D I Y (ukrasi za jelku)

12:32


Zdravoo!Kako ste mi?Za danas vam donosim novi diy koji ce učiniti vašu kuću slađom :)!
Jako je prosta,a prelepo izgleda.Neću toliko pisati,već ćete videti sa slika.


Isecite vašu rolnu od kartona,kroz koju ćete provlačiti vunicu.Seckajte sitnije delove i provlačite.Na kraju kada sve završite zavežite na vrh jednom trakom da bi napravili efekat pufnice na kapi.Možete i kombinovati boje,zakačiti cirkone,zaista je na Vama.



Ove kapice je napravila moja sestra,pa su zato prevrnuta,kako bih rekla,jer je ona uvlačila na suprotnu stranu ;)!

To je to,nadam se da va, se diy dopao ;)!Tokom sledeće nedelje očekuje vas iznenađenje,o kome ćete biti obavešteni u nedelju!Ljubim Vas!

You Might Also Like

22 коментара

  1. Baš izgleda slatko, Anđelice.. jedva čekam iznenađenje. ❤❤

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko izgleda. Mislim da bi se super uklopilo na moj bor. Ja ne bi imala strpljenja toliko duo to raditi, ali potrudila bi se s obzirom koliko je slatko. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Jako kreativan post,sviđa mi se ideja te ću sigurno napraviti ove ukrase za jelku sigurno.
    Imaš jako ljep blog.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne ideje, svaka cast na kreativnosti, odusevljena sam❤❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Ideje su ti odlične, originalne, sviđa mi se sve, sve je divno! ♥


    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Adji, nije me bilo par dana a ti si ibjavila sjajne postove - sve sam ih procitala. Uzivala sam i u ovom, koji je jako kreativan i originalan :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Woow! Prekrasan post... stvarno si me oduševila ovim DIY-em *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  8. Baš sam jučer gledala kako se prave ove kapice, malo je reći da mi se dopadaju, baš mi je drago što si i ti ovo olučila napraviti, a ispalo ti je jako dobro :D obavezno napravi još ovakvih postova

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Preslatke su! Obavezno ću morati par da ih napravim.☺♥♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши