My Little Diary:2 filma koja su mi oduzela dah,CocaCola flašice... :)

10:35


Hello!Kako ste mi?Danas dolazim sa postom iz rubrike My Little Diary koju zaista nisam dugo pisala,a baš volim da je pišem.


Baš sinoć sam gledala film Sestre po farmerkama koji se davao na Prvoj televiziji i oduševio me je toliko da sam već danas gledala reprizu.Film mi se posebno dopada zbog divnog načina na koje je prikazano pravo prijateljstvo.Na samom počeku četiri drugarice(Bridžit,Lena,Tibi i Karmen)u prodavnici sasvim slučajno probaju farmerke koje im na čudan način svima predobro stoje i odlučuju da ih kupe.Iste te farmerke celo leto putuju po svetu jer je Lena otišla u Grčku kod babe i dede,Bridžit je na fudbalskom kampu u Meksiku,Karmen ide kod oca u obližnji grad,dok Tibi ostaje kod kuće.
To je glavni uvod u radnju,a ostalo ne želim da vam otkrivam jer je film zaista vredan toa da se ogleda.Pun je smeha,romantike,suza...Zaista velika preporuka.


Svaki put kada mi se gledala Pepeljuga,odgledala bih onu sa Selenom u glavnoj ulozi.Međutim,kada sam pre neki dan vrtela po jutjubu izašla mi je numera iz ovog filma sa Lucy Hale i posle dva dana sam je odgledala.Film je prelep,takođe moja veelika preporuka.Pun je pozitivnosti,dobre muzike i u nekim trenucima će Vam naterati suze na oči.Neke od pesama koje slušam svaki dan su Bless myself,Make you believe...Jako su pevljive i brzo ulaze u glavu. :)


Kada sam u ponedeljak šetala kroz grad sa drugaricom u poslastičarnici u kojoj smo sedele videla sam ove flašice i oduševila se.Ne znam da li ste u toku,ali ovog leta CocaCola flašice je dizajniralo šest poznatih ličnosti i to je limitirana serija.Kada sam još u julu odgledala video Marije Žeželj baš su mi se dopale flašice.Zato sam zaista srećna što sam mogla ovakvu jednu da ponesem kući i sačuvam za uspomenu.

To je nešto najzanimljivije što se desilo protekle nedelje,a ove očekujem nešto posebno.Uskoro idem u kupovinu školskog pribora tako da očekujte bts  haul post.Volim Vas,uživajte u raspustu!!!

                                                         Anđela ❤️

 1.Kako se zove film koji Vam je oduzeo dah?
2.Imate li vi  CocaCola flašice i da li vam se dopadaju?

You Might Also Like

40 коментара

  1. Meni je dah oduzeo film Krive su zvezde jer je odličan ali sam gledala i Pepeljugu takođe i sa Selenom i sa Lucy.Novi dizajin Coca-Cola flašica mi se jako dopada i predivne su i baš letnje ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post! :) Film koji sam skoro pogledala i koji me je oduševio, iako je malo(više) stariji, je "John Tucker Must Die". Obožavam tinejdžerske filmove i ovaj me je baš zabavio. :D A izgled Coca Cola flašica je predivan. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! I ja sam pre neki dan videla na filmoviziji film sa Lucy,ali nisam imala vremena da ga pogledam. Jedva cekam!! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Film koji ja pogledam svaki put kad sam puna potresnih događaja u životu i stresa je Perks of being a Wallflower tako da ti uistinu preporučam da ga pogledaš.
    Btw. flašice su ludilo :D

    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  5. Oba filma deluju jako zanimljivo, ali nažalost nijedan nisam pogledala. Na umu su mi oba, jer sam u prvom videla Blake Lively, a u drugom Lucy Hale. Inače, one glume u mojim omiljenim serijama, tako da je sasvim očigledno. :D Nisam znala da ove flašice već imaju u prodaji! Nigde ih nisam videla.

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,nisu u prodaji ja sam uzela iz kafica <33 :)!

      Избриши
  6. Ne volim toliko romantiku i takve filmove, ali 1. film mi se čini jako zanimljivim pa ću ga odgledati. Ako znaš link na internetu napiši mi. :D

    misseslandy.blogspot.com -- Novi post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao draga zaista ne znam ja sam gledala preko televizora,probaj da izguglas nekako <3 :(!

      Избриши
    2. Ja sam pogledala na Vojvodina netu.☺
      http://www.vojvodinanet.com/publ/strani_filmovi/strani_filmovi/the_sisterhood_of_the_traveling_pants_2005/20-1-0-4244

      Избриши
    3. Hvala ti draga,sad i ja mogu da ga gledam ponovo <3 :)!

      Избриши
  7. "Divergent" bih mogla gledati iznova i iznova milion puta, stvarno zanimljiv film. Ove flašice nigde nisam videla, ali mi se sviđaju.

    mojkutakblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post,jako mi se svida tvoja rubrika


    ilvasworld.blogspot.com --- novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Baš sam danas na nekom kvizu o prijateljstvu ugledala sliku glumica iz prvog filma i zapitala se gde one glume, tako da hvala puno na filmu. Možda pogledam i drugi.☺ A za Coca Cola flašice iskreno nisam ni čula, pošto to piće skoro da ne podnosim... Slike su odlične draga!♥♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti dragaa,meni se flasice jako dopadaju a nisam neki zavisnik od CocaCole <33 :)!

      Избриши
  10. Divan post! Prvi film nažalost nisam odgledala jer sam imala svadbu( jedva sam preživela šljivu), ali ću ga svakako odgledati. Drugi mi se mnogo dopada i par puta sam ga odgledala. Koka kola flašice su baš lepe, na slici a verovatno i uživo izgledaju tumblr. Sve slike su sjajne, zaista je sve predivno❤

    ОдговориИзбриши
  11.  Super post. Nisam gkedaka ni jedan od ovih filmova, ali su me oba zainteresovala i sigurno cu ih pogledati do kraja raspusta. Prvi mi se cini orezanimljivim, a drugi cu gledati prvenstveno zbog Lucy, hihi. :D
    Ja ne volim da pijem cocacolu o uopsteno ne volim gazirana pica, ali nove flasice su preslatke i totalno u tumblr fazonu! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Film koji mi je oduzeo dah u posljednje vrijeme je ''One Day'' i ''Me Before You'', oba su romantična i oba su predivna :D a ovo je baš super post i rubrika

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. ja do sada nisam ni primetila ove CocaCola flašice, verovatno jer dugo nisam ni bila u Beogradu. ipak, sada kada si mi ih pokazala, ne mogu da odolim da ne kupim neku, haha. :) Moracu da pogledam filmove. :) Divan post, draga! <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post!Verujem da su filmovi divne,verovatno ću ih odgledati do kraja raspusta!Trenutno nemam baš neki film koji mi je oduzeo dah.Čula sam flašice od Marije,ali nisam imala priliku da ih kupim,a mnogo mi se dopadaju. ♥♥♥ :)

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post. Obožavam The Maze Runner, oba dijela! Flašice su baš fora, stavljam ih na wish listu!🙈💋
    www.coatandcupcake.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Moram dodati ,,The Sisterhood of the Pants" na svoju listu filmova, jer mi se po tvom opisu čini odličan, baš po mom ukusu. :) Nisam sigurna jesam li gledala Pepeljugu s Lucy Hale, tako da to još moram provjeriti. Jučer sam gledala High School Musical i preporučujem svima ako tražite neke dobre tinejdžerske filmove.
    Ove bočice su stvarno preslatke, baš mi se sviđaju! ♥

    GIVEAWAY -> Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  17. Jao gledala sam ovaj Pepeljugina priča film i oduševljena sam. *___* Jedan mi je od omiljenih. I meni se dopadaju nove Coca Cola flašice (iako sam ih gledala samo na slikama). ♥ Odličan post!

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post!Flasice su divne,kao i oba filma!💖💖💖

    ОдговориИзбриши
  19. Sad si me zainteresovala za ove filmove, pogledacu ih. :D
    A što se tiče flašica-oduševljena sam njihovim dizajnom, ali ih nažalost nemam... Potrudiću se da ih uskoro nabavi, ako ih još uvek ima u mom gradu.
    Odličan post! :)

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши