Zašto volim fotografiju? + moji saveti

05:53

Eh,ta fotografija..Znate pre godinu dana nisam ni zamišljala da će upravo ona postati moj svakodnevni hobi.Sada ne bih mogla da zamislim jedan dan u kome bar nešto ne ubeležim mojim aparatom.


Kada sam tek krenula sa tim,na ulici bih zabijala telefon uza sebe da me neko ne vidi.Vremenom sam se oslobodila i shvatila da ne radim ništa pogrešno da bi se krila.Fotografija je postala moja strast.Ponekad me pitaju zašto je toliko volim,zašto imam potrebu da uslikam skoro sve kada šetam.


Jednostavno se nasmešim,ne bi razumeli.Ne bi razumeli da tako beležim sve divne trenutke kojih ću se jednog dana sećati.Da i onda kada sam tužna mogu da pogledam njih i da mi se vrati osmeh na lice.Da preko njih mogu da iskažem svoje najiskrene emocije na najbolji način.Zato je volim.


Najveća inspiracija za slike mi je na neki način sam život.Obožavam i mogu da satima sedim i posmatram ljude oko sebe.Bilo da su to deca koja nespretno trčkaraju ili stariji ljudi koji čitaju novine na klupi u parku.Zaista sve.Moja preporuka kada Vam nestane inspiracije je da izađete napolje i malo je potražite.Tu je ona.Možda se sakrila u sladoledu ili plovi nekim brodićem po reci.Ili je jednostavno tu mrsi Vam kosu zajedno sa vetrom.


Moji saveti?Iskrena da budem nisam profesionalni fotograf,daleko sam od toga,ali se jaaako trudim da sve slike koje postavim na blog i na moj instagram(OVDE) budu dobrog kvaliteta i da probude neku inspiraciju u Vama.Jedini savet koji bi Vam dala je da slikate ZATO ŠTO TO VOLITE.Ne zato što to treba ili zato što morate nego jer to volite.To bar tako ide kod mene.Trudim se da slikam srcem ,aparat je samo sporedan uređaj.Pored toga naravno pazite da uklopite komponente i boje.Sve je bitno.

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da Vam se dopao. :)

1.Zašto vi volite fotografiju?
2.Ko Vam je najveća inspiracija?

Ps:Upravo danas se proslavlja 177 godina fotografije i danas je takozvani World Photo Day,tako da srećno svima.Zato je pravo vreme da se uhvatite aparata i bacite na (najslađi)posao.

You Might Also Like

36 коментара

  1. Predivannn posttt!!!!!💖💖💖💖💖Slike su fantasticne,kao i sam tekst!!!!!Stvarno,svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Jako mi se dopada kako si sve sročila, i slike koje si ubacila. Ja sam fotografisanjem počela da se bavim onog dana kada sam počela da se bavim blogovanjem. Od tada sam dosta unapredila svoja fotografska umeća i mnogo mi je drago zbog toga. A što se tiče inspiracije, nju pronalazim svugde. Tvoje fotke su zaista divne i očaravajuće. Mnogo mi sse dopada i kako edituješ, ma sve hehe :D Odličan post!❤

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuno draga moja,i ti si fantasticna u tome <33 :)!

      Избриши
  3. Diiivno napisan post, draga! :) Slažem se sa svime što si napisala, fotografija je takođe moja velika ljubav. Inspiraciju pronalazim gotovo u svemu. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Danas je Dan fotografije, tako da cu izaci napolje i fotografisati svaku mogucu stvar.
    Ja volim da fotografisem i to sto nemam profesionalni fotoaparat nije nikakva prepreka, jer imam dobru kameru i na telefonu. Najveca inspiracija mi je priroda i sve oko mene. Jos jednom divan post i srecan Dan fotografije! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Kaca,i tebi isto volela bih da vidim te slicice <33!

      Избриши
  5. Očarala si me ovim postom, a i slikama! Ja jednostavno nemam raylog zašto volim fotografiju. Oduvek sam volela da imam pri ruci telefon i da fotografišem i najmanju sitnicu. Kad fotografišem npr. bubamaru, osoba koja je samnom me uvek upita kao, zašto slikaš to, a ja samo kažem da mi se sviđa kako izgleda, jer kao što si i sama rekla, ne bi razumeli. Nemam konstantnu inspiraciju, jer ona uvek dolazi sama, sa svih strana. Inače, videla sam danas na fejsu da ja World Photo Day! Zaista divan post! ♥♥♥♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post! Ja također obožavam fotografirati, nekako je to također strast kao i kod tebe *-*

    Ako imaš vremena, nabaci oko: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post, draga moja! Tvoje fotke su stvarno predivne i vidi se koliko uživaš dk ih praviš. Naravno, morm napomenuti da *SAVRŠENO* slikaš ljude, tako da ja prosto nemam reči, haha. :) Inače, zaljubljena sam u prvu sliku. <333

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja jako volim fotografisati, uglavnom prirodu, zgrade i slično, ali nemam baš mnogo dobru opremu za fotografisanje, pa se sluim s onim što već imam, ali mislim da je fotgrafija nešto divno u čemu se mnogi pronalaze. Super post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,ne treba da te opterecuje oprema ja sam u pocetku slikala samo obicnim telefonom <33 :)!

      Избриши
  9. Veoma lijep post, sa još ljepšom porukom. Tekst je pisan iz srca, to se vidi, i baš zbog toga je poseban kao i fotografije u postu.
    Ja sam tek danas kupila fotoaparat za koji sam štedjela otprilike 2-3 mjeseca i jako sam ponosna na sebe i sretna.
    Meni je najdraže slikati prirodu ili životinjice, neke aksesoare ili ostale predmete. Ne volim baš slikati ljude koji se namještaju da ih slikam, više volim kad to nekako ispadne slučajno uslikano kada slikam ljude jer inače onima koje slikam kada se namjeste slike nikada ne odgovaraju, svemu nađu manu ukratko. Tako da, priroda i stvari are my thing!
    Sretan Dan fotografije draga <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Vildana,mnooogo mi je drago da si sebi kupila novi fotoaparat ☺❤❤!

      Избриши
  10. Volim fotografije jer su stil zivota.Fotografije prikazuju uspomene,osecanja..vrate neke lepe uspomene i mogu promeniti dan u trenu.Najveca insporacija mi je priroda i najvise volim fotografisati prirodu jer priroda ima tu neku posebnu car koja cini fotografiju predivnom.

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zašto volim fotografiju?Ne znam, to mi je od uvijek najdraži hobi i uvijek sam pokazivala da imam dara za to.Od malih nogu pa sve do danas.Volim ju jer zabilježe trenutke koji se nikad više neće ponoviti, bilježe uspomene.Podsjećaju nas na stvari kroz koje smo prošli, mjesta na kojima smo bili.Inspiraciju pronalazim svugdje, doslovno, pa i u najobičnijoj limenci.

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Odlican! Nusam znaka da postoji uopste dan fotigrafihe, pa si mi dala dodatnu informaciju :D
    Volim fotografusanje jer mi pomaze da nekad stvari sagledam iz drugog ugla i to je samo jedan od razloga.
    Kao i ti, ni ja pre godinu dana nisam ni pomusljala da bu se kroz nekokiki meseci migla roditi moja ljubav prema slikanju, koja je sada zaista ogrimna. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja,drago mi je saznala za Dan fotografije <33 :)!

      Избриши
  13. I ja sam tako pre kao ti drzala telefon uz sebe,haha. Ja obozavam da fotografisem,fotografisem sve sto vidim. Ti si stvarno jako talentovana,sto se tice fotografije i sigurna sam da ces jednog dana postati profesionalni fotograf! Samo napred! ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Predivne fotografije! Bas si talenovana, ja pronalazim inspiraciju u svakodenevnici, jednostavno vidim neki kadar i uslikam sliku.

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post.I ja sam se možda prije godinu dana čak i manje baila fotografisanjem,jako sam to voljela.Ne mogu reći da mi se strast prema tome smanjila,jednostavno sam shvatila da više to nisam ja.Međutim još uvijek mi je lijepo vidjeti kada se neko trudi oko toga i slika!Divan blog.Imaš moj follow.♥

    Moj blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuno,ko zna možda ti se inspiracija ponovo vrati ☺❤!

      Избриши
  16. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  17. Baš lijepo pišeš,a slike su odlične,nastavi se baviti time!
    novi post je tu,svakako posjeti moj blog:
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши