Book of the month :)

06:28

 U poslednje vreme ne čitam nešto preterano,jednostavno nemam želje,ali ipak se našla jedna knjiga dostojna posta na blogu.Ovog puta to je knjiga "Daću ti Sunce" Džendi Nelsona.


 U knjizi se radi o Noi i Džud koji su trinaestogodišnji blizanci.Džud je nemirnom duha,dok je Noa usamljenik koji jedino zadovoljstvo pronalazi u crtanju.Ali tri godine kasnije kada napune šesnaest godina situacija je znatno drugačija.Džud je postala gotovo nevidljiva devojka,a Noa je najpopularniji dečko u školi.
U te tri godine dogodilo se nešto tragično,nešto što im je život promenilo iz korena i pokidalo sve nežne strune koje su ih vezivale.Sve dok Džud ne upozna dva tajanstvena muškarca koji će joj pomoći da izgradi nove temelje za rasturenu porodicu.


Moram da priznam da sam se dugo premišljala da li da pročitam ovu knjigu ili ne,pa sam rešila da ću to uraditi.Zaista je probudila velike emocije u meni.Prosto drugaćija je od ostalih koje sam do sada čitala.Isprepletana raznim događanjima koja su povezana...Sve pohvale,mislim da je pisac odradio odličan posao.

I to bi bilo to za ovaj post nadam se da Vam se svideo,vidimo se uskoro.

                                                    

You Might Also Like

22 коментара

  1. Knjiga zvuci stvarno zanimljivo, svidja mi se tema i ideja knjige i definitivno cu je morati procitati!
    Ne volim da komertarisam izgled knjiga ali ova ima stvarno neobican i privlacan izgled!

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam za knjigu ali nisam je se još uvek 'dokopala' da pročitam. Ti si me mnogo sada zainteresovala! ☺❤

    Nobi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sto puta sam naletela na ovu knjigu u knjižari, ali jednostavno nisam bila sigurna da će mi se dopasti i uvek sam odlagala njeno čitanje, ali sada ću je sigurno kupiti, posle tvoje preporuke <3 :).

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post draga! Knjiga je preljepa i vrijedi je pročitati *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Mene je knjiga zainteredovala, a s obzirom da se Sajam knjiga blizi, tako sam ptvorena za nove knjige, a oba ce se naci na mojoj listi :*
    Odlican posy! ♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post! Bas sam se zainteresovala za ovu knjigu nakon ovog posta. Moracu da idem do knjizare neki dan da je kupim. Urban Reads ima zaista dobre knjige! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Iako sam veliki čitalac, i ljubitelj knjiga moram priznati da se sa ovom nisam do sad asusrela, ni u biblioteci, ni na sajmovima a ni na blogu, medjutim nakon ovog procitanog posta mi se jako dopala i intrigirala me tako da cu verovatno potraziti istu i procitati je za sebe.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja OBOŽAVAM ovu knjigu! Do sada sam je pročitala već dva puta, i imam osećaj da mi neće dosaditi. Knjiga ima divne poruke i mislim da svako treba da je pročita, jer to zaslužuje. Odlične fotke!❤

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se dopada tvoj novi izgled bloga!Inace,ovu knjigu sam dobila jos prosle godine,ali nikako da je procitam...Nadam se da cu uskoro,deluje mi bas zanimljivo!❤:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Deluje zaista predivno, malo je reći da sam odušeljena. :) JHvala ti na prporuci, Ađi, sigurno ću pročitati kada mi se ukaže prilika. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  11. Već duže vreme zagledam ovu knjigu, a sada vidim da je pravo vreme za čitanje! Divno draga!♥♥

    ОдговориИзбриши