August Favourites

03:36


Helouu!Kako ste mi,kako ide škola?Moram da priznam da nisam u nekom wow raspoloženju jer od 13h idem u školu i imam radnu subotu...Znam,znam.Ali nije to tema današnjeg post već moji favoriti avgusta meseca.Pa da krenemo polako :)!


Prvi favorit je ova predivan narukvica sa Instagram stranice Must Have .Dobila sam je od najbolje drugarice.Ona ima istu ovakvu,a moja sestra tipičnu samo roze boje.Šmek celoj narukvici daje ovaj mali privezak kolačića koji mi je oduzeo dah.Cena nije visoka,jedna narukvica je 290 dinara.


Moj veeliki favorit i jula i avgusta ovog raspusta je ovaj Wellness keks sa ukusom crne čokolade i pomorandže.Mnogo mi se dopada ta mešavina ukusa,a i ovo je svakako zdravije od obične čokolade.Dosta je lagano,pa može da posluži kao večera i užina.Zaista velika preporuka,a i ovo nije jedini ukus ima ih dosta.


Od beauty favorita na listi su se našli Ultra Doux šampon i Balea Roll-On.
Nisam do sada nešto preterano koristila Garnier proizvode,ali sam ovim šamponom očarana.I to u pravom smislu te reči.Dovoljno je da stavite malo jer predobro peni,a kosa se ne mrsi posle njega i postaje mekana.I da ne zaboravimo i predivan miris.Zaista čista desetka.Može se naći u svim drogerijama i prodavnica,po ceni od 285 dinara(tada je bio na akciji).
Moram priznati da preferiram roll on dezodoranse od običnih,jer su praktičniji i dugotrajniji su.Za ovaj zaista sve pohvale.


Od garderobe sam možda najviše nosila ovu boho majicu kako bih je nazvala.Dobila sam je kada su mi prijatelji dolazili iz Švedske i zaista sam se oduševila.Jako je lagana i prijatna za nošenje.Pored ove imam i crnu sa belim šarama i belu sa braon šarama.


Evo kako izgleda kada se obuče.Inače sliku je napravila moja draga Jana sa bloga Geekly Chic i hvala joj na tome.


Jedini craft favorit ovog meseca je ova preeslatka washi traka koja je u knjižari bila oko 30 dinara.Najviše sam je koristila za planer koji je učinila magično lepim.Sve pohvale za nju,ako negde nađete sličnu ne ustučavajte se da je kupite.

Od pesama sam dosta slušala:


Bless Myself


Let me love you

I to bi bilo to za ovaj post.Pošto već sada znam da su mi profesori jako zahtevni nisam sigurna koliko ću redovno pisati,ali trudiću se da to bude minimalno jednom nedeljno.Volim Vas,uživajte u vikendu!

                                               Anđela

You Might Also Like

42 коментара

  1. Odlični favoriti draga moja! Narukvica je stvarno predivna! Majica ti odlično stoji, a craft favorit je presladak! Jedva čekam sledeci post!❤

    ОдговориИзбриши
  2. I ja koristim isti šampon. Već sam nekoliko pakovanja potrošila i zaista sam očarana. Predivan je! Odličan post, Anđela!

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga Andjela 👏 Ja sam takodje koristila jedan Ultra Doux, samo od lavande, i takodje je bio fantastican za kosu. Ova majica je savrsena 😍 Zelim ti puno srece u novoj skolskoj godini 💞

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.I sama koristim Garnier proizvode za kosu i oduševljena sam !

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obožavam Wellness kekse i ovaj koji si ti pokazala mi je omiljeni. Majice su mi predivne! :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Aaaa opsjednuta sam s Let me love you, samo idem po kuci i pjevusim haha. Dopada mi se boho majica, volim takve stvarcice. BFF narukvice su jako simpaticne, tvoja je prekrasna! :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični favoriti. Narukvica je baš lepa, i ja imam jednu sa iste stranice. Ne volim preterano da jedem integralni keks, ali taj Wellness sa čokoladom i pomorandžom ima savršen ukus. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Majica je prelepa. *-*

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Diiivan post, sve mi se dopada ali bluzica je nekako najljepša, super ti stoji <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajni favoriti!Ovaj mali Balea dezodorans mi se bas svidja!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super su stvari, ali mi se jako dopada kvaliteta fotografija

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divni favoriti,narukvica je prelepa!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Super favoriti!Narukvica je predivna,volim kada dve drugarice imaju tako neke zajedničke sitnice!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post!❤Svi favoriti su divni,pogotovo narukvica i sampon!❤

    ОдговориИзбриши
  15. Sve je diiivno, Adjii <33 Narukvica je bas super fora, a moja mama jos komentarise da ti majica diivno stoji ;) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odlicni favoriti. Jana jr napravila savrsenu sliku, a bluza ti je prepreprelepa! *_*
    Blago tebi sto si jasla ukrasnu selotejp za 30 dinara, moras mi recu u kojoj to knjizari. Jer ja sam nasla samo u jednoj, i do za 250 dinara, sto je stvarno puno :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga,ima knjizara blizu moje kuce ne verujem da je ima jos negde :)!Pogledaj u Spektri mislimda tamo prodaju na komad i da je jedna 60 dinara sto je super <33 :)!

      Избриши
  17. Baleini roll-onovi su predobri, mislim, Balea je općenito savršena marka. Bluza ti stoji predivno, a i slika i lokacija su savršene, samo nastavi tako! ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post!
    Zapratila sam te,bila bih zahvalna ako uzvratiš :)

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. Ja obozavam wellness kekse, ali ja najvise volim obicne i sa ljesnjakom :D

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Sjajan post draga! ♥ Favoriti su nesto sto uvek volim da procitam, pogotovo kod tebe, hah. :D Fotke su presavrsene inace. ♥ Wellness definitifno odnosi pobedu. :D Majica je preslatka, i sjajne pesme. :)

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  21. Narukvica i washi traka su savrsene, ne znam sta mi je sladje :D Boho majice su jako lepe i obe boje su sjajne :) Sa ovako divnim favoritima avgust ti je sigurno jako lepo prosao <333

    ОдговориИзбриши