Travel With Me: Divčibare part 1

14:21

Hejj!Kako ste mii?Kao što vidite ovo je nova rubrika i započinjem je svojim putovanjem na Divčibare.Moram da priznam da sam se dugo lomila oko ovog post,što je i razlog njegovog kasnijeg izlaženja...Ali,uvek je lepo podsetiti se lepih uspomena sa letnjeg raspusta,zar ne?
Odmah želim da vam napomenem da će biti više slika i mojih ličnih iskustava nego pukih informacija o mestu.Pa da krenemo..I da slika rubrike ide uskoro,želim da bude savršena a to traži vreme.


Pošto sam krenula tek oko 17,30h,a od Beograda do Divčibara mi je trebao jedan ipo sat,stigli smo oko 19h.Tada je već padao mrak,a ova slika je prva koja je uopšteno nastala za sva tri dana.


Mogu da kažem da smo vreme provodili jako produktivno i da nismo gubili ni minut,pa smo se već prvog dana zaputili ka Crnom vrhu...
Inače kada se krene ka vrhu,samo na suprotnoj strani nalazi se jezero koje vodom snabdeva celo Divčibare.Nažalost do tamo ne može da se priđe,pa slika odatle nema.


Tokom putovanja imala sam i novo iskustvo,a ono se ticalo vožnje na žičari.Moram da priznam da je prvo bilo jako čudno,ali kada sam se navikla ostalo mi je samo da uživam u pogledu i čistom vazduhu :)!Svakako Vam savetujem da probate,osećaj je predobar!!


Ovu sliku sam stavila da bi imali predstavu gde je taj vrh u odnosu na moj smeštaj,a da napomenem da sam se posle žičare pela na vrh peške i da sam do tamo stigla peške,takođe.


I da na ovoj slici je to jezero koje sam Vam gore spominjala...


Kada smo završili sa vožnjom okrepili smo se i onda krenuli da pešaka.Troje nas je,zajedno sa mnom,izdržalo do vrha a ostali su došli do pola.Moram da priznam da mi nije bilo svejedno,ali sam pomislila na blog i slike koje mogu da napravim na vrhu i sav bol je prestao...Hehe,šta Vam je inspiracija...

                                                      Nije li ova panorama očaravajuća?


I onda smo dok smo se spuštali posla uspešno osvojenog vrha,naleteli na jedno savršeno drvo što je značilo još slika...


Ii,to je to za ovaj deo post.Nisam htela sve da vam stavim u jedan jer mislim da je već pooodugačak.Uskoro ide drugi deo!Do kraja sam vam stavila još par zanimljivih random sličica,ljubim Vass!!!Inače celokupan utisak sa putovanja je prelep i ono će mi u sećanju ostati još dugo vremena...


1.Kako Vam se dopadaju post i nova rubrika?
2.Da li želite drugi deo?

                                                                    Anđela

You Might Also Like

32 коментара

  1. Divan post! Baš mi se dopada ova rubrika. Slike su savršene, definitivno želim da vidim i drugi deo!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam bila odavno na Divcibarama, ali si me ovim postom podsetila koliko je tamo lepo. Divan post, svidja mi se rubrika. <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se sviđaju ovakvi postovi i jedva čekam drugi dio. Stablo na kojem si se slikala mi je predivno! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe slike,odlicno!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko predivnih slika na jednom mestu! :) Obavezno nam piši i drugi deo, jedva čekam ;) <33 PS Panorama je stvarno geenijalna! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam nikada posjetila to mjesto, ali kroz tvoje fotografije vidim da je predivno i dobijam želju za tim. Još jednom fotografije su predivne,i da, svakako napiši i drugi dio :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Dragam meni sve izgleda bozanstveni i prdivno! Mnogo mi je drago sto si imala novo iskustvo. Meni je jedan veliki san svakako da se vozim na dugackoj i visokoj zicari. *_*
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  8. Lijep post, vidi se da ti je bilo zanimljivo i da si se super provela. Slike su divne, posebno ona panorama i posljednja slika s naocalama. Imam osjecaj kao da sam i sama bila tamo hehe, toliko je realno. Jedva cekam drugi dio! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Super fotke!

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post zaista, veliki sam ljubitelj Divčibara, čest sam im gost tamo, tako da sam definitivno uzivala citajuci. inace slike su odlicne, vrlo originalne, sve pohvale.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Divna rubrika draga! Obožavam da gledam kako je drugima bilo na putovanju.☺ Slike su preedivne, pogotovo panorama. Jedva čekam drugi deo!♥

    Giveaway na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  12. Predivne slike.
    Izgleda kao raj!
    Super si. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    ОдговориИзбриши