DIY New Year Countdown

05:26


Iiiiiiiiiiii prvi diy praznični post ove godine!!!Jako mi je drago,da polako ali sigurno otvaram ovu seriju!Danas ću vam pokazati krajnje jednostavan,ali zanimljiv način da odborjavate dane do Nove godine/Božića.Pa da krenemo..

Za početak uzela sam malu teglu,a poklopac sam obojila plavom akrilonom bojom,a za malo više prazničnog izgleda zalepila sam mašnu na vrh.


E sada ovo nije običan countdown na koje ste navikli.Fora je da na papire(uzmete broj papira koji odgovara broju dana do praznika do kog odbrojavate) napišete nešto što treba da uradite i da svaki dan nasumično izvlačite i odrađujete.
Na običan papir sam zapisala sve ideje,da bih ih nakon toga prepisala na manje i stavila u teglicu.Pustite mašti na volju,ali ipak neka to bude nešto što možete da ostvarite.Na primer,da ukrasite sobu,da odgledate praznični film,da isporbate recept...


Kada ste sve to odradili,potrebno je da paire savijete i ubacite.nakon toga isecite neki drugi papir i napišite days til New Year i zalepite na teglu.


Iii,to je to!zaista je prosto,a izgleda jako lepo :)!Nadam se da Vam se dopada,ako napravite nešto slično obavezno mi isfotkajte i pošaljite na mejl :)!

Ljubim Vas,čitamo se uskoro!

1.Da li ste krenuli sa ukrašavanjem?
2.Volite li kada pišem ovakve postove?
 

You Might Also Like

26 коментара

  1. Predivan početak diy prazničnih postova! Jaako mi se dopada ova idejaa! Stvarno, odlično je osmišljena! Slike su prelepe<3333

    ОдговориИзбриши
  2. Divan diy :) Dopada mi se .sigurno cu ga uraditi,i da ,jako lepe fotografije,sa cime fotkas? http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Very cool: D
    Cool thing for a gift :)

    Follow me I follow you?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada nisam vidjela ništa slično, moram pohvaliti originalnost i slike. ☺ A što se samog DIY-a tiče, sviđa mi se kako si ukrasila teglicu i stavila joj mašnu na poklopac. Ja sam u kolovozu radila nešto slično na blogu, samo što je to bila TO DO lista od prvog dana kolovoza pa sve do početka škole petog rujna. ☺ #tb na ta vremena 😢

    ОдговориИзбриши
  5. Itekako sam krenula s ukrašavanjem, a ovo je genijalna ideja.Da imam više slobodnog vremena između škole, učenja i treninga sigurno bi i ja imala ovakvu teglicu, ali ovako ništa od toga.Ostaje mi samo da kupovinu poklona zguram u ovo malo slobodnog vremena što imam. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  6. Diy mi se mnogo sviđa, pokušaću da napravim teglicu! ☺

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  7. Već odavno sam ukrasila sobu i već odavno me je uhvatila novogodišnja euforija, jako volim vidjeti ovakve postove, a i sama pisati iste :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Woww! Predobra idejaa... svaka čast, stvarno predivno *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  9. Istog trenutka pravim ovo, zaista! Stvarno je predivna ideja i verujem da bi me svakako podstakla na mnoge stvari za koje me da kažem mrzi da izdvojim vreme. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Andjela draga, ja uzivam u svakom tvom postu pa tako i u ovom. Zaista odlican post! Svaka cast za kreativnost, odusevila si me.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Woow, ivo je sjajno ! Prosto samo napisemo sta treba da urafimo i po jednu stavku zapravi i uradimi svakog dana?? Predobra ideja, draga, hvala mnogo sto si nam je pokazala! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post!Slike su odlicne!Stvarno si kretivna,teglica ja kul!💗

    ОдговориИзбриши
  13. Jaooo, pa ovo je divno! Stvarno mnogo lep i kreatvan način, nešto kao nova verzija to-do liste. Baš sam oduševljena.♥♥♥

    ОдговориИзбриши