Jul u slikama

14:22


Verovali ili ne evo i avgusta,koji je najava za septembar i kraj leta koji je pred nama.To ne treba da Vas plaši ili rastužuje.Jul mi je prelepo protekao i zaista sam radila puuno zanimljivih stvari,a veeliku većinu sam upravo slikala :).Pa idemo da pogledamo moju julsku galeriju.


 *moja mama*

 *ja sam zaljubljena u ovu sliku,nekako mi je preposebna,a Vama?*



 *bff goals*

 *mala pozerka :)*


 
 *sigurno jedna od najomiljenijih slika ovog meseca*

Iii,to je to :)!Nadam se da Vam se dopadaju slike i da ste i vi lepo proveli. :)

1.Koja Vam je najzanimljivija slika?
2.Imate li neku posebnu uspomenu vezanu za jul?

                                                       Anđela ❤️

You Might Also Like

44 коментара

  1. I dalje ne mogu da verujem da je jul prošao ovako brzo. No radujem se kupovine školskog pribora, a sada sam uživala u slikama. Slika sa starkama je divna, inače pohvale Ani na ovako divnoj slici nas dve! Poslednju sliku kao da si skinula sa whi heheh :D ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja,nas tri prave avanture cekaju tek u avgustu <3!Hehe,kad imam predobrog fotografa :) <3!

      Избриши
  2. Divno! Divno! Divno!
    Otkrila sam tek sada tvoj blog, fantastična si i sve pohvale! Slike su divne zaista, sve čestitke. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Preeelepe su slikee. Najviše mi se sviđaju maca, starke i ova poslednja slika. Naravno, i ostale su super! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Ja ne verujem da je jul prosao,ali ti si ga predivno opisala slikama,posebno mi se svidjaju maca i starke,ali je sve divno zaista!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Bas su mi super skike, maca ti je jako lijepa! Najzanimljivija mi je zadnja slika :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike! Po meni najzanimljivija je treća slika! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Slazem se Janom, poslednja sloka kao da je snikuta sa neta, jee je toliko dobra! :D
    Mesjutim, i ostale su prekrasne. :D Migla bi ovako svakog meseca ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su fantasticne, svaka cast. Najljepse su mi 2, 3, 5, 6 i poslednja - taaako dobra, kao da si je skinula sa interneta.
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoces pogledaj :) ----> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su divne, super slikaš♥ I posljednja slika je naj!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. The one with your cat on it is so beautiful, looks just like you've downloaded it from the net or Tumblr... It's amazing! What is your cat called?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ohh,thank you dear <33!It not my cat,but her name is Cica <33 :)!

      Избриши
  11. Aaaa, oduševljena sam slikama! Poslednja i ova sa starkama mi se najviše dopadaju! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su predivne, pogotovo zadnja *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Okej, okej, ja nisam zaljubljena samo u sliku sa patikicama, ja sam zaljubljena u SVE slike. Zaista predivno, ja ne mogu da poverujem koliko one zrace pozitivnom energijom, svaka cast Adji! Inace, maca je preslatka! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti preeepuno na ovako savršenom komentaru draga moja ☺❤!!!

      Избриши
  14. Odusevljena sam slikama,slika ove macke je bas tumblr i preslatkaa!
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se svidja ---> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  15. Slike su fantasticne!💖Svaka cast!
    💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  16. Nice photo!
    Would you like to follow each other? Subscribe to my blog and Google+ and I will do the same for you))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  17. Sve sličice su predivne :) Najslađa je maca ^_^
    Što se tiče uspomena vezanih za jul sam dosta slaba :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Sve slike su prelepe, ali moj favorit definitivno mala slatka maca! Opsednuta sam mačkama...

    PS pogledaj moj blog, ukoliko želiš<3<3<3

    ОдговориИзбриши
  19. Zdravo draga ! Fantastican post kao i uvek.Sve slike su fenomenalne. Puno bi mi znacilo ako bi me zapratila , jer sam nova u porodici blogovanja.Hvala ti unapred !!!
    https://wonderfullifebloger.blogspot.rs/2016/08/moj-prvi-post.html

    ОдговориИзбриши
  20. Bas si se potrudila! Divnee slike. :)

    Pogledaj poslednji post i youtube kanal u pitanju su julski favoriti :) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Prelepe slike, a mala pozerka je preslatka. :*
    Nadam se da će ti se dopasti moj blog. Zapratila sam te. :)
    http://svmakeuplove.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши