Anđela's kitchen: choco reindeer :)

08:44

Ja ne znam koliko je tačno vremena prošlo od kada sam poslednji put pisala ovu rubriku.Danas Vam donosim jedan sladak praznični recept,više grickalicu.Možete ga poslužiti na novogodišnje veče ili se samo zasladiti u zimskim danima.


Od sastojaka nije Vam potrebno ništa puno.Treba Vam Oreo,bonibon ili no problem bombone,čokolada i štapići ili perece.To je jako pristupačno i može se svuda naći.


Prvo istopite čokoladu,a zatim je sipajte u drugu činijicu.Ja sam istopila više,jer sam mislila da ću uvaljati ceo oreo,ali nije mi trebalo.

Kada ste to odradili čokoladom lepite bonibon bombone i iscrtajte lice vašeg irvasa.Dodajte mi perece za uši.Kada ste to odradili možete da ili probodete na štapić ili ostavite kao keksiće.Iii,to je to!Naravno možete ih umočiti skroz u čokoladu ako želite,pa onda stavljati bombone.



Nadam se da Vam se post dopao,ja sam se bar lepo zasladila ;)!Ljubim vas,vudimo se sutra!

You Might Also Like

16 коментара

  1. Preslatko! Verujem da je takođe i jako ukusno, ja obožavam kombinaciju grisina/pereca sa nekim slatkišima. :D Jako lepo! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divno je ispalo! Moram da isprobam ovo! Verujem da je preukusno! Slike su vrh<333

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je preslatko. Baš je onako medeno i novogodišnje. Divan post!

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Tako jednostavno, a tako slatko, moram ovo pod hitno napraviti! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, ovo izgleda preslatko, oduševljena sam. Mislim da je ovo odlična ideja i izgledat će predivno na prazničnom stolu za blagdane, ma savršeno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Andjela moja, sjajno je ovo! Slike su vrh, i sve je bas genujakno! Ono sto bih ja da ti kazen jeste da ti prosle postove nisam komentarisala, ali sam ih sve procitala. Vremena mi je manjkalo, slobodnig, aki kada bih ga naska, svakaki sam uzivaka u tvojim fotografijama i tvojim novogodisnjim postovima. Imas sjajne ideje i predivna si! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatko izgleda! Mislim da bi se ovo mojoj sestri bas svidjelo. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши