Gift Guide :)

05:39


Iii,da kao što sam i juče obećala evo me sa prazničnim postom,Danas su u pitanju ideje za poklone.Potrudila sam se da budu drugačiji od onih koje ste viđali,pa se nadam da će Vam pomoći i dati Vam neke ideje!Pa,hajde da krenemo!!!

1.Harry Potter Box 



Ovo je ideja za svakog ko je nečiji fandom.Ja sam ovo napravila drugarici koja je veliki fan Harry Pottera,a vi možete izabrati neki drugi film ili ličnost.Unutra ubacite sve što ima veze sa tim(postere,obeleživače knjiga,ogrlice,narukvice...).Sve to lepo upakujte i tadaaa obradovaćete nekoga,a zabavićete se dok ga pravite ;)!



2.Happy Cup 



Prosto ovo je šolja u koju možete staviti sve što poželite!Fora je to što sam ja sama napravila ovu čašu.Na njoj sam napisala Let it snow i napunila je toplom čokoladom,hemijskama,ukrasima i raznoraznim sitnicama.To je ono što svako može da uradi,a jako je lako ;)!

3.Red Basket



Ovo je konkretno poklon za moju mamu!Odlučila sam da uzmem korpicu od cveća i ukrasim je crvenom trakom,a u nju ubacila zapakovan poklon i čestitku!Jako je zanimljiv način pakovanja,pa ćete ispasti veoma kreativni ;)!

 .............................................

Ideje za pakovanje!



Iii,to bi bilo to za ovaj post nadam se da Vam se dopada ;)!Vidimo se sutra,sa jednim collabom!

1.Da li ste već kupili poklone?
2.Da li više volite da dajete ili primate poklone?

You Might Also Like

10 коментара

  1. Divan post! Našla sam nečije poklone na slikama, mislim da sam na jednoj od njih videla i moj heheh. No u svakom slucaju, ideje su odlicne i bas mi se dopadaju! Mnogo mi je drago sto ces pisati svaki dan od sada, jer verujem da cu biti skrooz inspirisana. Divne fotke!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma kreativne ideje za poklone, nisam ih ranije viđala toliko često. Originalno. Super post! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko si ti kreativna osoba, nemam reci :) Ja od pocetka decembra pravim poklone i jos ih nisam zavrsila ahahahha (ja i moje sposobnosti XD).Tvoje ideje su jako originalne, a ja to mnogo cenim. Ti uvek pronadjes nesto sto nije vec vidjeno, nego nesto sto je interesantno i novo, a za to zasluzujes sve pohvale :) Solja ti je ispala savrseno, ma i vise od toga *__* Nego, cime si crtala po solji, mozes li mi molim te reci? <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti prekuno draga moja,prvo sam markerom a na kraju crnim lakom za nokte <33!

      Избриши
  4. Diivan post,jako lijepo napisano! Slike su odlicne :)
    Nadam se da ces kliknuti na link koji se nalazi na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    ОдговориИзбриши
  5. Wow,odličan post, prva ideja mi je SAVRŠENA i jako originalna, ali i sve ostalo izgleda jako zanimljivo i preslatko, stvarno sam oduševljena. Volim i primati poklone, ali i sama poklanjati, nekkao se osjećam posebno u tom trenutku :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши