- H A U L -

08:47


Helou!Kako ste mi,kako prodnosite ovo toplo vreme?Ovih dana sam u shopping euforiji i htela sam sa vama da podelim neke stvarčice koje sam kupila :)!

#1 Vulkan sveska 


Prva je ova sveska,koju sam kupila u Vulkanu.Možda je preterano što sam za nju dala 517 dinara,ali zaiistaa nisam mogla da odolim.Bila je jedna u radnji i ne znam osetila sam da mi je sudjena.Jeste smešno,ali je zaista tako :).
Unutra je na linije i papiri su jako kvalitetni.Ima raznih printova,na Vama je samo da izaberete.Pored ovoga imaju i razne TO DO i Shopping Liste.

#2 Ogrlica Dreamcatcher 


Ovu preslatku ogrlicu kupila sam u Bershki po ceni od 399 dinara.Već drugo merkam ovakve ogrlice preko sajtova i po radnjama.Dok sam razgledala zapala mi je za oko,a i bila je na sniženju što je dodatan plus.Privezak je srednje veličine(nije ni premali ni preveliki) i lanac je zaista jak i kvalitetan.

#3 #life ram i korpica


Ovaj ram mi se dopada jaaako dugo,ali svaki put kad bih bila ispred JYSK-a krenula bih dalje i zaboravljala.Danas se ukazala sjajna prilika,jer kad sam bila sa drugaricom i sestrom ispred njenog sandučeta videla katalog u kome je pisalo da se otvorio novi JYSK u kome je ram umesto cene od 150 dinara,snižen na 90 dinara.Uzela sam 10x15 veličinu,ali bilo je i većih.
 Pored rama uzela sam i korpicu bele boja,koja je bila 60 dinara.Jako je isplativo,a i korisno za sitnije stvari i dekoraciju. :)


#4 Sticky notes


Polako sam počela da kupujem stvari za školu.Bolje malo po malo,nego sve odjednom zar ne?A i zanimljivije je jer se na raznim mestima nalaze razne stvari koje su i jeftinije a istog kvaliteta.Iz tog razloga sam u radnji Panda(kao robna kuća) kupila ove sticky notes.Najbolje od svega je to što je ovo kao sveska i zatvara se,a  koštalo je svega 100 dinara.

Iii,to je to za ovaj haul post.Nadam se da Vam se dopadaju stvari koje sam Vam predstavila.Uskoro novi post :)!

                                                          Anđela ❤️

1.Kako Vam se dopadaju stvari?
2.Da li polako kupujete stvari za školu?

You Might Also Like

47 коментара

  1. Divan post Anđela! Jako mi je drago što si nabavila tu svesku, baš je lepa! Stvari iz JYSKa su super, drago mi je da sve tri imamo isto ram! Polako sam krenula sa kupovinom, da ne bih ostavila sve za jedan dan!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ogrlica je predivna *.* super su stvari, ja izbjegavam temu o školi, barem još neko vrijeme xd tako da se još nisam počela spremati za istu :/

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,ja samo obozavam te stvarcice i kupovinu <33 :)!

      Избриши
  3. Oduševljena sam ogrlicom. *o* Stvarno divne stvari, ja imam "doživotnu' zalihu školskog pribora kući, ali svake godije moram da kupim još nešto. :D Ja sam kupila neke olovke, gumice i sveske, ostalo ostavljam za poslednje dve nedelje avgusta. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sveska je predivna, ja bas trazim takve agende i rokovnike. Obozavam kupovine za skolu mora cu uskoro da krenem. :)

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obooožavam ovakve haul-ove, sa stvarčicama koje su pretežno za dekoraciju ili kada je u pitanju školski pribor. Opsednuta sam time :D Jako mi se dopada ovaj life ram, definitivno ću ga kupiti kada odem u JYSK sledeći put. Sveska je jako lepa, jeste skupa, ali znam po sebi da bih je i ja verovatno uzela bez obzira na cenu :D <3 Kada pokupuješ sve stvarčice za školu obavezno napiši post, ja to sve volim da vidim :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anjice,uradicu haul post naravno,jer i ja obozavam da ih citam <33!

      Избриши
  6. Odličan post :) Sve stvarčice su preslatke :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Bas su zanimljive ove kao naljepnice.
    Korpa je zanimljiva, ali ja ih mogu imati bezbroj, a nikad necu znati sto u.njih staviti hahah :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  8. Ja nista do sada nisam kupila,ne zelim jos uvek da se vracam skoli xd.Ti si odlicne stvari kupila. ♥
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične stvari.I ja imam isti okvir iz JYSK-a :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Ovakvi postovi su mi jako dragi, napisi haul kada kupis sve za skolu! Sveska je predivna! Sto se tice mog pribora za skolu, ja sam kupila skoro sve stvari i imaju preeeslatke svescice. <3

    Misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajne stvarcice, Adji! :) Ja sam opsednuta sveskom, moracu da je potrazim po Vulkanima u gradu. Nadam se da nije svuda rasprodata haha. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga,zelim ti srecu posto je stvarno nisam vidjala :) <33!

      Избриши
  12. Super su sve stvarčice, ram mi je mnogo sviđa ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Andjela, divan post. Mnogo volim holove koji prikazuju nesto sto nisu sminka i odeca, haha :D
    Sveska he bozanstvena. Jestw da imaju mali skuplje sveske i pribor uopsteno, ali Vuklan prodaje zaista predivne stvarcice, zar ne? :D
    Imam i ja jedan ram iz jiska, I oni sto je strava kod njih jeste sti se mogu i kaodekiracija koristiti, jer nise neku poruku ili hastag kao tvoj sto ima. :D


    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno draga Ana <33!Uvek se odusevim kada udjem u Vulkan,prosto moram nesto da kupim :)!

      Избриши
  14. Odlican post. Mnogo mi se svidjaju stvari, pogotovo sveska! Jedva cekam tvoje BTS postove (ukoliko ih bude bilo), jer verujem da ce biti zanimljivi.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan haul draga. Imam ovakve slične ljepljive papiriće i super su mi. Ogrlica je divna i moram do JYSKa da vidim te njihove okvire jer imaju i one divne s motivirajućim citatima♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican haul! Sve stvari mi se svidjaju, a posebno sveska i ogrlica. :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Jao kako savršen haul! *----* Sve mi se jako dopada, posebno sveska i sticky notes. Sveska je baš u mom stilu. :) ♥

    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predivan haul! Sveska je savšena, samo bi mi bilo žao da je popunjavam hahaha :D Zapratila sam te ♥
    Ako želiš, možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  19. Na jesen ću na faks , tek u 10. mj pa još uvijek nisam u tome, ali znam kako je to pred školu, haul-a uvijek ima, ali nekako više kozmetike haha, ljubav je to, inače divan haul!

    ОдговориИзбриши
  20. Stvari su predivne, a sudeci po njima sigurna sam da si uzivala u zanimljivoj kupovini. Sveskica je preslatka i nemoj se nervirati zbog cene, zato sto se vidi da ti se mnogo dopada :) Ogrlica je savrsena i ja takodje jako dugo trazim slicnu, a moram priznati da si jako dobro prosla sto se tice cene <3 Poslednje dve stvari su jaaako korisne. Uzgred, ja bih 5 dana provela razmisljajuci sta da drzim u onoj predivnoj beloj korpici sa pretposlednje slike haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da, i ja sam vec zapocela sa kupovinom stvari za skolu, jednostavno nisam mogla da odolim jako lepim sveskama, sta cu haha :D

      Избриши
    2. Hvala ti preeepuno draga moja Nera,jedva cekam da vidim koje si sveske uzela mogla bi da uradis haul <333 :)!

      Избриши
  21. Kupila si predivne stvari, uživaj u njima. :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/08/juni-juli-favoriti.html

    ОдговориИзбриши
  22. Korpice iz JYSK-a su mi po celoj kući. Odlične su za organizaciju!☺ A na slatke sveščice i ja ponekad potrošim dosta novca, ali šta ću kada su preslatke!♥♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши