Sister Tag ❤️

09:53

Hello,dragi mojii!Moram da Vam priznam da ste mi jaako nedostajali.Bila sam na putu,pa zato nisam pisala.Danas radim Sister Tag,koji mi u radnoj verziji stoji sigurno dve nedelje...Zajedno sa sestrom Anom odgovaraću na zanimljiva pitanja,pa ćete nas malo bolje upoznati :)>

1.Kolika je razlika izmedju Vas?
Dvadeset dva meseca.Ana je rodjena 5.4.2003.godine,a ja 9.6.2001.godine :).Verujte mi da se razlika ne primećuje :).

2.Opišite jedna drugu u tri reči.

Ana: kreativna duhovita inteligentna
Andjela: odgovorna prepametna dobronamerna

3.Da li vas nekada ljudi pomešaju?

Ana:Da,uglavnom preko telefona.
Andjela: Da,to je vrlo često kod nas.Najviše preko telefona,kako je i Ana navela.Skoro se desilo da su nas na rodjendanskoj zabavi kod bff pitali da li smo bliznakinje.Mislim da sad uvidjate koliko smo slične.

4.Šta Vam se najviše dopada kod sestre?

Ana: Kod Andjele mi se najviše dopada to što je veoma maštovita i uvek ima puno ideja,pa sa njom nikad nije dosadno.Dve osobine koje pored navedenih jako cenim kod nje jesu iskrenost i plemenitost.
Andjela:Iskrena da budem Ana mi se dopada u vezi svega.Izdvojila bih jedino humanost,zbog koje sam jaaako ponosna na nju,kao i to što mi iako je mladja uvek da pravi savet i ohrabri me da idem dalje.

5.Kojoj duže treba da se spremi?

Ana: Definitivno Andjeli. :)
Andjela:Hehe..



6.Najdraža zajednička uspomena?

Ana: Imamo puno lepih uspomena i svaka je draga i posebna na svoj način.Jedna od najdražih koju ću uvek pamtiti je kada smo u toku puta iz kola mahale ljudima iza nas kao i kada smo brojale koliko  životinja vidimo.
Andjela:Mislim da bih ceo post(ma kakvi jedan jedno dvadeset i više njih)mogla da odvojim za nabrajanje svega što smo prošle zajedno.Od igranja napolju,do prvog doma za lutke,naših šetnji po šumi i jedne od skorijih-tračarenje do 3- 4 ujutru.Zaista je svaka posebna za sebe i nosiću je u srcu zauvek.

7.Šta vas je nerviralo kod sestre kada ste bile male?

Ana:Kada smo bile male kod Andjele me je najviše nerviralo što je ponekad bila previše stidljiva i kada bi se zajedno igrale lutkama,posle pola sata igre njoj bi sve dosadilo.
Andjela:Hmm,šta me je najviše nerviralo?Pa verovatno to što je uvek ostavljala sve meni da raspremim(to je bilo jakko davno,sad sve sama sredjuje)i to što bi ponekad po ceo dan ležala iako ja imam sve isplanirano za taj dan.

8.Najveća glupost koju ste napravile zajedno?

Ana:Trenutno mi ne pada na pamet nijedna od njih.
Andjela:Mislim da su skoro sve gluposti koje smo napravile bile u selu,tada smo zajedno sa bratom i sestrom od ujaka,a da se nikome nismo javile,otišle do šume ili kad smo se krile na tavanu  kuće koja nije bila gotova.

9.Šta najviše volite da radite zajedno?

Ana:Praktično mi sve radimo zajedno,ali najviše volim kada zajedno gledamo filmove,pravimo DIY projekte,šetamo...
Andjela:Mi skoro svaki dan provodimo zajedno,ali najviše volim kada pričamo do kasno u noć,istražujemo nova mesta,putovanja,kada se slikamo...Zaista sve.uvek je bolje u dvoje,zar ne?

 *zauvek nije dovoljno!!!*

10.Svadja koju ćete uvek pamtiti?

Ana:Mi se zaista ne svadjamo :).
Andjela: Nema toga kod nas,prepiremo se ponekad ali se ne svadjamo. :)

Iiii,to je to za ovaj post,nadam se da vam se dopala ova novina.Iako se ponekad prepiremo sa dragim ljudima to je samo razlog da nam je stalo do njih.Anu ne bih menjala ni za šta na svetu,jr je svaki tren proveden sa njom dragocen.Volite svoje sestre/braću(ukoliko ih imate naravno) i znajte da su vma oni uvek najbolji prijatelji i da Vas nikada neće prevariti!!!Volite se,a do tada bajj :)!

                                            Anđela ❤️

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odličan post! :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Awwwwww preprepredivan post! Obe ste preslatke, i po vasim odgovorima se vidi da imate neku posebnu vezu koja je nerakidiva! Zaista predivan post! ♥♥♥

    Novi post kod mene- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divne ste na slici hehehe :D Post je odlican i nemam nista da dodam ili oduzmem, mogu samo da se slozim da vas je jako lako pomesati preko telefona hweheh <333

    ОдговориИзбриши
  4. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila!Divan tag, lijepo je vidjeti pravu sestrinsku ljubav!Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #169, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prepuno na divnom komentaru,pogledacu tvoj blog <33 :)!

      Избриши
  5. Odlican post. Definitivno vam je bas zanimljivo a i super vam je sto razlika nije prevelika. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  6. I ti si nama mnooogo nedostajala :) Vidi se da ste se bas potrudile da na zanimljiv nacin odgovorite na pitanja, a ne da ih se samo sto pre otkacite :D Slika je preslatka, sa nje se vidi da ste velika podrska jedna drugoj <3 I moja sestra i ja smo kao male mahale iz kola ljudima i ako bismo imale srecu neko bi nam uzvratio pozdrav, ali vecina bi nas gledala kao da smo neki cudaci haha :D Tag je jako zanimljiv, a vasi predivni odgovori su ga jos vise ulepsali <333 Nekoliko poslednjih recenica su stvarno predivno napisane, svaka cast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuno draga moja Nera,na ovako dirljivom komentaru <33 :)!

      Избриши
  7. Jak zanimljiv post. Odlicno napisan. Moram da kazem da jako licite. I da, preslatke ste!
    Imas super blog!

    Uclanjena sam na tvoj blog, jako bi mi znacilo kada bi se i ti uclanila na moj.
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Prelijepe ste, odličan post. Voljela bih da imam sestru.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, draga! Ja takođe imam sestru, to je stvarno nešto posebno. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Preslatke ste. Super je post! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post. Ana je bas slatka, ali moram peiznati da mnogo mnogo licite. :D
    I bas je zrela, koloko mogu da zakljucim iz njenih odgovora. <3
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Predobro! I ja imam stariju sestru i dala bih sve za nju. Tag je super i moram ga odraditi. ❤

    NOVI POST | fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam jedinica ali mogu reci da se svakodnevno divim osobama kakve ste vas dve na tako lepom i neraskidivom sestinstvu. Zaista predivno... ❤❤❤

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican tag! Moram ga i ja uraditi sa sestrama :)
    Jako ste lijepe :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Kako ste vas dve slicne, to je neverovatno! Pre neki dan sam na Janinom instagramu videla njenu sliku sa tvojom sestrom i bukvalno sam pet minuta zurila u nju pitajuci se kako to odjednom izgledas par godina mladje, haha. :) Prelatke ste! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha preepuni ti hvala na obali predivnom komentaru draga moja ❤❤❤☺!!!

      Избриши
  16. Meni niste baš slične,ali ste obje baš slatke-lijepo je vidjeti sestrinksu ljubav!
    Cool tag <3
    Voljela bih kada bi posjetila moj blog,novi post je tu!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,veruj mi po izgledu bas i ne,a po duši jesmo i to veoma ☺❤!

      Избриши