- Walt Disney -

01:58


Svako od nas je bar nekada odgledao jedan od diznijevih dobro poznatih filmova.Svi znamo da je Snežana pojela otrovnu jabuku,da je Ružicu iz sna probudio divni princ i da je Arijel  svoj glas dala u zamenu  za noge.Ne znam za Vas,ali ja svaki od njih volim na svoj način.Možda prednjače Princeza i žabac i Mulan.Nekako baš volim ta dva filma,jer su obe glavne junakinje borbene i oživljavaju svoje snove.Isto toliko Zlatokosa ima predivnu kosu,a Merida je neustrašiva.

Koliko god besmisleno zvučalo velike pouke i životne poruke mogu da se izvuku upravo iz crtanih filmova.Oni nas uče da se borimo za svoje snove i da nikada ne odustajemo.Da se volimo i da dobro uvek pobeđuje. Možda to ne izgleda  tako na prvi pogled,ali pobeđuje.Sve mora da dođe na svoje mesto nekada.A mi smo ti koji za svoja ostvarenja moraju da se bore.Uvek i zapamtite,nema odustajanja!Nikada!!!

Zato ako imate vremena,još danas pogledajte neki crtani i ponovo probudite dete u sebi.Ljutite se na zle junake i podržavajte one dobre.Divite se raskošima palata,pustite po koju suzu... ;)

1.Koji Vam je omiljen Disney film?

                                                         xoxo,Anđela  :)

You Might Also Like

26 коментара

  1. Sjajan post, ja obozavam da gledam Diznijeve crtane filmove, nikad mi nece dosaditi, a omiljeni mi je mozda Lepotica i zver!:)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Diiivan post, odlična ideja. :) Moj omiljeni Diznijev crtani film je definitivno Trnova Ružica, obožavala sam tu bajku kada sam bila mala, a i crtani je predivan. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan tekst, slažem se da nas svaka bajka uči da idemo dalje! ♥ Omiljena bajka mi je Princeza i žabac.

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavala sam Diznijeve crtane filmove dok sam bila mlađa. Sada ih ne gledam često jer nemam više toliko slobodnog vremena, ali i dalje mislim da su sjajni. Jedan od omiljenih mi je "Lepotica i zver". :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Dok sam bila mlađa stalno sam gledala DIsney crtane, ali u posljednje vrijeme i ne baš. Omiljeni mi je Cinderella

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Delimo mišljenje! Meni je definitivno omiljena Uspavana lepotica,ali volim i ostale crtaće ☺♥!

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam bukvalno *ZALUĐENIK* za diznijevim crtaćima i mislim da nikada neću prestati da ih gledam, hehe. Ipak, kao omiljeni moram izdvojiti Kralja lavova, jer mi je to proto savršen animirani film koji sma odgledala milijardu puta ;) Fenomenalan post, inače, zaljublena sam u ovu sličicu, stvarno fenomealna jee! :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga,obozavam taj crtani i bas dosta placem uz njega <33 :)!

      Избриши
  8. Omiljeni filmovi su mi upravo Disneyevi. Volim da se tako vratim u vreme kada sam bila mlađa i kada sam sa roditeljima gledala "Snežanu i sedam patuljaka" kao i ostale druge filmove. Moj omiljeni je Pepeljuga, nekako je savršenaa❤ Slika je predobraaa!😘❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga,uvek se rado prisecam takvih trenutaka sa porodicom <33 :)!

      Избриши
  9. Jao, ja ovih dana ponovo gledam Dizni crtaće i nameravam da pogledam bukvalno svaki :). Mislim da mi nikad neće dosaditi, uvek mogu da ih gledam iznova i iznova :). Izdvojila bih možda Pepeljugu, Malu sirenu i Kralja lavova, mada ih sve volim podjednako <3.

    ОдговориИзбриши
  10. Adji, taki divan i originalan post, svaka cast! :D
    Ja sam jedno veliko dete u dusu i obozavam da odem kod malih brata i sestre i zajedno sa njima gledam razne crtace. ♡
    Fenomenalno napisano, btw. Ja se ne bih mogla opredeliti za jedan, ali zaista volim da se ljutim na lose likove i podrzavan dobre, haha :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. SVI DISNEY FILMOVI SU MOJI OMILJENI. Zaista, volim svaki koji sam ikada pogledala. Odličan post! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post!❤ Prosto obozavam sve Disneyeve filmove i ne mogu da odvojim jedan najomiljeniji.Svi imaju neku pouku,poruku...❤Slika je predivna.

    ОдговориИзбриши
  13. Draga, ovo je magično, kao i sam Disney!♥ Svi Disney filmovi su mi među omiljenima, bilo da su stariji ili noviji.☺

    pamrtnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши