October To Do List-update :)

01:58


Iii,evo me sa već duže odlaganim postom.Ovo je update na listu koju sam pisala pre mesec dana(pogledajte OVDE) ,a jako vam se dopala :)!Pa,krenimo!

 1.Otići na Sajam knjiga  ✔

Jako sam zadovoljna što sam bila na Sajmu,skoro se nisam tako rasteretila,ali i nakilavila haha ;)!Kupila sam oko 11 knjiga,i naravno nekoliko je već ili pročitano ili početo.

2.Dobijati dobre ocene ✔

Moglo bi se reći da sam i ovo ispunila,jer sam u globalu jako zadovoljna svojim početkom u gimnaziji.Nije da je prelako,ali meni je sasvim okej.

3.REDOVNO pisati postove :) ✖

Možda mi je i najžalije što ovo nisam uspela da ispunim,a verujte mi jako sam želela.No,nečemo o tome,pošto mogu sa sigurnošću da Vam kažem da Vam pripremam savršene postove za predostajeći period,a ujedno i moj omiljeni-winter seriju!Neću još ništa da Vam otkrivam,ali imam par iznenađenja...


4.Napraviti što više tumblr slika ✔ ✖
 
5.Pročitati bar jednu knjigu ✔

Ponosna sam na sebe,što sam uspela da pročitam bar jednu knjigu,pored silnih obaveza koje sam imala.To je bila jedna od novijih,koje sam kupila na Sajmu i zadovoljna sam svojim odabirom.
 
 6.Pospremiti i raskloniti nepotrebne stvari ✔

7.Redovno se viđati sa prijateljima ✔


8.Napraviti nešto novo ✔
 
 Nešto novo što sam probala ticalo se recepta.Naime,prošlog meseca me uhvatila manija za isprobavanjem recepata i kada sam videla da je moja draga blogoprijateljica Višnja,napisala recept za kolačiće,samo sam ga prepisala i napravila ih.Recept je genijalan,a potražite ga OVDEE .
 
 9.Organizovati fotosešn sa drugaricama ✔
 
 Baš juče sam sa bff imala mali fotosešn koji je jako uspešno prošao i obogatio naš album za dvadesetak super fotkica.Preporučujem vam da kad god ste neraspoloženi napravite fotosešn,baš opusti a i posle će vam biti drago što imate lepe uspomene u vidu slika!
 
 10.Biti srećan ✔
 
 
Iii,to bi bilo to za ovaj post nadam se da vam se dopada!Uskoro novi,još interesantniji!
 
1:Da li ste ispunili sve ciljeve za oktobar?
 
 

You Might Also Like

32 коментара

  1. I ja sam uspela da ispunim vecinu ciljeva za septembar i oktobar, pored onih za blog, jer srednjoskolske obaveze mi ne ostavljaju mnogo vremena za to, ali trudim se ♥

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što si ispunila veliku većinu, a ono za što nisi ispunila, biće vremena :D Slike su divne, jedva čekam iznenađenja koja nam pripremaš<333

    ОдговориИзбриши
  3. Super lista, baš mi se sviđa sve što si navela.
    Jako lijepe slike :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je što si uspela da ispuniš veliku većinu ciljeva, za ono što nisi, ima vremena. :) Stvarno me zanima šta si kupila na sajmu, pa da li bi mogla da napraviš post o tome? :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Au, samo jednu stavku nisi uspela! Svaka čast, znala da ti možeš to. Jedva čekam winter seriju, ahh. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka čast, zaista kada si skoro sve uspela da ispuniš :)Fotk su božanstvene! <33

    ОдговориИзбриши
  7. Anđela draga, pa svaka cast, moze se reci da si ispunila sve svoje stavke sa liste, ne brini za broj postova, ta cifra ne odredjuje da li je neko dobar bloger ili ne, bitno da je da mi uvek rado citamo tvoje postove, tako da zaista sve pohvale za tebe, kada je u pitanju ispunjenje tvojih zadataka. Inace veliki lajk za slike, zaista sam odusevljena. Odlicne su.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka cast, ja takodje obozavam da pravim to do liste, smatrama da su jako korisne♥
    majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  9. Divno draga! Baš mi je drago što si većinu uspela da ostvariš♥

    ОдговориИзбриши
  10. Odlkcno sto si vecinu ispunila, a sto nisi, nivembar je pred tobom :D Sjajne fotografije, moram primetiti. :D Svaka casy!
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Svaka cast.

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post!
    Divno si to napisala,a slike su odlicne :)
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  13. Awesome list! *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  14. Nikad nisam imala neke ciljeve, uglavnom sam dopuštala da se sve desi spontano! Tvoja lista je jako zanimljiva i vidim većinu od tih stvari si ispunila, bravo!

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,to ja obično radim 💖❤!Prosto je spontano najlepše 👄!

      Избриши
  15. Super post <3
    Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши