OUTFIT POST - Fall day on my way

01:21


Jesen je počela i u mene unela tu svoju euforiju.Sobu sam već ukrasila,kako ste mogli da vidite i u prethodnom postu,a onda sam krenula u šetnju.Ne mogu da opišem koliko me ona opusti svaki put u svako doba godine pogotovo ako je pored vode.Danas ću sa Vama podeliti jedan jesenji outfit.Posebnu zahvalnost dugujem sestri koja je napravila fotografije i labudovima koji su ih ulepšali ;)!Izabrala sam rolku,uz nju obukla farmerke i uz to preko ogrnula mantil.Mislim da je to jedna od dobitnih kombinacija za ovakvo vreme,i doba godine.








Meni je možda i najdraža ova poslednja slika,koja se vama najviše dopada?
Sada za vikend idem na ekskurziju,tako da neće biti posta,ali očekujte utiske kada se vratim.Nadam se da Vam se svideo post,meni je bilo prelepo dok sam slikala za njega i dok sam ga pisala i delila sa vama!
Ukoliko Vas intersuje gde sam šta kupila pitajte me u komentarima.

                            1.Kako provodite jesenje dane,imate li svoju omiljenu kombinaciju?


You Might Also Like

36 коментара

  1. Jao prekrasan outfit!
    Baš onako jesenski.
    Lokacija za slikanje mi se isto jaako, jako sviđa kao i sama kvaliteta slika, predivno. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Vreme te je baš poslužilo, pravo jesenje na slikama! Odabrala si odličnu lokaciju, i outfit si baš lepo uklopila. Mnogo mi se dopada taj kaput/mantil! Kikiju se moramo zahvaliti na odličnim slikama!<333

    ОдговориИзбриши
  3. Divan Outfit post draga Andjela...
    Obožavam ovakav način oblačenja pa ga i sama dosta puta primenjujem... ❤❤

    modernastreberka.blogspot.rs ---> Rodjendan bloga :)

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je jako lep! ♥
    Sviđa mi se lokacija koju si izabrala za slikanje. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoo,predivan post!Jako mi se dopada mesto gde si se slikala!Predivna si. <33

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Ajmee... fantastičan otufit dragaa! Preslatka si *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, outfit je savršen baš mi se jako sviđa <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj, Ađi, preeedivna si mi! <33 Slike su stvarno sjajne, uvek me oduševiš <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. Savrsen outfit, Andjelice, ja sam tidavno jos rekla da si prelepa, i i dalje sam takvog misljenja. Prelepa si, odlicna je kombinacija, a seatra ima zaosta umesne ruke za fotoaparatom. Slika sa tobom i labudom je preslatka, i stvar prelepa, sto si i sama uvidela :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aawww,hvala ti prepuno draga moja Ana,tvoj komentar je tako predivan ulepsala si mi dan <33 :)!

      Избриши
  10. Fotkice su predivne, kao i sam outfit, ali ova ogrlica mi je baš onako zapala za oko izgleda stvarno super :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. NOMINOVALA SAM TE ( something new ) pogledaj na zadnjem postu o čemu je reč <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  12. Super outfit!
    Prelijepa si :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Divan outfit! Mnogo mi se sviđa kaputić *--* Totalno u mom fazonu... Imaš baš ukusa što se kombinovanja stvari tiče, samo tako nastavi, imaš moj follow:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  14. divan autfit! ja za sada imam omiljenu kombinaciju a to su idalje letnje stvari ne mogu jos da se pomirim s tim da ide hladnije vreme :(

    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Prelep post! ♥ Outfit je bas presladak, bas za ovo doba jeseni. :) I divno nesto za fotkanje si izabrala, jezero i labudovi - savesena kombinacija. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  16. Mogu reći da je škola moja druga kuća i jesenje dane provodim uz knjigu .. iz mehanike,mašinskih materija i da ne zaboravimo matematiku. Slike su zaista predivne,a patike su značii :o ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши