HOLIDAY GIVEAWAY!

01:34



U prethodnom postu sam Vam rekla da imam iznenađenje i tadaaa!Pošto sad idu praznici odlučila sam da vam poklonim i ja nešto.Želim da vam se tako zahvalim za sve divno ove godine što ste uradii za mene!Ne želim da dužim,pređimo na poklon!




Znamo da praznici ne mogu da prođu bez svećica,pa vam poklanjam jedne.U pitanju su iste ove kao što vidite na slici i duge su oko 2-3 metra.




Ne bi ovo bio moj giveaway a da vam ne dam i nešto za dekorisanje.Možete osvojiti ovu Junior šljokičavu temperu i washi traku sa motivima zvezdica.




Od kozmetičkih preparata kupila sam vam Nivea kremicu sa preslatkim slikama i Golden Rose lak u nijansi 01.Meni se iskreno nijansa jako dopada jer je diskretnja i može stalno da se nosi.A i krema va treba u ovim zimskim danima kako vam koža ne bi bila hrapava.




Ovo je svakako nešto što je zaludelo sve.Neki je zovu davilicom,ali je svakako poznatja kao chocker ogrlica.Kada sam je videla nisam mogla da odolim pa je to i razlog što je našla u mom darivanju.Traka je plišana,a privezak je u obliku slončića.





Još nešto za diy jesu ova dva papira.Jedan je kao pena i samolepljiv je,a drugi je običan plavi karton.Moram da naglasim da su A4 formata.




  Pošto je ovo ipak holiday giveaway kupila sam i pakovanje srebrnih ukrasa.Ima ih 12 i ja imam u skoro svim bojama,pa i srebrne tako da ćemo biti twinsii!!


Iii,to bi bilo to za ovaj giveawaz nadam se da Vam se dopada!Ovo je čisto mali znak pažnje pred praznike da bi Vam ih učinila još lepšim!


Pravila:

1.Morati biti učlanjeni u moj blog kako bi učestvovali!
2.U komentarima mi napišite zašto volite praznike,ako i vašu e-mail adresu,kako bih vam se javila ako baš vi osvojite!

Giveaway NIJE internacionalan!
(nadam se da če neki od sledećih biti)


Nadam se da Vam se poklon dopada.Pobednika ću objaviti 25.12. da bi Vam poklon komotno stigao pre Nove godine!Volim Vass i ljubim,a mi se čitamo vrlo uskoro!!!
Inače od ove nedelje krećem malo više da pišem praznične postove,tako da stay tuned!!! :) 
 

 

You Might Also Like

56 коментара

  1. Divan giveaway! Sve te dane provedene uz porodicu, kićenje jelke, nabavljanje poklona, sve to obožavam. A to je zapravo i ono što čini praznike. Drago mi je što si odlučila da obraduješ nekoga, zaista divno. Mnogo mi se dopada ovaj choker sa slončićem, divaan je!<333
    Srećno svima<33 Jedva čekam da vidim šta nam to pripremaš kao holiday postove!<333

    E-mail: jana.02.m@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Pokloni su predivni. ♥
    Ja jedva cekam i volim praznike bas zbog zimskog raspusta,pored toga obozavam da dekorisem svoju sobu za vreme praznika,da poklanjam i dobijam poklone hahaha

    isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Praznici za mene najpre predstavljaju kvalitetno provedeno vreme sa porodicom, zatim euforiju oko kupovine poklona nama dragim ljudima, odmor od obaveza koje imamo u toku godine i "malo" više hrane. :D

    mail: fashionbeautyandstyle01@gmail.com

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Oduševila si me ovim darivanjem! Pokloni su prelepi! Vidi se da si ih pažljivo birala :)
    Ja volim praznike jer je sve nekako veselije i lepše. Ulice su okićene, YT je pun veseliih videa, kitimo jelku, pravimo planove za narednu godinu, provodimo vreme u krugu porodice, kupujemo i dobijamo poklone :) <3

    anjasaveti@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja,drago mi je da je tako <33!Ti si broj 4 <3 :)!

      Избриши
  5. Baš mi se dopada darivanje, poklončići su divni!
    Praznike najviše volim jer smo tada svi na okupu, takođe imam mnogo više slobodnog vremena koje mogu da provedem sa svojom porodicom, svojim prijateljima itd. Raduje me i to što ću uskoro moći da se posvetim i dekorisanju sobe u duhu praznika. Volim svu tu praznićnu euforiju, sneg, sve te svetlucave ukrase i još mnogo toga. Praznici su nešto čemu se radujem tokom cele godine. ♥

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    Novi OUTFIT post je na mom blogu ---> *OVDE* !

    ОдговориИзбриши
  6. Učlanjena sam odavno,pre svega to.A praznike volim,jer vlada jedna idilična atmosfera,ali praznici ne bi bili potpuni bez nasih najbližih,tako da je najlepše kada zajedno kitimo jelku i uživamo čekajući Novu godinu i Božić.

    E-mail-naca3012@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divno iznenađenje draga! Poklončići su savršeni!
    Praznike volim zato što je to nekako najmirnije vreme, svi su u krugu porodice, uživaju, smeju se.. Vreme biranja pokona za najbliže i uživanje u njihovim osmesima kda ih otvaraju. Takođe - sve je okićeno i svetlucavo.♥♥

    E-mail: compliment.my.brain@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni pokloni, malo je reći da sam oduševljena izborom *---* Ovi srebrni ukrasi za jelku su savršeni♥
    Praznike volim iz razloga što tada uglavnom zaboravim na kompjuter, telefon i uglavnom uživam sa porodicom, tada su svi na okupu, uglavnom ispred TVa, gledajući praznične filmove:)
    E-mail: kiki.kovac69@gmail.com

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!Praznike volim jer se mogu odmoriti od škole i uživati u svemu što zima donosi!
    Email:medakeni40@gmail.com
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan giveaway! :)
    Žao mi je što nije internacionalan, ali se nadam da će biti neki u narednih giveaway - a.

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Andjela draga, jako dobar post. Radujem se givaveju, ove stvarcice su zaista jako simpaticne i bas u duhu predstojecih praznika. Posebno mi se dopada coker. Niveu koristim svakodnevno a veliki sam ljubitelj golden rosa. Praznike volim jer predstavljaju period kada mogu da odahnem, zaboravim na sve svoje probleme, uzivam sa porodicom u druzenju i izvrsnoj hrani, a osim toga praznibi raspust najcesce provodim putujuci. Osim toga, praznici su puni obicaja koji su odlika nas Srba, te zato volim zimu i njene carolije.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  12. Divno darivanje.


    Volim praznike jer tada se cela porodica okupi i nekako to mi je najdrzai deo godine.Plus ako pada sneg i kada napada da moze da pucketa kada hodamo.To mi upotpunjuje praznicnu atmosferu.


    E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ma ko ne voli praznike? Volim ih zbog poklona, kićenja jelke, divnih novogodišnjih pesmičica koje tako lepo vrate u detinjstvo. Volim ih zbog ljubavi koja pršti na sve strane. Ma, obožavam ih! :D mmmmilica@hotmail.com

    Btw, i kod mene na blogu divni poklončići: http://otomevampricam.blogspot.rs/2016/12/poklon-u-duhu-praznika.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  14. Malo je reći da sam oduševljena, vidim da su svi proizvodi koje si odabrala baš vezani za praznike i zimu, jako bih vojela učestvovati, ali nažalost nisam iz Srbije :/ svim učesnicima želim sreću :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Praznike volim jer smo tada svi na okupu. ivana.jakovljevic993@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Praznike volim jer se svi u porodici okupimo i uz smeh ,pesmu i razmenjivanje poklona provedemo divno praznične trenutke.Obožavam da ukrašavam svoj dnevni boravak pred praznike pa bi mi ovi divni poklončići bas dobro koristili. Takodje sam opčinjena chokerima,pa je ovaj Giveaway baš po mom ukusu!������Moj mail je: maraigaga1987@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Volim tu veselu i praznicnu atmosferu,bar na jedan dan zaboravimo na sve ruzno i opustimo se i uzivamo sa porodicom i prijateljima. Posebnu draz ima kicenje novogodisnje jelke i kuce uopsteno,sa mojom cerkicom Andreom <3 katarinakecic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Praznici su vreme kada je cela porodica na okupu, kada vlada harmonija, sreca i veselje.Uzivam u kicenju jelke, spremanju poklona i u toj Novogodisnjoj caroliji!
    masacz48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. Volim praznike jer verujem u čuda, čarolije i deda mraza, bas prosle god deka mi je ispunio zivotnu zelju pa sad ove praznike prvi put muz i ja cekamo sa bebcem <3
    srecajezdravlje@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jojjj,pa to je preedivno <33!Magija ipak postoji :)!Ti si broj 17 <33!

      Избриши
  20. Preslatke stvarčice! Oduševljena sam! Nažalost, ne mogu da učestvujem, ali želim sreću svimaa! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Stvarno fenomenalan giveaway!!!
    Obožavam praznike, jer zbližavaju ljude, sve je veselo,toplo i šareno. :) ♥

    milicabubulj96@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. Stvarno si luda, ajooj! Prvenstveno volim praznike zbog cele te euforije koja me hvata i koja gotovo d ačini da se osećam kao da mogu da uradim bilo, bilo šta. :) <33
    E-mail: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Volim praznike jer su svi veseli , jer je hladno pa se svi nekako scucurimo kod kuce ispod cebeta i mazimo sa decem :)
    mail marina84makeup@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Super pokloni, bas ono sto ide uz praznike. Praznike volim jer okupljaju porodicu, radujemo se zajednickom druzenju, pravimo razne ukrase, ukrasavamo kucu...Nekako se oseti porodicna atmosfera a ne kao vecinu dana da je neka trka oko posla, obaveza oko sredjivanja stana. I posebno se radujem jer cu ovu Novu godinu docekati uz moja dva mala andjelcica

    milana1504@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Zaista divan giveaway! Praznike volim baš zbog toga što nas usrećuju. Okupimo se sa porodicom, ili jednostavno, sa najbližima. :)

    naki.matic13@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  26. Idabrala si sjajne pklone, bas ces lepo obradovati nekoga! :D
    Ja praznike volim zato sto su to posebni dani. Nesvakidasnji. Dugo icekivani. Tada su svi u euforiji i ukrasavaju kucu, kite jelku, rade opustene stvari koje imaju veze sa praznicima, kupuju i prave poklone, dekorisu, prave kolacice... Ali oni najbitnije sto volim kod praznika jeste sto smo brat i ja na raspustu, a mama i tada na odmoru, pa nas cetvoro provodimi dragocene trenutke zajedno, maksimalno ih koristeci na najrazlicitije nacine. ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  27. Prelepoo zaista <3 Praznike volim zbog sve te atmosfere, porodice, snega, sankanja, klizanja... Porodicno ukrasavanje kuce me bas ispunjava i to je nesto posebno. :)
    anabundalo3@gmail.com

    ОдговориИзбриши