam rečii. ❤ Preslatko je stvarnoo. ❤
    }<3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  19. Ako napravim, obavezno saljem :) Stvarno lijepa ideja, jos ljepse realizovana. Zaista je ispalo fantasticno. Ova naslovna slika je #goals. Nemam rijeci, nastavi ovu seriju postova ovako dobro :)
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  20. Predobri diyevi! Nusam do sada vudjaka ivo Do, Doing, Done. Suoer je ideja u bas mi se svidha :DD
    Inace, odlicne su ti slike, vidi se da imas dara za slikanje. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  21. Jako mi se sviđa ova ideja baš je tumblr i uopšte je nije teško napraviti!Slike su takođe odlične i blog ti je predobar ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Ovo ti je stvarno predivno! Definitivno mi je drago jer si pokazala nešto za školu! Divnoća, malo je opisati rečima! Samo tako nastavi, kidaš. ❤👌

    ОдговориИзбриши
  23. Baš mi se sviđa post!
    Posjetite moj blog i ako želite pratite,uzvraćam!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши