Top 3 Older Dance Movies

06:58

Vreme i nije baš najlepše,ali jesen je uskoro tu tako da nema razloga da se žalim.Vrlo ubrzo počinjem svoju jesenju seriju postova,koje jedva čekam da par ideja podelim sa vama.No,danas sa vama ću podeliti tri filma koja su na mene ostavila snažan utisak :)!
Nikada do sada nisam trenirala bilo kakvu vrstu plesa,a to mi je oduvek bila velika želja.Nadam se da ću u budućnosti uspeti da je ispunim.Verovatno je iz te ljubavi izrodila još jedna,ona vezana za filmove u kojima je glavni motiv ples bilo koje vrste.

#1 Dirty dancing


Mislim da su svi bar jednom čuli za ovaj film,ako ne i odgledali.Davno je prošlo kada sam poslednji put gledala ovaj film,ali se baš prošle nedelje u petak prikazivao na Prvoj i to mi je bila šansa da još jednom uživam.Ipak,oni koji nisu u filmu se radi o Bejbi koja je sa porodicom došla u planinsko odmaralište.Ona tamo upoznaje Džonija koji je tamo instruktor plesa.Jedno veče izašla je u šetnju i čula muziku i od tada se svašta dešava.On je uči plesu.
Zaista veelike preporuke i muzika je predobra,slušam ih svaki dan.Naučila sam i par koraka,hehe.

#2 Flashdance


Moram da napomenem da to što stavljam filmove ovim redom nema nikakve veze,jer ih zaista sve volim podjednako.
Mama me je još pre zarazila da pogledam ovo,ali je najsmešnije što sam od celog letnjeg raspusta,ja našla za shodno da ga odgledam tek prošli vikend.Za dobre stvari nikad nije kasno,zar ne?
Aleksa je mlada devojka kojoj je san da postane balerina,da igra u baletskom ansamblu.Preko dana radi u čelikani,a uveče nastupa u kafiću.Sve se može kad se veruje u svoje snove,a da li je ona uspela....Saznaćete ako pogledate film.
Veelike preporuke kao i za prethodni,zaista je fenomenalno.I da,odmah moram da Vam napomenem da ćete skakati po kući jer su melodije takođe jako zarazne.

#3 Footloose


Zaista divan i jako energičan film.Neću ništa da vam otkrivam,sami podgledajte.Takođe ima zarazne melodije i prosto vas tera na ples ;)!

Iii to je to za ovaj post,nadam se da Vam se svideo.Ako imate bilo kakvu preporuku sličnog žanra,molim Vas napišite mi u komentarima.Vidimo se uskoro :)!

                                                      Anđela

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odlični filmovi! Nisam odgledala drugi, ali moraću to da uradim uskoro. Mnogo mi se dopada ovaj post!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee... ovi filmovi su fantastični! Vjeruj mi da sam ih sve pogledala prije i svi su odlični *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Divni filmovi, Adji! Nisam ih gledala, ali nacin na koji si ih opisala je bas uverljiv i definitivno cu se pozabaviti gledanjem istih :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, divno, draga moja <33 Flashdance je taaako divan film, a i mene je mama takođe zarazila heh. :) Reko bi se da su nam mame kao mlađe gledale iste filmove. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam trenirala ples oko godinu dana, ali se ta grupa u kojoj sam ja igrala premestila u drugi grad i nazalost, morala sam da prekinem sa tim. I zao mi je sto nisam isla barem malo duze, ali sta je tu je. Prvi film koji si navela planiram vec jako dugo da odgledam, ali mi obaveze to ne dozvoljavaju. Za ostale filmovi nisam cula, ali si ih ti jako lepo opisala i moram da priznam zagolicala si mi mastu, tako da cu i njih odgledati prvom prilikom :) Bravo draga moja <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja,zao mi je sto si morala da prestanes <33 :)!

      Избриши
  6. Čula sam za prljavi ples, ali ga iz nekog razlgoa niakda nisam pogledala xd, sve u svemu divan post i prijedlozi i novi izgled bloga je tađer jako divan i prikladan za ovo vrijeme :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши