Don't look for a perfect moment.Make moment perfect.

01:18


Došlo je vreme praznika,vreme u kome je sve obasjano svetiljkama i praznična atmosfera oseća se svuda u vazduhu.To je takođe i doba darivanja,doba kada sve izgleda savršeno.
Mogu reći da sam neko ko jako voli kada pada sneg i svu tu cozy atmosferu koju zima donosi.Prosto me sama pomisao da sam popila toplu čokoladu sa sestrom i pročitala par strana knjige nabaci osmeh na lice.Ne znam kako bih opisala taj osećaj,možda blaženstvo,ko će ga znati.

Tokom praznika povežemo se i svi su nekako radosni.Sve nas spaja neiščekivinjanje o tome šta nosi naredna godina,da li će nam se želje ostvariti?


Kao što je i sam naslov posta rekao ne treba da tražimo savršen trenutak,nego da napravimo trenutak savršenim.
Svi smo mi u stvari neka vrsta vilenjaka,samo što nemamo čarobni prah.Savršen trenutak ne mora biti onaj proveden na nekom ekskluzivnom mestu,evo probajte da ga pronađete u Knezu ili glavnom šetalištu vašeg grada.Osmehnite se maloj deci u prolazu,pridržite vrata starijoj osobi,zaljubite se,blesavo plešite sa drugaricom i prisećajte se starih trenutaka i pravite nove koje ćete pamtiti...


Život je tako lep!Iskoristite svaki trenutak do sledeće godine i ispunite svoje ciljeve.Usrećite nekoga.Nagradite sebi.Popite kaficu sa drugaricom i pročavrljajte o najnovijim trendovima.
Normalno je da nekad nismo raspoloženi,i to je u redu,sve dok to ne postane svakodnevnica.

Nadam se da ste uživali dok ste čitali ovaj post i da sam vam opustila i nabacila Vam osmeh na lice!Hvala Vam što me usrećujete svakog dana svojom podrškom.Uskoro novi post,ljubim vas!!!

1.Da li ste slažete sa mnom?
2.Da li volite prazničnu atmosferu?

Ako imate bilo koju ideju ili želju o tome šta bih mogla da pišem,rada sam da vam je ispunim!!!

                                                                                                              Anđela :) <3 


You Might Also Like

28 коментара

  1. Ovo je tako predivno! Tako si me inspirisala! *Moramo uskoro na toplu čokoladu hahah* Šta god budeš pisala verujem da će se svima svideti, ali ja bih uskoro volela neki diy. Savršen post<3333

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Stvarno sam uživala čitajući ovaj post, i potpuno se slažem s tobom *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Diiivno si ovo napisala, zaista, u potpunosti se slažem sa rečenicom iz naslova, kao i sa celokunim postom. Mene praznična euforija zaobilazi u poslednje vreme, mada verujem da ću i ja uskoro naleteti na nju. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Andjela draga, jako zanimljiv post. Zaista sam uzvala citajuci. Sve si tako lepo i simpaticno napisala, te sam se za vreme citanja osetila kao da citam neku bozicnu pricu. Apsolutno se slazem sa tobom u vezi svega sto si rekla. Zivot je tako lep, a s obzirom da dolaze divni novogodisnji dani, trebamo ih privesti maksimalno uzivajuci. Ja cu sboj holidays provesti sa prijateljima u sreci i radosti.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga,drago mi je da je tako jer mi je to i bio colj <33!Tako je i najlepse :)!

      Избриши
  5. Obožavam kako pišeš! Treba uživati u svakom trenutku.♥ U potpunosti se slažemo oko svega...

    ОдговориИзбриши
  6. Draga moja, tvoji postovi su sve bolji i bolji i vidi se znatno da napreduješ. :)
    Sviđa mi se kako si ovo napisala i slažem se u svemu sa tobom. Samo jedna sitnica koju uradimo, može popraviti dan i nama, a i nekome drugom. :)
    Uživaj u vikendu i prazničnoj atmosferi koja nam predstoji! <3

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja,mnogo mi je drago da me prati neko kao ti <33!

      Избриши
  7. Ne da volim, obožavam prazničnu atmosferu, i mislim da ju svako voli. Mislim da je predivno otići u šoping i gledati kako je sve okićeno i jednostavno savršeno, jer sve i treba da bude tako tokom decembra, samo se nadam da će nam uskoro i snijeg pasti, za potpunu atmosferu, fotografije su prelijepe, kao i post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Tvoji postovi su stvarno sve bolji i bolji. Čitam tvoje postove već neko vrijeme redovito i stvarno napredujes.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago:
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Post je predobar. Kao mala mislila sam kad odrastem necu se toliko radovati praznicima..izgleda da sam samu sebe iznenadila. Sto sam starija sve vise volim praznike. :))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Onako kakko se osecam tokom paraznika, zaista je malo recu da volum praznike, jer ih naprodto obizavam! Zatum, ovaj post je tako divan i sjajno napisan, da sam odmah skriovala sam naslov, koji je toliko inspirativan i motivisuc :)
    ♡♡♡♡♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Ne mozes ni da predpostavis koliko me je inspirisao tvoj danasnji post, a to je bas ono sto mi je trebalo kako bi mi dan bio neverovatan :) Evo, ja sam upravo napravila momenat savrsenim - uzivam citajuci jedan od mojih najomiljenijih blogova i zahvaljujem Bogu sto postoji Andjela da mi unese inspiraciju onda kada mi je najvise potrebna :D Ja najvise na svetu volim praznicnu atmosferu i ulice zavejane snegom i ispijanje tople cokolade uz omiljenu knjigu ili uz neku dragu osobu, ma nista lepse od toga :) Jedva cekam iduce postove draga moja :) <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ti ne mozes da pretpostavis koliko si me usrecila ovim komentarom <33!Zaista skoro nisam nesto ovako lepo procitala :) <33!Hvala ti preepuno draga moja <333!

      Избриши
  12. Jaoj, koliko je ovo samo divno rečeno, a koliko su slike tek predivne! oduševljena sam, lepotice moja <33 Apsolutno se slažem sa tobom, do sada i nisam bila neki veliki fan Nove godine, ali odlučih to da promenim, a tvoj post mi je definitivno ulio inspiraciju! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  13. Jako mi se dopada kako pises. Super post :) Obozavam praznike :)

    ОдговориИзбриши