My favorite make up products :)

12:59


Zdravo!!!Kako ste mi?Odlučila sam da po prvi put na blogu odradim nešto ovakvog tipa.Danas ću Vam pokazati moje omiljene kozmetičke prozvode koje stalno koristim.Pa,krenimo na post...

#1 All about nudes paleta


Ovu paletu kupila sam relativno skoro,pre ekskurzije. Jako sam zadovoljna i bojama i samim izgledom.Kao što i naziv kaže nijanse su nude,pa su prikladne za svaki dan.Stvarno,sve najlepše imam da kažem za nju,prezadovoljna sam.


#2 Essence lash and brow gel mascara


Ima već sigurno dve godine kako bez prestanka koristim ovaj gel,i svaki put kad mi se potroši jedno pakovanje kupim drugo.Jako sam zadovoljna,što ste mogli i da primetite.Ujutru kad krenem u školu stavim je i obrve mi zaista lepo stoje sve vreme.Četkica je jako dobra,nanosi taman onoliko gela koliko treba.Gel malo učvrsti obrve tako da ne izgledaju neuredno.


#2 Push Up Drama Maybelline maskara


Na početku moram da priznam da ova masakara nije bila među mojim favoritima.Iskrena da budem,potrebno joj je da odstoji bar dva-tri dana nakon otvaranja da bi se lepo i ravnomerno nanosila.Usprkos tome,sada sam jako zadovoljna kako izvlači trepavice.Ne lepi se i dugo stoji.Sada,svakom odgovara različit tip četkice,ja sam ovim jako zadovoljna.


#4 Rimmel London eyeliner


I poslednja stvar,koju ne koristim tako često jeste ajlajner.Njega stavljam u nekim posebnijim prilika,više večernim varijantama.Ono što mi se kod ovog odmah dopalo jeste to što je jako hidrantan i pigmentovan sa jedne strane,a sa druge strane nalazi se gumica(sunđerčić)sa kojom lako možete da izbrišete greške.

Iii,to je to!Nadam se da Vam se ovaj post dopao,odlučila sam da napišem nešto opuštenije,jer znam da nam je svima potreban predah od obaveza.Čitamo se uskoro,ljubim vas!!!

1.Koje bi mi vi proizvode preporučili?
2.Da li koristite nešto što sam navela?
3.Da li Vam se dopada kada pišem o ovome na blogu?


You Might Also Like

30 коментара

  1. Moja prva paletica ikada je bila ova Essencova i bila mi je odlična. Ostale proizvode nisam isprobala, ali verujem da bi mi se Rimmel ajlajner dopao pošto baš volim njihove proizvode.☺ Fotografije su fantastične, a ja kao tipična devojka uživam da čitam ovakve postove, tako da samo napred!♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ja imam essence paletu i jako sam zadovoljna, boje su jako lepe, i nisu previše napadne. Ostale stvari nisam isprobala, ali verovatno hoću, jer si me baš zainteresovala<333

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovoga sam koristika sami All About Nudes paletu, jer je sjajna i ja sam jako sadpvoljna njome! :D Inace, dugo se razmislhak da li da probam taj gel za obrve ili ne, medjutim definitivno vu ga probati nakon ovog posta. :D
    Sjajni napisano!
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Imam istu All About Nudes i odlična je *-* Inače, predobra tema posta!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su feenomenalne!
    Pored toga i proizvodi mi se sviđaju. Imam ovu essence nudes paletu i divna je, skoro sam ju potrošila, stvarno idealne boje za svaki dan. ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post,vec duze vreme planiram da kupim ovu essence maskaru.
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Toliko sam toga čula o ovom gelu za obrve, a tvoje iskustvo je samo još dodatno potvrdilo da je odličan. :) Paletica je sjajna, a boje su prave jesenje. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su extra,to kao prvo moram da ti pohvalim,a kao drugo ovu početnu sliku blogaa , tako je v r h *-----*
    A što se tiče posta koristim sve osim tog ajlajnera <3 <3 Mada deluje dobro jer previše grešim pri nanošenju istog pa bi mi dobro poslužila ta ' gumica '
    <3<3<3<3<3<3<3<3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  9. Ne koristim ništa od navedenog, ali si me jako zainteresovala za post i stvarčice mi se sviđaju, jer izgledaju odlično, moram ti pohvaliti fotografije, odlične su, vidi se da si se potrudila za post, svaka čast :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelijepa paleta sjenial! Do sada sam samo koristila gel za obrve i jako sam zadovoljna s tim. Super post :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. Super post!!! Cime slikas? Slike su prelepee!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Paleta je difinitivno moj favorit!!! Super post! Pozzz

    http://www.stylesensemoments.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Fenomenalni proizvodi :-)
    Ja imam Bronze paletu, ne sumnja da je Nude odlicna :-) <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/11/brasov-romania.html

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post! Ja sam kupila istu paletu kao ti samo sto je moja all about roses i isto je top.

    Pogledajte moj blog i zapratite me! Uzvracam!

    ОдговориИзбриши
  15. Ljep post, imaš jako kvalitetne slike, svaka čast!

    Moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши