DIY Last Minute Party Essentials

09:02

Iiii,ljudi moji stigli smo do 31.12.2016. godinu,a za par sati to će biti 2017.Neki od nas žale,dok drugi jedva čekaju da se konačno završi i da okrenu novi list u životu.
Danas Vam donosim diy za pribor za slikanje za najluđu noć.Pa da krenemo ;)!


Sve što Vam je potrebno su bilo kakvi papiri,selotejp,makaze i štapići.
Jedino što treba da radite je da iscrtavate bilo koje oblike(mašne,usne,brkove...).A onda to isecite i to je to ;)!



Iii,imate extra stvarčice za slikanje,koje će Vam napraviti super atmosferu i ulepšati fotosešn.Znam da ovaj post nije dug,ali sam želela da Vam pokažem ovu ideju ;)!


Od srca Vam želim sve najbolje u novoj 2017.godini!Da budete zdravi,da se smejete i imate puno razloga za to!Da Vam se sve želje ostvare,da uspete u svojim ciljevima i uživate!Volim Vas puno,hvala Vam što ste sa mnom prošli kroz još jednu godinu i što ste me ispunjavali svojim divnim komentarima i podrškom!Ljubim vas sve ;)!
 

You Might Also Like

22 коментара

  1. Preslatko! Želim ti sve najlepše u novoj godini ♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Diy je presladak,bas mi se svidja ideja!💖

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo predobro izgledaaaa! Predivno, svaka čast! Srećna ti Nova godina!! :) :*

    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    ОдговориИзбриши
  4. DIY je predivan, mislim da super za slikanja za novu godinu, inače sretna ti nova godina :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odusevljena sam,sve je tako slatko! ♥ Srecna Nova godina dragaaa. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Baš divna ideja. Srećna Nova godina i tebi! :*

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jao ovo je meni bas slatko! Bas volim ovakve stvari, a za Novu i partije je odlicno. Jos sljokice, ma ekstra.
    Zelim ti sve najbolje u Novoj godini!

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoo, sjajni! Ja sam neto ivako radila prosle godine, ali nije ispalo bas dobro kao tebi hehe :D
    Novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Andjela draga,odlican post ❤ Vrlo kreativno i zaita u praznicnom duhu! Hvala na podeljenoj ideji! ❤ Srecna nova godina❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  10. Preslatkooo, da sam bar ovo ranije vidjela :D

    Novi post:http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    ОдговориИзбриши