Rosegal - review

09:26


Zdravo dragi mojii!!Dok pišem današnji post posebno sam srećna,jer je ovo review moje prve saradnje!!Pre mesec dana žena sa sajta mi se javila sa pitanjem da li želim da sarađujemo na šta sam verovatno očekivano dala pozitivan odgovor.
Inače,sve stvarčice su sa sajta Rosegal.Generalno sam zadovoljna kako je sve prošlo.Isporuka je besplatna,a paketu je trebalo oko dvadesetak dana da stigne.Sve je došlo u najboljem redu.A sada,da pređemo na otvaranje hihihi :)!


#1 Četkice za šminkanje


Prvo što sam izabrala su ove četkice za šminkanje,iz prostog razloga što odavno tražim neke a nikako da ih pronađem.No,ove su došle u pravom trenutku.Jako sam zadovoljna kvalitetom,ali i izgledom.
Već sam imala priliku da ih isprobam i oduševljena sam.Dlake ne otpadaju i jako su mekane.Ima ih osam u pakovanju.
Još nešto što mi se jako dopalo jeste to što su došle jako lepo zapakovane.Svaka imala svoju posebnu ''futrolicu''  i sve zajedno su još bile spakovane u jednu veliku.

Možete ih poručiti https://goo.gl/a1X78B





 

#2 Oglica fotoaparat


Kada sam videla da na sajtu postoji ova ogrlica bila sam presrećnaa!!!Inače sam zaljubljenik u fotografiju i sve što ima veze sa njom,pa mi je ovo došlo kao šlag na tortu.Kao prvo moram reći da je ogrlica jako visokog kvaliteta i da je neobična.Kao i prethodna stvar,stigla je upakovana u kesicu i ista je kao i sa slike.Nemam šta drugo da kažem sem da jedva čekam da dođe prilika da je nosim.

Možete je poručiti https://goo.gl/oeuBXS

 


 #3 Prstenčići


I poslednja ali ne i najmanje bitna stvar jeste set od osam prstenčića.Znam da se na slici vide samo četiri,ali dobijete svih osam.Dobijete dva na kojima piše wisdom,dva na kojima je free,dva love i dva hope.Jako su lepi i simpatični upravo iz razloga što nisu u istim bojama..Takođe su jako lepo  upakovani,svaki ima svoju malu kesicu.

Možete ih poručiti https://goo.gl/swG8Lm




 I poručila sam još jednu majicu,ali nju nažalost više nemaju tako da mi nije stigla.Celokupno sam jako zadovoljna kako je sve prošlo,a i srećna što sam dogurala do ovde.
Ne znam da li je to nastalo odličnim ocenama ili me je mama podstrekla razgovorom,ali imam dosta inspiracije tako da jako brzo ide novi post.Stay tuned!!! :)

1.Kako Vam se dopadaju stvari koje sam izabrala?
2.Da li imate iskustvo u saradnji sa ovim sajtom?


You Might Also Like

26 коментара

  1. Stvarčice su predivne, te četkice me dosta podsjećaju na avon četkice, baš izgledaju kvalitetno, a vjerujem da i jesu, jer ih svi hvale, šta reći o ovoj sslatkoći, ogrlica fotoaparatu, pa oduševljena sam *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan haul! Mnogo mi se dopadaju prstencici! ♥♥♥

    GIVEAWAY na mom blogu-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne stvarčice! Mnogo mi se sviđa prstenje! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvari izgledaju predobro. Prstencicima sam odusevljena. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Naravno! Uskoro i ja izbacujem svoju saradnju sa njima💕 Prelepe si stvari izabrala raznorazne fa tako kazem, četkice su nesto sto uvek treba i nadam se da ćeš biti zadovoljna kad ti stignu, posto sam ja porucivala samo dve majice tj odeću a ostale stvari nisam bila sigurna 😉
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/off-shoulder-stripes-shirt-with-parka.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Divno, draga! :)
    Baš lepe stvarčice si izabrala, ali fotoaparat je presladak! :)
    Mi znamo zašto. :D
    Super post i želim ti da ostvariš još puno saradnji u budućnosti. :) <3

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Narucila si predivne stvari. Prestencici i ogrlica mi se jako svidaju. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam na saradnji. Razmišljam o tome da uskoro naručim te četkice, divno izgledaju. *-* ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Cetkicw izgledaju predivno, a lancic mi se JAKO svida *-* Super blog! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post

    ОдговориИзбриши
  10. Mnogo mi je drago što si ostvarila saradnju. Sve što si uzela jako lepo izgleda i verujem da je i kvalitetno. Slike su vrh!<3333

    ОдговориИзбриши
  11. Divna saradnja, zaista si leoe stvarcice odabraka! :D
    Prstenje je tokiko orelepi, znaci nemam recu :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Anđela draga, jako zanimljiv post. Ove stvarčice su jako lepe, vrlo itneresantne i neobične.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши