#GRFSWM:diy school suplies :)

05:23


Iii taj post je koonačno tu!Ovoliko vremena mi je trebalo,jer sam tražila ideje koje su malo puta spominjane ili uopšte nisu.Pa da počnemo,ja se zaista nadam da će Vam se sve dopasti.

1.Pom pom olovke

 
Moram priznati da sam ideju za ovaj diy videla od sestre,koja me je nadahnula da ga stavim na blog.Jako je jednostavan,a na kraju preslatko izgleda.Potrebno Vam je
*olovke
*makaze
*lepak
*kolaž papir ili bilo koji ukrasni
*pom pom

Prvo što je potrebno da uradite je da izaberete papir u koji ćete uvijati olovku.Izabrala sam ovaj plavi kolaž papir koji možete videti na slici.Prvo izmerite dimenzije olovke,a nakon toga to isecite.



Kada ste isekli malo po malo skidajte ono belo iza kolaž papira,pa polako vrtite olovku da ne bi bilo balončića od vazduha i da bi sve lepo izgledalo.Kada ste to uradili samo na drugi deo olovke stavite lepak i zalepite vašu pom pom lopticu.



Kada ste sve zalepili sačekajte da se to malo osuši i kako bih rekla stvrdne,da vam ne bi spalo kada malo jače pritisnete.Iiii,to je to dobili ste svoju unikatnu pom pom olovku. 




 2.Tattoo sveska

  
Znate one sveske koje se presijavaju i imaju zlatne i srebrne detalje na sebi.Uvek su najskuplje,zar ne?E pa danas vam donosim ideju,kako da sami napravite jednu takvu.Biće Vam potrebno
*sveska(po mogućstvu jednobojna i ukoričena)
*makaze
*tetovaže(mogu se naći kod Kineza po jako pristupačnim cenama)
*tufer natopljen vodom


Prvo što treba da uradite je da isečete sitnije ono što želite da krasi vaše korice i da skinete onaj najlon što ide preko tetovaže.Kada ste to uradili uzmite tufer i natopite to vodom.


 Kada to uradite jednostavno skinite beli deo i divite se vašoj divnoj svesci.Ja sam kombinovala srebrno pa plavo u dva reda,jer sam htela da izgleda zanimljivo.Možete staviti uvijač na svesku da vam se to vremenom ne bi oštetilo i da bi što duže trajalo.Naravno možete dodati i neki natpis po sredini,ja nisam htela jer mi je ovako izgledalo lepše.


Još jedan primer kako možete ukrasiti svesku je i na način na koji je moja sestra to učinila,a to izgleda ovako


3.Inspiracija za sveske

Znate onaj osećaj kada dobijete inspiraciju za diy,a veče je i šansa da vam slika dobro ispadne je ravna nuli.E pa upravo iz tog razloga je ovaj naslov za treću i poslednju celinu ovog posta.Ovo je inspiracija za već urađene sveske za koje,nažalost,nemam slike u toku same izrade.
 
 *ovo je takođe sveska moje sestre*


Ideja za ovu dekoraciju je prelaka,jer je sve što vam treba sveska i papir sa ištampanom slikom.Ne morate čak ni štampati možete iscepati stranicu iz časopisa ili iskoristiti neki poster.Ovo je inače moj novi blogerski planer.Mnogo mi je inspirisao jer sam isplanirala jedno deset postova i dobila mnogoo ideja.Da li želite da uradim post o planerima i ove godine?

To je to što se tiče ovog posta,nadam se da vam se ideje dopadaju,ako nešto uradite pošaljite mi sliku.

                   Anđela 

You Might Also Like

44 коментара

  1. Jako zanimljive ideje, posebno ova za pom pom olovke. :)

    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Mnogo mi se dopadaju tvoji diy projekti, stalno me inspirišu! Slike su divne!❤

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogoo su zanimljive ideje. Sve mi se svidjaju, jako su kreativne. Super post!!

    https://smoothieglam.blogspot.rs/2016/08/potroseni-proizvodi-3.html

    ОдговориИзбриши
  4. Svaki tvoj DIY me nadahne da gledam diy bts videe i citam postove. Pom pom olovke su preslatkee! ♥♥♥

    Novi bts post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sve je stvaarno predivno, poslednje dve sveske su prelepe. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Wow ideje su prediveee *-* pogotovo ovo ukrašavanje svesaka sa tetovažom, ja sam to radila na noktima i izgleda predivno. Odličan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je predivno, ali poslednja sveska... nemam reči, zaljubljena sam u nju, haha. :) Odličan post, Ađi! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sve su ideje bas super. Ti i sestra se jako kreativne i odlicno ste odradile posao! Pom pom olovke su iyuzetno interesantne, pogotovo jer nisam nigde ranij vi]ala taj trik. :D
    A i ovo sa tetova\ama... odlicno, draga! <33
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Divne ideje, sve je prelepo! Planer ti je predivan, sve te divne tumblr sličice ne mogu a da ne motivišu! <3

    ОдговориИзбриши
  10. Jaoo divno je sve zaista, baš si kreativna, svaka čast <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  11. Fantastičan post! Predivne ideje za diy. Bilo bi mi drago čitati o tvojem planeru *-*

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Divne i originalne ideje! Sve mi se sviđa♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post!Sveske su divne i originalne,kao i olovke!Sve izgleda tako lepo!Obavezno piši post o planeru!Sve ideje su predobre!Ti i sestra ste veoma kreativne!Koliko ti sestra ima godina?♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post!Sveske su jako lepe,bas mi se svidjaju!!!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Jaooo, kako divne ideje! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ovo je predivno! ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  17. Divne ideje,sve je preelepo!!!❤❤❤Mnogo mi se svidja sve,pogotovo tvoj planer!

    ОдговориИзбриши
  18. Pom-pom olovke su preslatke! I moram priznati, jako ste kreativne. Ja sam pokušala prošle godine nalijepiti flash tetovaže na bilježnicu, ali kad se osušila, malo po malo se odlijepila, ali izgledalo je baš lijepo u početku.
    Kao i uvijek, odličan post, Anđela! ♥ :*

    ОдговориИзбриши
  19. Obozavam tvoje diy dekoracije,ova sveska sa nalepnicama je najlepsa! ☺
    Novi post ---> Outfit | Dresslink

    ОдговориИзбриши
  20. Ovo je zaista jedan divan post, sa odličnim idejama. Mene si jako inspirisala. Posebno su mi se dopale ovakve olovke. Nikada mi nije palo napamet nista slicno. Moram reci da sam prvi put na tvom postu ali si definitivno kupila svu moju paznju

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  21. Divan post, DIYs su suuper! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши