My Little Diary:1.December,buzz,holiday seazon is open?

06:07


Iiiii,po ko zna koji put jutros sam se okrenula i zaprepašćeno ogledala u kalendar.Ne mogu da verujem da je decembar,koji sam potajno iščekivala tako brzo došao!Za tačno trideset dana proslavljaćemo Novu godinu,neki Božić malo ranije,neki kasnije...
Ovaj mesec nisam bila baš najorganizovanija oko bloga,ali to će se promeniti jer je još u oktobru većina mojih prazničih postova isplanirana,pa se nadam da čete uživati u njoj!U decembru ću pisati svaki drugi dan,a ponekad i svaki što će biti vikendom.



Verujem da je većina Vas čula za najnoviju aplikaciju,a u pitanju je Buzz.Isprva nisam znala koja je njena svrha,već sam viđala screenshootove po instagram story-ju.U pitanju je aplikacija za srednje škole,gimnazije i fakultete preko koje možete da postavljate statuse i da geldate iste.Na početku će vam tražiti da izaberete školu i to je to,nema nikakvih ličnih podataka.Ne znam koliko ste me shvatili,ali je krajnje jednostavno.ako instalirate sve će Vam biti jasno.
Iz nekoznatih razloga nikako nisam napisala post o tome šta sam kupila na Sajmu knjiga,iako je dosta njih izrazilo želju da ga pročita pa vam se ovim putem izvijavam.Ako mi se uklopi u plan izbaciću ga u nekom od narednih postova.


Jeste da smo se danas sastali sam na kratko,ali mi je prijalo da sa Vama podelim neka od dešavanja u mom životu.Uskoro novi postt,volim vas sve!! 🔜🔜🔜

1.Da li Vam se dopada novi izgled bloga?
2.Kako ste vi ovih dana?

You Might Also Like

27 коментара

  1. Divan post! Sve si nam lepo upakovala, slike su perff! Sviđa mi se ideja ove aplikacije, mada ja sam još u osnovnoj, te je neću još koristiti! Jedva čekam sledeći post!<333

    ОдговориИзбриши
  2. Teslaši su bukvalno preopsednuti Buzz-om, tako da sam čula za aplikaciju i definitivno je obožavam, baš mi prija uveče da se malo opustim čitajući razne gluposti o profesorima. :) Slikice su genijalne, draga <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Fotke su super, a ova aplikacija također *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Cula sam za ovu aplikaciju, ali nisam se bas nesto zainteresovala.Novi izgled je bas lep,kao i fotografije! ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Buzz - aplikacija koja je na određeno vreme zaludela đake i završila kao predmet pričanja na sednicama... Jedva čekam decembarske postove!♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post.. fotografije su super! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, draga! :)
    Sviđa mi se izgled bloga, baš je simpatičan! :)
    Nisam čula za tu aplikaciju, ali s obzirom da sam završila školovanje, neće mi ni biti potrebna. :)
    Jedva čekam da počneš redovnije da nam pišeš. :) <3

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Prvi put sam na tvom blogu i bas mi se svidja kako izgleda!
    Zapratila sam te ako zelis uzvrati: https://janasofija.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam cula za tu aplikaciju, a i vjerujem da je rijetko tko cuo za nju u mojoj skoli. Novi izgled bloga mi se jako svida. Veselim se tvom redovnijem pisanju. :)

    ОдговориИзбриши
  10. exercising three-four instances every week and do have rest days in among for your frame to recover from each consultation. Take protein or weight benefithttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    ОдговориИзбриши
  11. Izgled bloga je divan, baš u decembarskom fazonu, morat ću i ja svoj izmijeniti :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Meni se novi izgled bloga mnogo dopada! Nekako je bas u tvom stilu, i sav veseo i odlicno se uklapa u raspolozenje kije vlada ovde na tvom blohu. Sjajno! :D
    Inace, malo je recida je buzz proslog vikenda naprosto zaludeo sve sreednjoskolce, ali evo, i ta bura se stisala :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  13. the aid of going to a physician for assist, you may prevent the consumption of ingredients that might cause allergies on your frame.http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    ОдговориИзбриши