My Little Diary:imam potpis Marije Žeželj,ja kao fotograf?!

01:45


Iii,posle dužeg vremena evo mene opet pred ovom tastaturom.Ne bih znala da Vam kažem koji je razlog kratkog odsustva,ali obećavam da ću biti redovnija tokom oktobra,to je ipak jedna od stavki sa moje to do liste za ovaj mesec.
Ihh,uveliko smo zakoračili u jesen.Vreme mi mnogo brzo teče,što zbog škole i novog društva i obaveza.Ponekad kao da preletim dan,i veče je već tu.Moram da kažem da mislim da sam prava srećnica,jer mi je društvo prelepo i svaki dan je zabavan.




Na ekskurziji mi je bilo jako lepo,samo jedva čekam starije razrede jer će tada biti onih dužih.Išla sam relacijom Zlatibor-Tara-Mokra Gora i bilo mi je predivno.Ne verujem da ću raditi poseban post o njoj,jer za neko čudo ove godine uopšte nemam puno slika.

Imam najbolje drugarice na svetu!Pošto je Marija Žeželj napisala knjigu,oni koji je prate znaju da je vikend pre zvaničnog izlaska potpisivala onima koji su osvojili kupon.No,ja sam tada zbog priprema za ekskurziju bila sprečena da idem,pa su me drugarice itekako iznenadile.Kada su došle kod mene,na sto su mi stavile svesku u kojoj je bio Marijin potpis,ja vam ne mogu opisati moju sreću tada.Nije da sam neki preeveliki fandom,ali me je njihov gest dirnuo u srce!


Iii,to je to za ovaj post uglavnom ovo vreme mi jako lepo prolazi nadam se da je tako i sa vašim.Počela sam sa nečim novim,ali ššš...Neka to za sada bude tajna.Ljubim vas sve,čitamo se uskoro!!!


1.Kako Vama prolazi vreme?
2.Koga pratite na youtube-u?


You Might Also Like

18 коментара

  1. Andjela draga, jako dobar post. Drago mi je da si napisala nesto na ovu temu. Drago mi je da si se lepo provela na ekskurziji. Kada je moje slobodno rveme u pitanju ga imam relativno malo, jer sam jako posvecena skoli i ucenju, ali kada nahvatam slobodne sate, ja volim da ih provedem bas ovde na blogu, citajuci i komentarisuci druge postove, kao i provodeci vreme na jutjubu, i gledajcui nove tutorijale. Sa YT scene pratim Mariju Zezelj, Janu, Anu 2cats, Sabrinu Tubic, Tamaru, Stašu, Zoranu manje vise, takodje volim Mudju, Kovalsku i Yasserina.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post kao i fotke! Divno je što ti je bilo lepo na ekskurziji i što si verujem, puna utisaka. Drago mi je da te je potpis Marije raznežio, jer smo se setile u poslednjem trenutku heheh!<3333

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, fotografije su super *.* baš profesionalne, baš mi je drago da si se lijepo provela na ekskurziji i da si to podijelila s nama :D A Marijin potpis je kao šlag na torti, sve u svemu predivan post :* inače ja pratim sve moguće domaće youtube-re, osim onih koji snimaju gameplay; lagala bih kada bih rekla da nemam slobodnog vremena, jer moj blog pokazuje suprotno xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, draga, bravo! :)
    Baš mi je drago zbog tebe i jako je lepo to sa njihove strane. :)
    Fotografije su super, ali poslednja mi je vrh! Oduševljena sam! <3
    Jedva čekam da saznam šta nam to spremaš! :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Slike su prelepe. :) I da, ja pratim Janu i Mariju kao domace jutjubere, ali u vecini pratim strane jutjubere. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, slike su predivne <3
    Na youtubu prati dosta njih i naravno Mariju :)
    Divna gesta što su ti prijateljice dale Marijin autogram <3

    Učlanila sam se u tvoj blog pa ako želiš uzvrati <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, jako mi se sviđa!

    Prijavila sam se na tvoj blog, čini mi se jako zanimljiv, bilo bi mi drago da posjetiš moj blog naravno ako želis i da se prijaviš hppt://stroongana.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Okej, sigurno znas da sada umirem od neizvesnosti, pa sta nam spremas? Hahaha Slike su sjanje, a ti imas divne driharice, draho mi je da ti je bilo lepo na ekskurziji :)

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Zagolucala si mi mastu ovim Ššš :D
    Sjajna si kao fotograf, veuj mi
    Zaista imas predivne fotografihe
    I ja sam u maju isla na slicnu ekskurziju, posetila sam i Taru i Mokru goru i slicno... :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши