October To Do list :)

01:48


Iii,verovali ili ne ovo je stoti post na blogu!!!Došli smo i do ovde,i ja sam jako srećna zbog toga.Jeste da je pola oktobra već prošlo,ali sigurna sam da mogu da ostvarim sve sa liste ako se malo potrudim.Pa,krenimo na listuu :)!

1.Otići na Sajam knjiga
(ovo je nešto što ne mogu da iščekam,hihi)

2.Dobijati dobre ocene 

3.REDOVNO pisati postove :)


4.Napraviti što više tumblr slika

5.Pročitati bar jednu knjigu

6.Pospremiti i raskloniti nepotrebne stvari

7.Redovno se viđati sa prijateljima


8.Napraviti nešto novo

9.Organizovati fotosešn sa drugaricama 

10.Biti srećan

Iii,to je to za ovaj post.Nadam se da ću uspeti da ostvarim svih deset stavki.Početkom novembra ide update,tako da ćete moći da vidite da li sam sve ostvarila.
Vidimo se uskoro :)!


1.Imate li nešto što želite da ostavarite?

You Might Also Like

48 коментара

  1. Oduševljena sam slikama, prelijepe su! Čestitam ti na stotom postu! :D <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su fantasticne! Nadam se da ces ostvariti sve fo kraja oktobra

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne slicice,jako mi se dopada celoukupan post,nadam se da ces ostvariti ciljeve :)

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su savršene. Nadam se da ćeš uspeti sve da ostvariš i da će ti oktobar biti jako lep. Odličan pos draga<3333

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Nadam da ces ostvariti sve te stvari! :)
    P.S i ja jedva cekam sajam knjiga..

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiv post,sada i ja zelim da napravim svoju listu!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna lista, deseta stavka je najbitnija. :) Predivne slike!

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Želim ti sreću da ih ostvariš sve. Znam da ti to možeš! <33

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se da ćeš sve stvari sa ove liste i uraditi, i ja želim imati što bolje ocjene, učiti, što više se družiti, redovno postavljati postove i praviti tumbblr fotke :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Woow! Slike su predivne, i da... tumblr su *-* Nadam se da ćeš ispuniti sve stvari sa liste i jedva čekam sljedeće nove postove koje ćeš objavljivati! Inače, super post *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  11. Lista ti je sjajna!Takođe idem na sajam knjiga!I ja ne mogu da ga dočekam!Možda će mo se i sresti!Srećno sa ispunjavanjem liste!Nadam se da ćeš ispuniti listu!Prosto ne mogu da verujem koliko su ti slike svršene!*_* Prosto odišu jeseni!Nadam se da ćeš te tumblr slike koje planiraš da slikaš objaviti na blogu!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti preepuno draga moja,hah nista nije nemoguce svet je mali <33 :)!

      Избриши
  12. Super ti je post, bas si sivne slike napravila :-)
    Svaka cast ! <3 :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-must-have.html

    ОдговориИзбриши
  13. Sa tumblr slikama si već odlično počela! Verujem da ćeš barem polovinu stvari ispuniti. Samo napred!♥♥ :*

    ОдговориИзбриши
  14. Pratimo vas rad i zelimo vam puno uspeha u daljem radu. Prijavite se na www.balkanblogfest.com

    ОдговориИзбриши
  15. Draga Andjela, ovaj post me stvarno oduševio, ciljevi koje si sebi postavila su jako zanimljivi, želim ti mnogo sreće u realizaciji. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepa to-do lista!♥Nadam se da ces ostvariti svoje zeljice!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Aaaa, divne fotkice, Ađi! :) Većinu ciljeva delimo, ali ipak, meni najvažnije pada dobijanje dobrih ocena, bez toga nema ništa haha ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  18. Jaki lepa, skromna i ambiciozna lista. Zelim ti svu srecu u ostvarivanju tacaka sa iste. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  19. Slike su super.Followala sam te, pogledaj i ti moj blog ako zelis. :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Nadam se da si spremna i za novembar!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/11/bfw-ana-ljubinkovic.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  21. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope ypu will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши