How to make your fall tumblr? - collab post

01:11


Iii danas sam jako srećna iz dva razloga.Prvi je to što posle puno puta dogovaranja radim collab post sa dragom Marijanom,a drugi to što ovim postom otvaram svoju fall seriju.Biće još par postova koji idu jako uskoro jer su već u radnoj verziji.Hihi,ne mogu da iščekam..
Odlučile smo se za ovu temu jer je višestarana.Ona će na svom blogu napisati neke recepte za jesen,a u mom postu moći ćete da pročitate kako da ukrasite sobu.Ne mogu da iščekam,pa je najbolje da krenemo!!!


#1 Fall Inspired Memo Board


Ovo prvo ne mogu baš svrstati u diy projekte,ali sam htela da vam stavim kao motivaciju da ukrasite svoju tablu koja govori fall.Kao što i sami vidite preovladavaju tople jesenje boje.Ne morate imati tablu da bi uradili ovako nešto,koristite ili ram ili neki karton pa ih zakačite za zid.Nadam se da Vam se dopada.

#2 Leaves on wall

Dugo vremena mi je trebalo da smislim šta ću da radim sa zidom iznad fioka pored stola.Nekako je uvek bio pust,pa sam odlučila da i njemu dodam malo jesenje atmosfere.
Ono što Vam je potrebno jeste papir,bilo bi bolje da je iz bloka jer je tvrđi i duže stoji,neka bojica ili tempera na vama je,makaze i kanap.Nacrtajte listove proizvoljnih veličina i onda ih isecite.


Kada ste sve isekli,obojite i zakačite kanape.



Svoje kanape sam zakačila na sijalice(to je još jedna ideja,jer kreće hladnije vreme i onda jako lepo izgleda kada vam tako svetle) i uzela sam ih pet.Dobro ih zavežite,a onda počnite da lepite svojim redosledom.



Ii,to je to za ovaj diy.Meni se mnogo dopada kako je sve na kraju ispalo a najbolje od svega je što svako može da uradi po svojim mogućnostima.Moram da priznam da je najlepše uveče kad se ugasi glavno svetlo i onda to tako lepo sija.

#3 Drveni podmetač(svećnjak)


Ovo je nešto jako prosto,a na kraju izgleda jako tumblr.Iskrena da budem ja sam drvo za ovaj projekat pronašla u učionici tehničkog prošle godine sasvim slučajno.Sve što vam treba pored toga su bojice i to je to.Obojite drvo sa strane i napravite efekat kore,a ako već imate koru to je dodatni plus za vas.Pored toga,ako imate neki ram u njega ubacite neku jesenju sliku i voala,vaša površina stola je tip top spremna za jesen!!!Diy može poslužiti kao držač za sveću ili za tople napitke.


#Tatto candle


Odmah bih se izvinila za lošije slike,ali slikane su mnogo pre,pa se iskreno i ne sećam razloga.Uglavnom sve što vam treba je sveća,bilo bi dobro da je u staklenoj posudi i tetovaža koju ste izabrali.Samo nalepite tetovažu na čašu i to je to.Totalno ste transformisali staro pakovanje i dobili ultra tumblr stvar.


.................................................................................................................................................

Iii,to je to od mojih saveta i ideja za dekoraciju za ovu jesen.Obavezno pročitajte Marsin post OVDE,a iskreno se nadam da Vam se ovaj post svideo,jer je meni bilo izuzetno drago da ga radim.Vidimo se uskoro!!


You Might Also Like

30 коментара

  1. Odličan post! Baš sam danas razmišljala da stavim neko (fake) lišće na konac pa da ga stavim na zid, znači twins po mišljenju opet xD Mnogo mi se dopadaju svi diy, tabla je odlična i odiše jesenjim bojama. Slike su takođe odlične<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, ono što mi se sviđa kod tebe je upravo to, uvijek imaš prave postove u pravo vrijeme! Baš sam i ja neki dan krenula s pripremanjem jednog DIY fall posta, ali izaći će možda tek sljedeći vikend. ♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,ovo sa liscem je jako lepo.
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post!Diy super,jako kreativan!Bravo,sigurno cu morati da napravim nesto slicno!!:)

    Novi post nadm se da ces pogledati:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve ideje su jaako divne, mislim da ću uraditi nešto slično kao i ti sa lišćem. :D Divan post! ^_^

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post. Jako si me inspirisala, pa ću sigurno pokušati bar nešto od ovog i sama da napravim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. OMG!Predivan DIY!Slike su me odusevile,odlican post!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Divne su ideje, draga! Kad sam procitala naslov posta i da si ga ti objavila, na kontrolnoj tabli, znala sam da ce biti super. Tako je i ispalo. Slike su odlicne, nista se ne izvinjavaj. Jedva cekam sledece fall postove. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju tvoje ideje za sobu, i prekrasnoo *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Kako mi je samo drago što smo napisale ovaj post zajedno! Svaka čast, Ađi, ideju su genijalne. inače zaljubljena sam u memo board i listiće, mogu misliti koliko je predivno kada se još svetlo ugasi. ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post, draga Andjela! Ti i Marsa ste odlican spoj i oba posta su savrsena. Nisam do sad prokomentarisala tvoj novi izgled blog, ali ovom prilikom govorim da je sjajan! I da, najbise mi se dopada ideja sa liscem koje si kacila na lampice, mada su i ostale ideje jako kreativne i supee si ovo odradila! :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Andjela draga, odlican post zaista, vrlo kreativan , predmeti koje si napravila su zaista vrlo originalne, odusevila si me i dala mi veliku ideju da i ja napravim slicno❤❤

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Pa ja sam stvarno oduševljena ovim postom i tvojom kreativnošću, svim idejaa sam oduševljena, a sličnu ideju sam primjenjivala sa tetovažama, stvarno si baš kreativna i dekoracije mi se jakooo sviđaju, defnitivno ću isprobati neke od njih

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Tabla je u totalnom tumblr fazonu. Jako mi se dopada! Slike su divne!♥♥

    ОдговориИзбриши