How to make perfect August?

05:19

Danas je tačno 19 dana do početka škole za one koji,kao ja,kreću 1.septembra.A oni koji to pak čine 1.oktobra imaju još vremena za uživanje u raspustu.Danas Vam donosim neke savete kako da preostali deo raspusta učinite nezaboravnim.

#1 Fotošuting sa bff


Ovo je pravo vreme da vi i vaša/e bff popunite vaš album za letnje uspomene.Ponesite najnovije narukvice,nabacite kul autfite i telefone ili aparate(zavisi čime raspolažete).I to je to,ostalo vi kreirate.Zavisi od vas da li ćete se smejati i praviti lude selfije ili ćete se okrenuti profesionalnoj fotografiji.Ako mene pitate najbolje slike su one koje nastanu spontano.Posle toga možete sesti na limunadu i nazdraviti pravom prijateljstvu u nadi da će trajati zauvek.A za to vreme,pregledajte koje slike ispunjavaju kriterijume. :)


#2 Izleti(putovanja)


Ne mora to biti dugo putovanje u drugu zemlju,i naša zemlja je prelepa.Vozne ili autobuske karte zaista nisu skupe ako želite da posetite obližnje gradove.To je divan način da ispunite vreme i upoznate svoju zemlju.
Ponesite aparat jer se može naći još puno divnih momenata,koje možete zabeležiti.

#3 Osmislite dane 


Osmislite dane za određene stvari.Na primer neka Vam ponedeljak bude Dan Sladoleda.Na taj dan lutajte po gradu i probajte najbolje sladolede ili pokušajte sami da napravite jedan.Ako ste iz Beograda,preporučujem Vam da odete u Bacio Gelato jer sam tamo probala  jedan od najlepših sladoleda ikada.Njam,njam...Naravno tu su i Dan filmova,Dan za diy projekte...Sami osmislite dan u kom ćete uživati u onome što volite.

#4 Izmislite recept za kolač

Moja sestra i ja ponekad kada želimo da iznenadimo mamu,napravimo kolač da se okrepi kada se vrati sa posla.Ovo je odličan način da pokažete svoju kreativnost i mešate ukuse po želji.Ako budem uspela napisaću Vam taj recept na blogu,da li bi to voleli da pročitate?

Iiii,to je to za ovaj post nadam se da sam vam dala neke ideje i inspiraciju :)!Uskoro novi post!!

            1.Imate li Vi neku ideju kako da se provede nezaboravan dan?

                                                 Anđela ❤️

You Might Also Like

50 коментара

  1. Post je divan, stvarno je sve perfektno napisano. Ali moram da dodam da su slike fenomenalne, ova druga fotografija me je baš zadivila. Sve su super, kao i ceo ovaj tvoj post. Ostani tako najbolja, ljubim te. A i vredi Avgust iskoristiti jer je ipak još malo škola a ti si podelila iskrene savete i sve je divno! Uglavnom i moje ideje su fotkanje, šetanje, razne pustolovine, trčanje, izlasci i tako too. Sve isto! ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1
    ( zaprati me ako želiš )

    ОдговориИзбриши
  2. Putovala sam dosta, ne bih mogla vise, heh. Ali sto se tice smisljanja recepata, 'i am in' !

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ideje su dobre, al isu ti sliek savršene *-*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Fotošuting sa drugaricama već obavljen(dosta puta), ali što da ne opet heheh. Slike su savršene, ceo post je prelep i inspiriše. Oduševljena sam❤

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, Anđela. Slike su fenomenalne, a i sam tekst me je oduševio.

    Novi post, značilo bi mi da klikneš na linkove, potrebno mi je za saradnju. Hvala!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Apsolutno sam sve to radila. Recept sam izmislila onda kada me je mrzelo da idem do prodavnice da kupim slatkiše pa sam jedno popodne provela uz muziku, mikser i namirnice koje sam imala pri ruci. To je bilo kao na filmu. Naravno, svi ukućani su uživali u tome. Inače avgust je poseban i po tome što je mom bratu 11. rodjendan i sve je u tom fazonu.
    Divne slike kao i sam post.

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicne ideje, draga! Slike su takodje fenomenalne. Kao i uvek me odusevis! <3
    E da, napisi nam taj recept :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno predobre ideje, svaka ti čast! :) I, kao što su mnogi pre mene rekli, slike su savršene! *-* :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalne ideje! Zapanila si me ovim postom. :D

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post i ideje, obavezno objavi taj recept haha. :))

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Preeedivno, draga Adji! Oduševljena sam fotkama i moram se složiti da su fotošutinzi sa najboljim drugaricama zaista nezaboravni! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  13. Meni su ideje super skroz! Smatram da poslednje dane raspusta treba iskoristiti na najbolji migucu nacin, jer posle kad krene skola... :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Odusevila si me sa fotkama! Definitivno cu napraviti Dan za... Jer mi se cini da tada reci dosada nema mesta. Jedva cekam. 😃

    Misseslandy.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajan post!Ideja za ovaj post je veoma originalna!Sve ideje su veoma dobre!Ja nemam neke ideje za nezaboravan dan...Inače slike su jako lepe!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan post!Ideje su odlicne,ja najvise volim da se druzim sa svojom najboljom drugaricom i da citam.

    Na mom blogu je veci internacionalni giveaway,pa ako zelis mozes ucestvovati :)
    Anja's World

    ОдговориИзбриши
  17. Obavezno recept! Nadam se da ćemo lepo iskoristiti poslednje dane letnjeg raspusta.☺♥♥ Divna ideja draga!

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  18. Ove ideje za nezaboravan ostatak raspusta su sjajne. ❤ Nekoliko putovanja, nekoliko filmova i serija, nekoliko knjiga i raspust je već gotov. Iskreno bih volela da pročitam neki recept za kolač ili slično. ☺❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
  19. Fenomenalan post!!!💖💖💖Slike su predivnee,kao i ideje!Sve pohvale!💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  20. Divne slicice, bas mi se dopao post :-) <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/surprise-ibiza.html

    ОдговориИзбриши
  21. Draga Andjela, vrlo zanimljiv post.Uživala sam čitajući, a posebno mi se dopala ideja za osmišljavanje novih kolača, što uopšte nisam očekivala u ovom postu. Dala si mi divne ideje i savete, i vrlo sam ti zahvalna na istim. Slike su odlicne, veoma profesionalne i originalne, imas stila za pisanje i veoma si kreativna. Pratim te, a ako želiš, bilo bi mi drago da uzvratiš http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Predivan post Andjela!Baš su super ideje,sliku su predivne,i definitivno uživaj u ostatku raspusta!Sretno sa daljnjim blogovanjem!♥♥

    My blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  23. jako lepo uzivajte!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/august-wish-list.html

    ОдговориИзбриши
  24. Baš super post! Super ideje !
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши