Kad se dve blogerke sretnu...

05:30


Moram da priznam da pre nisam imala vere u onlajn prijateljstva i nisam mislila da neko sa nekim može da se zbliži samo pre poruka i reči.Sve to dok i sama nisam imala priliku da ostvarim jedno.

Davno je bio februar,kada sam po prvi put u svom životu osvojila giveaway.Tada mi se jedna divna devojčica,svima verovatno poznata Marsa javila sa idejom da mi poklon preda lično.Bila sam malo reći oduševljena.Nijednog trena nisam osetila strah i samo sam brojala dane da se to desi.Dani su sporo tekli,a kada je konačno došao 11.februar,sva srećna krenula sam ka gradu.I tamo kod fontane,11.februara u 12.30 otvorilo se,za mene sasvim novo,podglavlje u mom životu.Moram priznati obe smo prvo vreme ćutale,a kada smo se raspričale nismo znale da stanemo.


Sa željom da mi ovaj raspust bude zaista poseban,pozvala sam moju dragu Marsu da se ponovo vidimo.Na moju veliku sreću odmah je prihvatila.Videle smo se i provele još jedan nezaboravan dan,koji ću zasigurno pamtiti do kraja svog života.
Ima tu još dosta blogerki sa kojima se povremeno čujem preko pisama,Instagrama,gmaila,facebooka...
Sve su one divne i čast mi je što se bavim istim hobijem kao i one.naravno ne smem izostaviti moju dragu bff Janu sa bloga Geekly Chic,koja me je i podstakla da se i sama oprobam u ovome i bila veeelika podrška na početku,kao i sada.


Ponekada se ono u šta ne verujemo pokaže kao nešto divno.To isto se i meni desilo.Obožavam da upoznajem i da postajem prijatelj sa divnim ljudima,pogotovo blogerima.Toliko smo slični,ali opet toliko različiti i kreativni svako na svoj način.Ljudi,mnogo mi je drago što sam deo ovoga i nadam se da ću se sprijateljiti sa još više njih,jer to mi blogeri i treba da radimo.Da budemo neraskidiva zajednica puna ljubavi i prijateljstava.

Nadam se da Vam se dopao post,ovako nešto još nikada nisam pisala.Pišite mi u komentarima vaše mišljenje... :)

                                 Anđela

You Might Also Like

54 коментара

  1. Naprosto divan post! Mnogo mi se dopadaju i slike a i tekst. Drago mi je da sam te baš ja "uvukla" u našu divnu zajednicu. Svi smo s našli i jednostavno je divno kada možemo preko društvenih mreža ali i blogova da komuniciramo i stvaramo nova prijateljstva!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Sve si lepo napisala.Odusevljena sam slikama kao i celim postom❤❤❤!

    ОдговориИзбриши
  3. Bas divno sto si se dva puta sastala sa Marsom. Nadam se da cemo i nas dve imati prilike da se upoznamo u buducnosti! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. U pravu si, zaista jedna zanimljiva tema. Mislim da kada bi smo se sve zajedno srede imale bi smo o čemu da pričamo jer su nam stvari koje volim slične... Drago mi je da si uspela da stvoriš jedno jako prijateljstvo sa blogerkom koju voliš. Sve pohvale za slike i post ❤❤

    https://modernastreberka.blogspot.rs/ - Novi post na blogu, pa baci pogled kada budeš imala vremena :*

    ОдговориИзбриши
  5. Divan je post :) Ja bih zelela da upoznam sto vise blogera i da sa svima ostanem u kontaktu jer jednostavno svi smo isti, a ipak razliciti♥

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Savršen post draga! I ja imam mnogo onlajn prijateljstava i puno osoba želim da upoznam uživo. Nadam se da ću to i uspeti jednog dana. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!Ja bih veoma želela da upoznam što više blogera!Verujem da su online prijatelju sjajni kao i prijatelji van interneta!Ovo je veoma zanimljiva tema!Drago mi je što si ostvarila prijateljstvo sa Marsom!Obe ste predivne blogerke!♥♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Draga, pelep post!  ,nogo mi je dtago stonse vas dve poznajete i uzivo. Vikela bih dostavas da znam uzivo, mozda mi se zelja jednog dana i ostvari... :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! Iako još nikoga od bloggera nisam upoznala jako bih htjela *-* Prije nisam vjerovala u online prijateljstva ali sada poslije tvog posta vjerujem! Jako mi je lijepo bilo čitati ovaj post!

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Ja nikada nisam uživo upoznala nekog blogera, ali se nadam da će se to jednog dana promeniti. :) Imam puno online prijatelja koji, nažalost, žive daleko od mene, ali verujem da ćemo se jednom i uživo videti. :) Drago mi je što ste se vas dve upoznale i sprijateljile! Divan post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Ja ne mogu da ti opišem koliko je meni drago što sam te upoznala! <33 Takođe, volela bih da upoznam i Janu, da organizujemo nas tri neko malo druženje pred kraj raspusta haha? ;) <33

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je bas lepo.Savrsen post!Mislim da je to bila odlicna ideja za upoznavanje!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post. Stvarno,stvarno jako divan. Drago mi je što ste se upoznale. Ja sa bloga ne poznajem nikoga uživo, ali bih mnogo želela. Nadam se da ću jednog dana ostvariti svoj san. <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Baš mi je drago da ste se upoznale i što je sve ispalo tako divno. Slike su prelepe. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post.Sve je ispalo savrseno i drago mi je zbog toga.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Mislim da su onlajn prijateljstva divna, jako bih volela da upoznam sve vas blogerke koje se bavite istim hobijem kao ja. Drago mi je da ste se lepo družile, provele i da ste imale lep dan zajedno, mogu misliti koliko je bilo lepo ♥

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Jako mi je drago što ste se upoznale, divne slike! ♥

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Divan post, ja želim da upoznam mnogo blogerki koje trenutno znam samo preko društvenih mreža, i drago mi je što imam priliku da se povežem s ljudima koji razmišljaju slično poput mene, vole pisati, fotografisati i slično :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  19. Ovo je bas divno! Jako mi je drago da ste se upoznale, licno vjerujem u online prijateljstva zato jer se s pojedinim djevojkama cujem jos od 2012. Voljela bi ih upoznati uzivo :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Baš mi je drago što ste se upoznale i provele dan zajedno :)
    Ja bih volela većinu blogerki da upoznam, ali ipak daljina radi svoje...
    Da živim u Beogradu, đsve bi bilo drugačije :)
    Jako lepo napisan post i fotografije mi se baš sviđaju <3

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  21. Odlično je vidjeti da se blogeri međusobno druže :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Prelijepe riječi, uistinu.

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  23. Jaoj, kako divan post draga moja :) Zaista mi je mnooogo drago sto ste se upoznale i zblizile i to posebno sto vas je blog sprijateljio <3 Ja do sada nisam uzivo upoznala nijednog blogera/blogerku, ali se zaista nadam da ce se to desiti jednog dana, jer mi je to jako velika zelja :) Divno je sto ste se posle nekog vremena ponovo videle, kako biste zadrzale vas verujem, divan kontakt. Sjajan post i neverovatno predivne slike, samo tako nastavi <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno draga moja na divnom komentaru ☺❤❤!

      Избриши
  24. Odličan post!
    Prekrasno pišeš!
    Učlanila sam se u tvoj blog. ♥

    ОдговориИзбриши
  25. Baš divan post!voljela bih kada bi se ovakve stvari češće događale.Odlična si!
    novi post je tu!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  26. Odlična priča o jednom prijateljstvu. Baš lijepo pišeš. Učlanila sam se na tvoj blog, pa ako želiš uzvrati <3.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  27. Predivan post,prelijepe rijeci! Super :)

    https://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши