Chistmas Tree :)

08:48


Ove godine odlučila sam da sebe malo počastim.Već dugo sam želela da imam samo svoju jelku.Ni premalu,ni preveliku,nego taman toliku da mi stane na fioke pored stola.Da mi svetli,i budi u meni sreću kad god je pogledam.
Sa sestrom otišla sam u robnu kuću i pored jelke uzela i svećice,kao i dva-tri pakovanja ukrasa.Odlučila sam se za zlatne i crvene,da bi se uklapali uz ostatak novogodišnjih dekoracija.


Zbog nedostatka vremena sve je to moralo da sačeka nekoliko dana.Kada sam konačno dokupila još par sitnica,došao je i trenutak koji sam uvek najviše volela ;)!
Miris tople čokolade se širi svuda po sobi praćen veselim tonovima prazničnih pesama.Okej,razvukla sam grane,sada je vreme za ukrase.Da li da krenem od crvenog ili zlatnog?Hmm,a da ipak prvo stavim svećice?


Dok otpijam gutljaje toplog napitka,navire mi inspiracija.Malo po malo,sve manje ukrasa je ostalo,sve dok na jelci ne završi i poslednji.Ahh...Zaboravila sam da kupim vrh.Imam ideju!Obmotaću svećice i na vrh zavezati crvenu satensku traku.
Tako,sve je gotovo.Sestra gasi veliko svetlo,a ja užurbano palim lampice.Sve postaje tako magično!Sobom se širi praznična atmosfera...


Iii,to je to!Nadam se da ste uživali čitajući i da sam vam poslala malo praznične atmosfere,koja od početka decembra kruži oko mene!Ispod možete videti kako je ispalo na kraju!!


1.Koji deo kićenja jelke najviše volite?
2.Čaj ili topla čokolada?

***

You Might Also Like

26 коментара

  1. Jelka ti je divna! Najviše volim kada sve okitim i na kraju upalim svećice. Nadam se da ću ja uskoro okititi svoju jelku! Što se tiče čaj ili topla čokolada-zimi uvek topla čokolada. Slike su odlične, moram da pohvalim tekst koji si napisala!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan tekst, zaista si uspela da preneseš tu prazničnu atmosferu i to poznato uzbuđenje koje osećaš dok stavljaš ukrase na jelku, i na kraju upališ lampice. Jako lepo! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predobar post!!! i slike takodje!!!
    Novi post kod mene:http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijepo ti je bozicno drvce! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Super tekst. Meni je zelja da imam jelku od 1.80m. Nadam se da cu sledece godine ispuniti sebi zelju. Kao mala sam imala veliku jelku ali je vremenom toliko propala da je morala da zavrsi u kontejneru. Topla cokolada je moj izbor.

    ОдговориИзбриши
  6. Ajoj ja sam odusevljena ovim postom. Odlicna dekoracija, izistinski mi se dopada kako si ukrasila svoju jelku. Ja obozavam ukrasavanja pred Novogodisnje I Bozicne Praznike. Topla cokolada je definitivno I moj izbor.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  7. Da nisam već okitila jelku, posle ovog tvog posta bih to odmah uradila! :D
    Divno napisano i baš i jesi prenela neku prazničnu atmosferu na mene, mada sam i ja odavno već u toj euforiji. :D
    Jelkica ti je preslatka i divno si je ukrasila, sada ti samo preostaje da uživaš pored nje i da ispijaš toplu čokoladu. :)
    Što se tiče toga koji deo kićenja najviše volim, definitivno je to deo kada sve bude gotovo i kada se upale lampice, da se vidi krajnji rezultat. :)
    A između čaja i tople čokolade uvek biram toplu čokoladu. :)
    Ljubim te! <3

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  8. A pprelepo, prelepoo! Ja sutra kitim jelku, ili u nedelju, i obavezno cu kupti i jednu malu za svoju sobu, kao sto si ti to ucinila :D Sjajne fotke, odlicni si nam docarala tu atmosferu koja je vladaka u tvojoj sobi :D

    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Jelkica je fenomenalna, stvarno. :) Oduševljena ako i uvek, draga moja ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Mi u kući nemam jelku i mislim da to nikada neću prežaliti, jer jako volim vidjeti lijepo okićene jelke, izgleda savršeno i to je nešto što mi se jako dopada, nadam se da ću se i ja nekada 'počastiti' i kupiti sebi jelkicu :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Znam tu euforiju sa kićenjem jelke i novogodišnjim dekoracijama. Čarolija... ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post kao i slike! Topla cokolada! :) :*

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/12/ocher-shirt.html

    ОдговориИзбриши
  13. Joooj, divno je! Praznična magija se svuda širi čim se ubaci par ukrasa. JA najviše volim deo kada pogasimo svetla i upalimo svećice. Čarobno!♥♥

    ОдговориИзбриши