1.septembar,drugačiji posle osam godina...

12:59


Probudila sam se.Alarm još nije zvonio.Odspavaću još malo.Ipak uzbuđene se ne slaže sa mnom.Gledam u plafon.Bez gledanja na kalendar znam koji je dan.Prvi septembar,prvi put drugačiji posle osam godina.Lagala bih kad bih vam rekla da sam spremila stvari.To sam sačuvala za jutro,kako bih oduzela vreme i skrenula misli.Ustala sam.Jedem sendvič i gledam neke videe po jutjubu.Posle toga uključujem televizor i odmaram još malo.Sestra je otišla ranije,pa ja polako krećem da se spremam.
Dok se tuširam slušam muziku i pevam stihove omiljenih pesama.Dok to radim po glavi motam neke kombinacije za prvi dan.Svima nama je bitan onaj prvi utisak,zar ne?
Hmm,pantalone su na krevetu,problem je koju majicu iskombinovati uz to.Da li ovu plavu ili rozu?A šta ako je pravi izbor ova siva?Jao ne znam...Ma uzeću ovu na pruge.Da.Sada novi problem-torba.Ma ranac je prava stvar.To je to polako pakujem sve najpotrebnije:novčanik,maramice,ključeve,flačicu vode i bombone.


Ulazim u autobus.Sve je tako neobično.Umesto da pređem ulicu i krenem ka dobro poznatoj građevini iz kuće izlazim oko 13.25 i čekam autobus.Polako se vozim,uskoro silazim.Masa dece krenulo je na isto mesto gde i ja.Vidim poznata lica i već mi je malo lakše.
Polako se penjem stepenicama i idem ka svojoj učionici nestrpljiva da saznam sa kim ću provesti naredne četiri godine.Prvo tri.Eto mog odeljenja.Ulazim polako,ali sigurno.
Vidim da nisam jedina zbunjena,a isto tako da je odeljenje podeljeno u mini grupice.To je i normalno da poznajem nekog jako dobro verovatno bi se pridružila.Šta da li je moguće?Nemoguće.Pa tu su i devojčice koje poznajem sa folklora.


Ulazi razredna,koja će mi predavati geografiju ove godine.Stroga je,ali i to mi se dopada.Proziva nas i polako upoznajem svoje drugare.Posle dva časa sa njom,prelazimo na biologiju,pa na matematiku,a nakon toga hemija.Sve protiče u najboljem redu,uz osmeh koji razbija tremu.
Možda najluđa stvar koja mi se danas desila jeste nastavnik likovne kulture.Taj čovek je tako pozitivan i dobar.Kada smo ušli u kabinet dočekao nas je uključen radio,a nakon toga upalio je ventilator i išao po odeljenju i hladio nas.Uz to nije nas zastrašivao,pa čak nas je pustio ranije.Ludo,zar ne?
Ii,tako je protekao moj prvi dan.Moram da priznam da sam zadovoljna.

1.Kako je prošao Vaš prvi dan ove školske godine?
2.Postoji li neka dogodovština po kojoj ćete ga pamtiti?
3.Kako se osećate vi đaci prvaci(mislim na srednju školu)?
 
                                                                           Anđela :)

You Might Also Like

24 коментара

  1. Verujem da nisi jedina kojoj je sve pomalo čudno, jer znam da ima dosta blogerki koje su tvoje godište. Mene promena škole očekuje tek naredne godine, mada i sada u osnovnoj mi je čudno. Nastavnici nam govore kako smo sada za godinu zreliji i da to što bolje iskoristimo, jer ipak nas očekuje i prijemni ispit. Sve je tako čudno kada mlađi razredi gledaju u nas, i jedva čekaju da dođe i red na njih, da budu najstariji u školi. U svakom slučaju, nadam se da ćeš se lepo provoditi u naredne četiri godine, sa novim društvom i profesorima!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jos uvek nisam krenula u srednju skolu,ali uskoro krecem! ☺ Iskreno,jedva cekam.
    Prvi dan mi je prosao supeer,jer smo imali samo dva casa tkdd... ♥

    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ti si retka kojoj je prvi dan bio prilicno super :D
    http://marinaaastyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi je drago sto si se snasla i sto ti je bilo lepo juce. Meni bilo uzas. xD <333

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja više nemam tih problema oko polaska u školu i upoznavanja novih ljudi, ali sećam se kako je meni bilo i potpuno je razumljivo da si bila uzbuđena i da ti je sve to novo. :)
    Ali drago mi je da ti je bilo super i da su ti utisci pozitivni, želim ti da ti tako bude celo školovanje. :) <3

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post i drago mi je što ti je prvi dan prošao dobro :) Ja u školu krećem u ponedjeljak i pucam od nervoze.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Bas zanimljivo i uzbudljivo napisano :)
    Ja ne idem u skolu, ali kod nas nastava pocinje tek 15. rujna. Nasi skolarci imaju bas vise odmora :)
    Ne sjecam se da sam ja ovliko uzbudena bila, cak ni kada sam polazila na fakultet :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Vidim da imaš sreće sa nastavnikom likovnog, haha. Hoćeš da se menjamo? hahaha Drago mi je da ti je prvi bio jako prijatan, to e stvarn lepo čuti i baš je super što ste u razredu uspeli da se skapirate dok je nama još uvek ćutanje majka Maja haha ;)Odlično napisano, draga moja! <333

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je prvi dan bio jako čudan, jer sam krenula u treći razred srednje i s obzirom da idem u gimnaziju morali smo birati smjer, tako da se naš razred transformirao, to mi je malo teško palo, tako da idem sad sa učenicima iz drugog odjeljenja, ali i nekima iz svojeg bivšeg razloga, sve u svemu novi predmeti su mi se jako dopali, i da, sretan ti početak školske godine :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, Adji! Srećno u srednjoj školi. Super što imate neke profesore, kao taj likovnjak, koji se neće odmah na početku predstavljati kao baba roge. A i ovišto se predstavljaju kao takvi, znaj da će se vremenom smekšai,. :)
    Gde igraš folklor? :) Mislim, u kod KUD-u?
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Ana ☺❤!Igrala sam u Tucoviću ali sam prestala ☺❤❤!

      Избриши
    2. Aa, cula sam za njega :D
      Ja igram u Loli :D ♡♡♡

      Избриши