Beograd :)

13:05


Stari Singidunum.Grad na ušću dve reke.Ponosni nosilac titule prestonice zemlje Srbije.Jedan jedini-Beograd.
Još od malena obožavam da šetam gradom.Volim da se izgubim u njegovim ulicama i u masi ljudi.Da posmatram njegove strare građevine i divim im se.


Svako mesto sa sobom nosi magiju,koju treba samo malo bolje pogledati i pronaći.Ona je skrivena u zidinama Kalemegdana,tumblr kamiončićima Savanove,fontama Tašmajdana...
Beograd volim u svako doba dana,godine.Kada je jesen,on se okupa narandžastim bojama,u leto požuti,a na proleće se probudi u novim bojama,dok za vreme zime pobeli i posvetli od divnih ukrasa zakačenih po gradu.


U poslednje vreme dosta vremena provodim u centru,ponekad samo šetam i osluškujem,ponekad sam tu sa prijateljima...
Ni sama ne znam zašto ovako dugo nisam pisala,jednostavno mi se nije dalo.Imala sam i ideja(imam ih i dalje) i vremena,ali eto.Sada stvarno obećavam da ću redovno da objavljujem postove,pogotovo što se bliže praznici pa me polako steže ta euforija.
Vrlo uskoro ide novi post :)!

1.Da li volite svoje rodno mesto?
2.Da li ste ikada bili u Bepgradu,ako da koji deo je na vas ostavio najveći utisak?

 

You Might Also Like

26 коментара

  1. Obožavam Beograd. Kada putujem autobusom ili autom, shvatam koliko je on zapravo povezan i koliko se skoro svi u njemu znaju. Volim da šetam njegovim ulicama, slikam njegovu lepotu. Divan post❤

    ОдговориИзбриши
  2. Fotografije su divne!
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam bila pretprošlog vikenda i jako sam srećna jer prvi put posle 10 godina ne pada kiša kad dođem u taj prelepi grad! Divno je tamo. Prelepe zgrade, ulice, pogledi, random stvari... Jedva čekam i sledeći put da dođem!! Divan post, slike takođe. <33

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. nisam bila u Beogradu, ali zelja mi je posjetiti ga, fotografije su predivne

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  5. Iako nikada nisam bila u Beogradu mislim da je stvarno preljepi grad pogotovo ako su fotografije ovako savršene *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Nedostajali su mi tvoji postovi, draga. :)
    Nemoj više da nas ostavljaš uskraćene za ove divne fotografije i tekstove. :)
    Kad sam već kod toga, želim da pohvalim tvoj napredak kada je blog u pitanju. Znatno bolje i kvalitetnije tekstove pišeš, stvarno sam oduševljena! Fotografije su, takođe, sjajne! Dosta mladih blogera bi trebalo da se ugledaju na tebe i da vide kako se može napredovati kada nešto stvarno voliš. :)
    Išla sam u školu u Beogradu, tako da sam veoma često bila tamo, i slobodno mogu reći da je to jedan od najlepših perioda u mom životu. Beograd je divan grad. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja,kao prvo hvala ti puno ti ne mozes da verujes koliko me je tvoj komentar dirnuo i samo sto nisam zaplakala <33!Hvala ti puno,drago mi je sto sam uz pomoc bloga uspela da se povezem sa tako divnim ljudima kao sto si ti <33 :)!

      Избриши
  7. Kako prelijepo mjesto :) divne jesenske boje <3
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Beograd je jedan prelijep i ogroman grad, bila sam samo jednom i to u prolazu, tako da sam bila svega sat vremena. Voljela bih doći tamo na jedan dan da se pobliže upoznam sa Beogradskim ulicama i samim gradom, jer po svim fotografijama i videima koje sam vidjela zaključujem da je prelijep grad *-*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post.Zivim u Bg-u i uvek volim daodem na Kalemegdan. Pratim te. Pozdrav

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  10. Ja OBOZAVAM Beograd i mnogo sam srecna to zovim i njemu. Volim da putujem i odlazim iz njega, ali osto tako i da mu de vracam i uzivaam u njehoim lepotama, koje pomno pratim kamericom svog telefona :)
    Adji, sjajni napisano, predovne fotkice! 💕💕
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, nikad nisam bila u Beogradu ali nadam se da ću ga jednog dana posjetiti <3
    Slike su fantastične :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/haters-gonna-hate-hate-hate-hate-hate.html

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post, potpuno se slažem da Beograd zrači magičnom energijom i presrećna sam što sam i sama deo njega :)♥.

    ОдговориИзбриши
  13. Bila sam u Beogradu. Obozavam svoje rodno mesto!
    Super post!
    Uclanila sam ti se na blog ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши