Holiday Night Routine (collab post)

11:14


I kao što sam juče rekla,danas vam pišem collab sa mojom dragom janom sa bloga Geekly Chic.Radimo collab na temu night routine holiday edition,pa se nadam da će vam se dopasti ;)!
Jednom sam,tek na početku blogovanja odradila morning routine,a inače volim ovakve postove pa sam odlučila da bi ovo bilo zanimljivo.
........................................................................................................................................


Moja rutina počinje tako što učim,kao i svi đaci u ovo doba godine.Oko 18h završavam,jer koncentracija slabi i idem napolje u kupovinu kako bih završila sve poklone.


Kada se vratim,ponovim još neke sitnice i spakujem knjige.Nakon toga sledi pravo opuštanje.Čitam knjigu,gledam neke serije,uglavnom odmaram.


Nekada večeram,a nekada ne zavisi od raspoloženja.Uglavnom je to neka lakša hrana,jer uveče ne volim da se prejedam.Nakon toga odem i istuširam se.U poslednje vreme koristim Palmolive kupke,koje su zaista sjajne imate moje velike preporuke.


I kada završim sve aktivnosti u kupatilu,još malo pričam sa sestrom i mamom i onda polako idem na spavanje.Ipak treba ustati u 6.30h.


Ne mogu da izdržim,a da se malo ne divim velikoj jelci koja je u središtu sobe.Onda legnem i slatko utonem u san(ponekada je ta slatkoća praćena izrekama iz latinskog ili formulama iz fizike)...

Nadam se da Vam se post dopao,hvala Jani na divnom collabu ;)!Njen post pogledajte OVDEE! 

1.Da li rano ležete?
;)

You Might Also Like

18 коментара

  1. Formulama iz fizike 😂😂
    Ja bas volim citati ovakve postove, ne znam zapravo zasto, ali eto :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, post ti je divan!<333 Bas mi je drago sto smo ponovo uradile collab! Moja rutina je slicna, videces vec..<33 Slike su odlicne<333

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj post si odradila bas na svoj nacin,uzivala sam citajuci.
    Fotografije su divnee! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post, imamo sličnu rutinu. Sviđaju mi se slike!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Iako sam na odmorima, skoro nikada rani ne idem leći. Kada je škola, uvijek zbog puno obaveza. Ipak, divan post. ♥♥


    IlvaMagicalWorld <-- novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Jaooo... pa ti još ideš u školu. Nadam se da ćeš se uskoro odmoriti od škole i biti na praznicima :) Night routina je odlična i fotke su savršene :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  7. jaooj, ovo je predivnoo! Očarana sam! <33 Izgleda da sam ja jedina koja još nije okitila jelku, haha, moraću to što pre da učinim. :D Fotke su genijalne<333


    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  8. Odlično. Moja rutina je slična ovoj tvojoj. Baš sam uživala čitajući.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Post je predivan, a fotografije su još bolje :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши